Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener I på jeres affiliate site?

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

når man nu siger affiliate - er der så et par gode wp-skins der er gode og bruge?

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er mange der er  gode at have  men det bedste er at lave dine egne

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 25. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Martin Dyrhøj:
Jeg har lært af erfaringer, at det sjældent er så klogt at spille med åbne kort ang. Sin indtjening og succes. Jeg oplevede på et tidspunkt selv, at jeg måske havde delt lidt for mange tips og tricks, end hvad klogt var, og det gav pludselig en masse nye konkurrenter.

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

Amen. Jeg tror, de fleste succesfulde affiliates efterhånden har indset, at det er en dårlig idé at dele for meget herinde. Når det så er sagt, så skal de værste copycats alligevel nok finde ud af, hvad du render rundt og laver. Det har jeg selv oplevet ad flere omgange, og det ved jeg, at flere andre herinde også kan skrive under på. Der sidder mange fantasiløse snyltere og læser med. Jeg har i hvert fald to eksempler, jeg lige kan hive frem. 

Dennis Drejer var lidt for gavmild med informationerne, da han fik succes med Nextfashion i forbindelse med en konkurrence. Og ét voila, pludselig falder jeg over konkurrenten Modetrends, som på det tidspunkt var nærmest identisk med Dennis' side. Hvis jeg skal komme med et af mine egne eksempler, så har jeg kodet hjemmesiden billigste PS3 for et års tid siden. Og se så lige, hvem der har meldt sig på banen. Samme skrifttype, samme farver, men han skal trods alt have ros for, at han ikke også har kopieret mine tekster. 

Ovenstående er bare et par eksempler. Jeg er sikker på, at de herrer Drejer og Schneidereit også kunne byde ind med en masse, hvis de ellers gad. Den eneste trøst er, at ingen nogensinde vil kunne tage fra én, at man var først med et givent projekt. Det må være hårdt at være en af de der copycaffiliates, der hele tiden skal holde øje med, hvad alle de andre laver. 

Sådan er det jo når man deltager i en konkurrence som Aff. DM hvor man både "showcaser" sit site samt sin indtjening, så må man forvente konkurrenter lader sig inspirere og forsøger at få en bid af kagen. 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Christoffer Tornbjerg:
Halfdann

Mhm.



My bad! :D haha


Cap'n Halfdan Timm:

Christoffer Tornbjerg:
Ikke engang min kæreste kan mine, så ville jeg jo intet have tilbage bagefter ;-) haha

Du er en vis mand. Bliv ved på den måde! ;-)

 

Ingen grund til at dele alt jo :-)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da temmelig ærgerligt at copycats, skal forhindre newbie's i at få et spark motivation.. Men sådan er der jo så meget.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så er der os som prøver og prøver og ikke kan finde det rigtige der gør at man har en positiv indtægt.

Det ville være dejligt med en som kunne lave en færdig billig pakke. Og nu skal det være en som kan noget. Og har bevist at det de har gjort tidligere og nu også giver penge.

Nogle gange er der nogle site til salg. Eks. jeg har haft den en uge og tabt interessen pris min 15.000. Har haft den i 2 år men jeg ved ikke hvad den giver i indtægt pris min 8.000.

Når man er grøn kan man ikke gennemskue om det er pengene værd. Eller om de lige har købt den for 2000 også lige skal tjene x kr.

Jeg har tidligere været indenfor at kikke på nogle af dem som var med aff. konkurrencerne men det har mere været for at blive klogere men det er ikke altid nemt når man ikke kan se det bagved liggende.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Har læst en del indlæg vedr dette emne ikke konkret affiliate men ideer, shops og firmaer skal man holde tæt eller dele gladeligt.

Meningerne er mange og det vil de altid være grundet holdninger, oplevelser mv.

Men det er et åbent forum og selvom om det virker super hyggeligt som det også er, bruger rigtig meget tid herinde og ville ikke undvære det og hjælper gerne om muligt, men folk må ikke glemme at det handler om forretning og business verden er/kan være super hård på mange måder.

Lav alt skriftligt selvom det ikke altid sikre dig og vigtigst af alt tænk dig godt om hele tiden i alt hvad du foretager dig, dem der for succes er dem der tager de kloge (rigtige) valg.



Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lykkebjerg:

Og så er der os som prøver og prøver og ikke kan finde det rigtige der gør at man har en positiv indtægt.

Det ville være dejligt med en som kunne lave en færdig billig pakke. Og nu skal det være en som kan noget. Og har bevist at det de har gjort tidligere og nu også giver penge.

Nogle gange er der nogle site til salg. Eks. jeg har haft den en uge og tabt interessen pris min 15.000. Har haft den i 2 år men jeg ved ikke hvad den giver i indtægt pris min 8.000.

Når man er grøn kan man ikke gennemskue om det er pengene værd. Eller om de lige har købt den for 2000 også lige skal tjene x kr.

Jeg har tidligere været indenfor at kikke på nogle af dem som var med aff. konkurrencerne men det har mere været for at blive klogere men det er ikke altid nemt når man ikke kan se det bagved liggende.

Det lyder så heller ikke som om, at du har hjertet med i det. Du vil have, at siden skal være færdig og billig og fra en, der har bevist, hvad han/hun kan, og at du efterfølgende kan tjene gode penge på det? Hvor realistisk synes du selv, at det lyder? :-)

Enten må du betale gode penge for en rigtig god og "færdig" side, eller også må du lade være med at være doven og lægge hårdt arbejde i dit eget projekt. Ellers kan du ligeså godt opgive Affiliate-branchen her og nu. Glem alt om passiv indkomst. Livet er ikke en gavebod! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

En stor fornøjelse at høre fra en gruppe af "iværksættere" der ikke bidrager med noget som helst skændes åbenlyst om hvem der snyder hvem. God fornøjelse med jeres vækst-strategi i 2013 - måske I skulle overveje at slå jer ned i Nigeria.

Mange hilsner
Teddy

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)