Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Webshops med PAYPAL?

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Padborg
Tilmeldt 23. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej danstorm

"Problemet er at danskerne generelt har dårlig tillid til PayPal pga. skræmmekampagner som har kørt i diverse foraer"

Jeg vil ikke give dig helt ret, jeg sidder som  webadministrator og med ejer af et firma, som kun sælger til det danske markede og vi har ca. 50/50%

på paypal og dankort

Fra Padborg
Tilmeldt 23. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

jeg bruger Dandomæne i vore Wedshop og det kører fint med paypal

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Jensen:

Jeg vil ikke give dig helt ret, jeg sidder som  webadministrator og med ejer af et firma, som kun sælger til det danske markede og vi har ca. 50/50%

på paypal og dankort

Det er  jo også en ganske imponerende statistik. Hvilken branche har denne statistik taget udgangspunkt i?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Jensen:
jeg bruger Dandomæne i vore Wedshop og det kører fint med paypal

Det er da dejligt at se nogle udbydere har set lyset. Tak for info.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan se at man på DBA at man kan bruge det, men kun må nogle annoncer.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:

jeg kan se at man på DBA at man kan bruge det, men kun må nogle annoncer.

På dba, er det sælger, der kan bestemme, om man tager mod PayPal, ligeså vel som sælger kan bestemme, om man vil betales kontant eller forudbetaling :)

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 28
Fra  GSM Alarm Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er at det kommer meget an på produktet. Min kammerarts kone sælger e-bøger om slankekur på www.effektivkur.dk og det eneste hun modtager er PayPal - ingen problem for kunderne, det er også småpenge vi snakker.

På vores side om gsm alarmer (www.gsm-alarm.dk) er det lidt anderledes, vi har omkring 30% på PayPal og resten på faktura. Det er et større produkt og noget folk hellere vil have en faktura på.

PayPal er rigtig godt og personligt kan jeg godt lidt ikke at støtte monopolet omkring Dankort. PayPal modtager jo stadig Visa/Dankort, så det er ikke et stort problem.

GSM alarmer til private og erhverv. Kig forbi vores webshop og find inspiration og gode tilbud

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er selv lige ved at skifte fra Paypal til en rigtig betalingsløsning (virker derfor ikke).

Må sige jeg syns konverteringen er dårlig på paypal, hvorfor jeg skifter til noget mere lækkert...

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ecigaretten:
Jeg er selv lige ved at skifte fra Paypal til en rigtig betalingsløsning (virker derfor ikke).

Nu ved jeg godt jeg bare provokerer, men jeg læser ovenstående som om du mener at PayPal _ikke_ er en rigtig betalingsløsning. Hvordan definerer du en "rigtig betalingsløsning"?

ecigaretten:
Må sige jeg syns konverteringen er dårlig på paypal, hvorfor jeg skifter til noget mere lækkert...

Jeg forstår godt at konverteringen er dårlig - der er ikke mange danskere der har tillid til PayPal generelt og det er virkelig en skam.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

Det er selvfølgelig korrekt at Paypal er en rigtig betalingsløsning.

Hvad jeg mente er, at Paypal er lidt den nemme vej - og selvsagt konverterer den rigtig dårligt.

Enig i det er en skam, men man må jo tilrette sig efter hvad forbrugeren mener er sikkert og "rigtigt"...

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)