Nu var den sådan set også lukket fra min side, men lad mig da lige svare på den kritik som herover rettes mod mig som person...
.
Nu havde jeg sådan set lukket denne, men så finder jeg det ret komisk, at en Paypal repræsentant begynder at kaste om sig med en stjerne til alle i debatten, som kan henvise til andre, som ik har de samme problemer med elektroniske varer og services, som Paypal åbenbart har...
Ja det er sgu barnligt.
Nu er stjernerne vil til for, at man skal give hinandens svar en karrakter... Og da disse svar er lodret forkerte, valgte jeg at give dem 1 stjerne... Men jeg skal da gerne afholde mig fra at give yderligere kommentarer og stjerner, hvis det er til ulempe for andre.
Jeg vil en sidste gang anbefale at I kontakter VISA eller MC og hører nærmere om hvodan, I som sælger af digitale varer er sikret ved en chargeback direkte hos kreditkort selskabet. - At jeres indløser måske har andre regler er sagen totalt uvedkommende... Hvis kunden foretager en chargeback direkte hos kreditkort selskabet, så skal man kunne dokumentere at leverancen har fundet sted.
Det giver jo lidt sig selv... (set fra kundens perspektiv) at bevisbyrden ligger hos sælger for at varen er modtaget.. det er jo umuligt for en køber at dokumentere at en vare ikke er kommet frem.
.
Paypal repræsentant
Her vil jeg altså gerne (igen, igen) indskyde, at jeg på Amino deltager for egen regning og altså ikke som repræsentant for PayPal... Jeg har aldrig holdt det skjult at jeg arbejder for PayPal, og svarer også gerne på spørgsmål... Men for alt tydeligheds skyld skulle jeg måske bytte billede og signatur.