Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal Chargeback hjælp!

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Remy:

Sådan er det med PayPal. De gør som de har lyst til.

+1

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sami Hådell:

Nu havde jeg sådan set lukket denne, men så finder jeg det ret komisk, at en Paypal repræsentant begynder at kaste om sig med en stjerne til alle i debatten, som kan henvise til andre, som ik har de samme problemer med elektroniske varer og services, som Paypal åbenbart har...

Men okay 3 personer, som har snakket med 3 forskellige firmaer om problemet, og hvor alle har fået et andet svar, end det Paypal kommer med her i tråden, det viser vil blot, at det er os andre, som ik engang arbejder med gateways mm, som er forkert på den... Wink

But I rest my case... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre en branche med enorm meget fraud og chargebacks. Der er ikke meget du kan gøre, hvis man har lavet chargebacks igennem hans bank.

Jeg håber du får pengene igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Sami Hådell:

Nu havde jeg sådan set lukket denne, men så finder jeg det ret komisk, at en Paypal repræsentant begynder at kaste om sig med en stjerne til alle i debatten, som kan henvise til andre, som ik har de samme problemer med elektroniske varer og services, som Paypal åbenbart har...

Men okay 3 personer, som har snakket med 3 forskellige firmaer om problemet, og hvor alle har fået et andet svar, end det Paypal kommer med her i tråden, det viser vil blot, at det er os andre, som ik engang arbejder med gateways mm, som er forkert på den... Wink

But I rest my case... 

Ja det er sgu barnligt.

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes jo ufatteligt mange tråde omkring på internettet angående denne problematik og paypals igennem tiden yderst uheldige håndtering af tvister. Det er jo nærmest en forretnings betingelse at man må regne med et vist tab når man bruger paypal. Og at kunder spekulerer i det. Større ordrer må man insistere på en mere seriøs betalingsform.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var den sådan set også lukket fra min side, men lad mig da lige svare på den kritik som herover rettes mod mig som person...

.

Fashion-Seller:
Nu havde jeg sådan set lukket denne, men så finder jeg det ret komisk, at en Paypal repræsentant begynder at kaste om sig med en stjerne til alle i debatten, som kan henvise til andre, som ik har de samme problemer med elektroniske varer og services, som Paypal åbenbart har...

Michel Moore:
Ja det er sgu barnligt.

Nu er stjernerne vil til for, at man skal give hinandens svar en karrakter... Og da disse svar er lodret forkerte, valgte jeg at give dem 1 stjerne... Men jeg skal da gerne afholde mig fra at give yderligere kommentarer og stjerner, hvis det er til ulempe for andre.

Jeg vil en sidste gang anbefale at I kontakter VISA eller MC og hører nærmere om hvodan, I som sælger af digitale varer er sikret ved en chargeback direkte hos kreditkort selskabet. - At jeres indløser måske har andre regler er sagen totalt uvedkommende... Hvis kunden foretager en chargeback direkte hos kreditkort selskabet, så skal man kunne dokumentere at leverancen har fundet sted.

Det giver jo lidt sig selv... (set fra kundens perspektiv) at bevisbyrden ligger hos sælger for at varen er modtaget.. det er jo umuligt for en køber at dokumentere at en vare ikke er kommet frem.

.

Michel Moore:
Paypal repræsentant

Her vil jeg altså gerne (igen, igen) indskyde, at jeg på Amino deltager for egen regning og altså ikke som repræsentant for PayPal... Jeg har aldrig holdt det skjult at jeg arbejder for PayPal, og svarer også gerne på spørgsmål... Men for alt tydeligheds skyld skulle jeg måske bytte billede og signatur.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sami Hådell:

Michel Moore:
Paypal repræsentant

Her vil jeg altså gerne (igen, igen) indskyde, at jeg på Amino deltager for egen regning og altså ikke som repræsentant for PayPal... Jeg har aldrig holdt det skjult at jeg arbejder for PayPal, og svarer også gerne på spørgsmål... Men for alt tydeligheds skyld skulle jeg måske bytte billede og signatur.

Jeg tror det er ret ligemeget med billedet og signaturen.

Det er jo allerede bevist, at Paypal er ligeglad med, at private personer bruger deres officielle logo som avatardiverse fora. Oven i købet deres egne medarbejdere. 

Det er ligeledes vist, at du ikke genere dig ved at udgive dig for af være fra Paypal. Det ser selvfølgelig også godt ud.

Det viser faktisk en del om seriøstieten af Paypal. I de fleste seriøse virksomheder havde medarbejderenes private brug af firmaets logo og navn været den direkte vej til en fyreseddel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sami Hådell:

Nu var den sådan set også lukket fra min side, men lad mig da lige svare på den kritik som herover rettes mod mig som person...

.

Fashion-Seller:
Nu havde jeg sådan set lukket denne, men så finder jeg det ret komisk, at en Paypal repræsentant begynder at kaste om sig med en stjerne til alle i debatten, som kan henvise til andre, som ik har de samme problemer med elektroniske varer og services, som Paypal åbenbart har...

Michel Moore:
Ja det er sgu barnligt.

Nu er stjernerne vil til for, at man skal give hinandens svar en karrakter... Og da disse svar er lodret forkerte, valgte jeg at give dem 1 stjerne... Men jeg skal da gerne afholde mig fra at give yderligere kommentarer og stjerner, hvis det er til ulempe for andre.

Jeg vil en sidste gang anbefale at I kontakter VISA eller MC og hører nærmere om hvodan, I som sælger af digitale varer er sikret ved en chargeback direkte hos kreditkort selskabet. - At jeres indløser måske har andre regler er sagen totalt uvedkommende... Hvis kunden foretager en chargeback direkte hos kreditkort selskabet, så skal man kunne dokumentere at leverancen har fundet sted.

Det giver jo lidt sig selv... (set fra kundens perspektiv) at bevisbyrden ligger hos sælger for at varen er modtaget.. det er jo umuligt for en køber at dokumentere at en vare ikke er kommet frem.

.

Michel Moore:
Paypal repræsentant

Her vil jeg altså gerne (igen, igen) indskyde, at jeg på Amino deltager for egen regning og altså ikke som repræsentant for PayPal... Jeg har aldrig holdt det skjult at jeg arbejder for PayPal, og svarer også gerne på spørgsmål... Men for alt tydeligheds skyld skulle jeg måske bytte billede og signatur.

Hvor får du dette quote fra? Jeg har ikke skrevet ovenstående.

Derudover, når du på din profil skriver "Sami Hådell, fra PayPal", og din (tidligere) signatur var omkring paypal, og dit tidligere profilbillede var PayPals logo, så forventer man at du svarer i form af dit arbejde..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig Carsten !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Jeg tror det er ret ligemeget med billedet og signaturen.

Det er jo allerede bevist, at Paypal er ligeglad med, at private personer bruger deres officielle logo som avatar på diverse fora. Oven i købet deres egne medarbejdere. 

Det er ligeledes vist, at du ikke genere dig ved at udgive dig for af være fra Paypal. Det ser selvfølgelig også godt ud.

Det viser faktisk en del om seriøstieten af Paypal. I de fleste seriøse virksomheder havde medarbejderenes private brug af firmaets logo og navn været den direkte vej til en fyreseddel.

Nu har det godt nok været med firmaets godkendelse, at jeg har påtaget mig at være en del af Amino samfundet. - Og årsagen til at jeg (med firmaet godkendelse) bruge logo og signatur, var for at der ikke skulle råde nogen tvivl om hvem jeg er, og hvor jeg er ansat...

Jeg ser hellere at man er "upfront" om sådanne ting, istedet for at gemme sig bag intet sigende bruger navne.

.

Hele denne tråd er jo kommet helt af sporet... Og det er slet ikke morsomt med ubehagelige beskeder hverken her på Amino, eller i mailen. 

Obs, til dig som sendte mail tidligere i dag, så er den altså politianmeldt. - Jeg kan tage saglig kritik, men trusler kan jeg ikke acceptere.

.

For fremtiden er I velkommen til at kontakte PayPal enten via facebook eller ved at ringe til vores kundeservice. - Denne konto bliver ikke brugt fremover.

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)