Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside? Kun 1375,- Nyt logo? 275,-

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 15:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle,

Som overskriften allerede har vist, kan vi tilbyde komplette hjemmesider til kun 1375,- (ingen moms).
Har du derfor en nystartet virksomhed, eller måske en hjemmeside der blot trænger til nyt liv, så er dette en perfekt mulighed for dig.

Hjemmesiden laves i Wordpress og inkluderer design, tekstopsætning af dine tekster/billeder.
Alt det basale som Kontaktform, integration af sociale medier, opsætning, analytics, seo plugins, installation, support etc etc.. er naturligvis inklusiv.

- Det nemmeste er at du kommer til os med dine ønsker, hvorefter vi tager en kort samtale og viser hvad vi eventuelt kunne gøre for dig.

Vi tilbyder ligeledes logoer til kun 275,-
Logoet leveres naturligvis i vektor som PDF/AI/EPS fil. Prisen inkluderer 3 logoforslag og et uendeligt antal revisioner indtil du/I er tilfredse.

Mangler du et særtilbud på en webshop kan vi også tilbyde dette, kontakt os da med lidt mere info om dine ønsker og vi sammenfletter da gerne et tilbud til dig.

-------- FINANSIERING FRA 275,-/mdr --------

Selvom vores priser på 1375,- og et logo til 275,- allerede i en særklasse, så er det tit alligevel en nødvendig omkostning der kan være træls i en opstartsfase.

Vi kan derfor som (måske de første, eller i hvert fald få) tilbyde finansiering af dette. Kontakt os gerne for at høre nærmere om mulighederne her.

---------------------------------------------------

For at høre mere, eller hvis du har spørgsmål, send gerne en PM eller en email til info@49brands.com

P.S. Jeg vil venligst bede folk om at holde denne tråd fri for unødvendige kommentarer/spørgsmål medmindre der er _direkte interesse_ i ovenstående tilbud. Det er set for mange gange at disse tråde pludselig bliver vildledt væk fra det originale tilbud og ender i en samtale om bacon vs. spejlæg :)

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 11:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen,

Som led i et lille tråd-bump kan vi tilbyde et gratis design-mockup (uforpligtende!) til de 3 næste der har interesse i en firmahjemmeside. Hvis du er interesseret i designet vi fremviser kan du så naturligvis købe hele sitet til vores ovenstående tilbudspris.

Det kræver selvfølgelig at der virkeligt er en reel interesse i at få/bestille en hjemmeside og dette bliver vurderet ud fra din henvendelse.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorfor uden moms

Jeg vil gerne have et design-mockup, og herefter bestille den første side. Er det en succes, så vil jeg gerne have yderligere 2-3 sider lavet af jer.

Send gerne din mail i en besked - så forklarer jeg hvad det første site skal bruges til

Mvh

Morten

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 13:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Email: info@49brands.com
Jeg sender den for god ordens skyld også i Privat Besked.

Med hensyn til moms, så er firmaet ikke registreret i DK, derfor fjerner vi momsen og det bliver bl.a. deraf også billigere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 22:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil også gerne bede om et design-mockup for min kommende virksomhed - Global Intern Solutions.

Første side skal dele op til 3 deler: "Student, School/University, company", så hver type af kunder kan komme til forskellige interface. 

Det skal også have et eller andet database, så kan kunder registere selv på hjemmeside, og søge praktikant/praktik plads, ligesom en HR agent's hjemmeside.

Sidste skal der laves i 2 sporg- English /Chinese. 

Forresten, hvor befinder jeg dig hen? Hvordan kommunikerer jeg med dig, hvis jeg skal bestille en rigtige hjemmeside?

Mvh,

Anne Zhao

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 22:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Du må meget gerne sende mig en mail på info@49brands.com så kan vi tage den derfra. Jeg har ligeledes sendt dig en PM med dette. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Det er da et lækkert tilbud. Kan du ikke sende et par logo referencer i PB? :-)

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så også gerne et par logo referencer i pb, samt design for at se om det er jer jeg burde vælge :-)

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Fra  2die4 Skrevet kl. 23:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

det lyder lige som et tilbud på hjemmeside som jeg kan bruge, men kan du henvise til nogle hjemmesider som du/I har lavet, så jeg kan se hvad I kan?

Hilsen fra Helle

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 23:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Du kan tage et kig på bl.a. http://49brands.com  og jeg kan også godt sende dig et par henvisninger + mockups på hvad der er lavet indtil videre.

Send gerne en Email til info@49brands.com jeg har også sendt dig dette som Privat Besked. 

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)