Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lidt mærkelig hoteloplevelse i København

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

At hotellet har 4.5 stjerner på Tripadvisor, betyder jo ikke at hotellet er et 4-stjerners hotel.

Må jeg anbefale Raddison ved hovedbanen eller Hilton ved lufthavnen. Superb service - og kaffe på værelset :-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, men der taler vi vel om 1300 kr pr. nat eller deromkring og blandt de absolut dyreste i KBH (med undtagelse af Nimb, D'Angleterre og et par andre).

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Forstår bare ikke at du giver 1.000 for en nat på et "discounthotel" (som sagt - stjerner afgivet af brugere, siger intet om hotellets "officielle" stjerner), når du for 200 ekstra kan få så meget mere. Især ikke når muligheden for kaffe betyder så meget.

Jeg har ofte betalt 800-1.000 pr nat rundt om i verden. Som regel på flotte og moderne hoteller. Der har aldrig været kaffe og te på værelset.

Derimod har jeg boet på små og skrabede hoteller i London til 350 pr nat - med kaffe og te på værelset - og skimmel på badeværelset.

Kaffe og te er altså ikke noget der nødvendigvis er med, blot fordi hotellet er dyrt.

Af samme grund bor jeg nu kun på "dyre" hoteller. Der får man hele pakken og meget bedre service. Og 1.200 pr nat er ikke så galt. Ofte er det rabat når man booker mere end 3 dage (15-20%).
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Buuhuu, der var ikke nogen El-koger på mit hotelværelse. Jeg kræver erstatning for "Svie og Smerte". Crying

Smut ned på en af de første 20 caféer lige rundt om hjørnet, så slipper du for at være kaffetørstig! :-). Det er vel lige meget, hvor du køber din kaffe, hvis den er lige indenfor rækkevidde. :-)

Jeg ved godt, at vi i København er langt bagud i forhold til Jylland, men bær nu over med os! Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Volt & Volume:

Buuhuu, der var ikke nogen El-koger på mit hotelværelse Crying. Smut ned på en af de første 20 caféer lige rundt om hjørnet, så slipper du for at være kaffetørstig! :-). Det er vel lige meget, hvor du køber din kaffe, hvis den er lige indenfor rækkevidde. :-)


Jeg ved godt, at vi i København er langt bagud i forhold til Jylland, men bær nu over med os! Wink



Hvis man nu ikke rigtig kan fungere før første kop kaffe om morgenen, er det træls at skulle rende efter den.

Det sidste hotel jeg boede på havde Nespressomaskine på alle deluxe værelser.

Kapsel, klik, tryk, brum og så var der kaffe på 1 min - Lovely :-)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ronni Plindstrup:
Det sidste hotel jeg boede på havde Nespressomaskine på alle deluxe værelser.

Kapsel, klik, tryk, brum og så var der kaffe på 1 min - Lovely :-)

Det vil jeg tage som en personlig fornærmelse - og sådan er vi så forskellige ;-)

/S

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, jeg var sgu ikke engang klar over, at der rent faktisk er nogen der brugte de kaffemaskiner, der står på de fleste hotelværelser :-)

Det hotel jeg som regel bor på, når jeg kører en tur til Los Angeles, har en Starbucks i foyeren. Det spiller max!

Mvh Carsten

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Hehe, jeg var sgu ikke engang klar over, at der rent faktisk er nogen der brugte de kaffemaskiner, der står på de fleste hotelværelser :-)

Det hotel jeg som regel bor på, når jeg kører en tur til Los Angeles, har en Starbucks i foyeren. Det spiller max!

Mvh Carsten

God Bless America! Hvor jeg dog håber, at jeg får mulighed for at emigrere til Californien en dag! :-)  Skype-CoolSmile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var på Adina for nogen tid siden, jeg var ikke imponeret over pool'en. Værelserne var ok ... det var dog lidt træls at sove to kollegaer på et værelse.

Jeg var på Skodsborg Spa & Hotel 3 dage i December, det var rigtigt hyggeligt. Store badeværelser, dejlige senge, venligt og imødekommende personale og et ganske ok køkken, og hvis ikke køkkenet tiltaler en så ligger MASH kun 5 min væk i bil ... nå ja, og så er der fantastisk parkeringsmulighed :-)

Alt det til kun 900kr/nat når man booker igennem hotels.com :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:
Derimod har jeg boet på små og skrabede hoteller i London til 350 pr nat - med kaffe og te på værelset - og skimmel på badeværelset.

Du får sgu 5 stjerner for dette :-)

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)