Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side er nede.. igen..

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen fra Amino!

Jeg købte kort efter sommerferien et domæne how One.com, or allerede nu, har siden været nede 8-10 gange. 1-2 gange har det været fordi jeg har kodet noget, som indeholdte fejl, der ud over har det været One.com's system som har været nede eller ikke fungeret korrekt.

Har nogen af jer oplevet lignene hos One.com? Hvia ja, hvad gjorde i?

Hjemmesiden skal bruges til en Virksomhed, men jeg vil ikke have en side, som er nede så ofte. Jeg er så småt begyndt at overveje at skifte til et nyt hosting selskab.

--

Hvad er jeres erfaringer?

--

Error beskeden:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, support@one.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

--

p.s. Det er ikke mine filer, da jeg har tjekket efter ved at kommentere min index-fil ud, og sætte den til at echo "Hello World", og så er fejlen stadig blevet der.

:/

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores boligdok.dk site er også nede..hostet på one.com...ditto er deres chat support funktion..så det er bare mega irreterende..Angry

mon dandomain er mere stabilt?

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex,

De der "Internal Server Error" er irriterende... Især fordi de fortæller meget lidt om, hvad fejlen er.

Har du via. one.com mulighed for at kigge i nogle error.log filer? Det kunne jo tænkes, at der var et eller andet, som gik galt (du skriver godt nok selv, at du har testet det... Men man kan jo have overset noget).

Men ellers så er det jo bare at skifte. Det bugner jo med hosting tilbud, og "som regel" følger pris og kvalitet hinanden. Jeg ved f.eks. surftown har webhoteller til 1kr./måned i et år... Men har til gengæld også hørt dårligt om disse.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard:
Hvad er jeres erfaringer?

Jeg har flere sites liggende hos one.com - der er ingen problemer.

Det er alle statiske sites - så måske deres mysql server er problemet.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mill:
mon dandomain er mere stabilt?

Jeg har flere domæner på Meebox, og de kører ubeklageligt, den eneste grund til at den her er oprettet hos one.com, er fordi at de har et simpelt system, når man alligevel kun skal bruge pladsen og databasen :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

surtown er noget skod, smut over på webhosting.dk de ved hvad de laver og det spiller altid max

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vi oppe igen...;-) har lige afsluttet messe besøg for i år og det er tid til at få besøgende på siden..så lidt skidt hvis den hopper op og ned. for sgu lange løg af one.com!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard:
Hvad er jeres erfaringer?

Vi havde en del sider hos en anden udbyder. De var ikke så tit nede, men det hele kørte utroligt langsomt. Vi flyttede derfor de mest kritiske til Powerhosting. Det koster noget mere, men til gengæld kører det hele bare konstant og hurtigt.

Og så er deres service helt enestående :o)

Så hvis det er en side der er vigtig for dig, vil jeg anbefale at kigge forbi powerhosting.dk

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har to servere med cpanel og 1-click installer (ws1.smhost.dk, ws2.smhost.dk). Hvis du vil ha' et webhotel, kan du få det u/b indtil din hjemmeside går i drift, så du kan udvikle uden de mange driftforstyrrelser.

Når din hjemmesside går i drift kan vi snakke en pris, eller du kan flytte til f.eks. meebox eller en anden udbyder.

Skulle der opstå problemer med server/webhotel, kan du ringe på: 48 44 93 97.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Den fejl får man også hvis der f.eks. er en fejl i din .htaccess fil, der bruges til wordpress. Så det kan også være en programmeringsfejl. Ikke sagt at det nødvendigvis er det.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)