Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - www.bodymeal.dk

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress Support:

 

I en tidligere tråd spurgte i om i kunne begynde at sælge og at i vist havde glemt tillaldelser

http://www.amino.dk/forums/t/226970.aspx

Har i fået dem på plads så i lovligt kan sælge fødevare

 

Vi har talt med fødevarestyrelsen, og der er styr på alt, hvad der skal være styr på. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

dennisvhansen:

Tekstas:

Det er korrekt, at flere af mine konkurrenter tilbyder fri fragt v. køb over x kr. Jeg har i stedet valgt at tilbyde mængderabat, og så en fast lav fragtpris. :-)

Det så også i orden :)

Bare se det fra min side af eller andre kunders side af. Det er først ved 750 kr køb hos dig, at du kan sammenligne dig med konkurrenterne på pris alene. Deruodver har mange af dem samtidig også har bonusprogrammer, hvor man får gratis ting med i købet, drikkedunke, magasiner og meget andet og det er allerede ved 500 kr. Prøver dig bare på at gøre opmærksom på, hvem du konkurrerer mod.

Jeg ønsker dig alt det bedste, jeg tror desværre bare du får det meget svært.

Vil du ikke lige forklare, hvordan du er kommet frem til ovenstående?

1 Produkt:

Bodymeal.dk = 249 + 29 kr. (fragt med Post DK m. omdeling) I alt: 278 kr.

Energilageret.dk = 249 + 30 kr. (fragt med GLS til pakkeshop) I alt: 279 kr.

Loaded.dk = 250 + 49 kr. (fragt til nærmeste posthus eller firmaadresse) I alt: 299 kr.

2 produkter:

Bodymeal.dk = 478 + 29 kr. (fragt med Post DK m. omdeling) I alt = 507 kr.

Energilageret.dk = 498 + 30 kr. (fragt med GLS pakkeshop) I alt = 528 kr.

Loaded.dk = 500 + 49 kr. (fragt til nærmeste posthus eller firmaadresse) I alt: 549 kr.

Desuden har jeg tænkt mig at differentiere mig yderligere i fremtiden ved at tilføje nye, spændende produkter til mit sortiment. :-)

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tekstas:
Energilageret.dk = 249 + 30 kr. (fragt med GLS til pakkeshop) I alt: 279 kr.

Korrekt, så det samme som dig. Dvs du differentierer dig ikke. Derudover har de en masse andre spændende produkter, stort udvalg og gratis fragt ved køb over 500 kr. Min spørgsmål, hvorfor vælge dig i stedet for dem.

Tekstas:
Loaded.dk = 250 + 49 kr. (fragt til nærmeste posthus eller firmaadresse) I alt: 299 kr.

Korrekt, du slår dem på pris, dog har de så meget andet at tilbyde, så med mindre bars er det ENESTE man skal, og det er det sjældent for folk der træner, så står du også svagt over for dem.

Men du er jo også i konkurrence med meget større sider som f. eks. bodystore.dk, hvor du også ofte kan få dem til 250, da de kører meget tilbud på dem, plus den gratis fragt, bonus programmer, gratis magasiner, stort produktudvalg, gratis t-shirts og lignende. Ville ikke lige undersøge markedet nærmere, for det er jo kun dem der ligger inde med samme produkt som dit i samme mærke, derudover er der jo så de 1.000 andre bars som alle ligner hinander og gør konkurrencen endnu hårdere.

Det er desværre bare et marked der er utrolig mættet og er meget svært at komme ind på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så må jeg jo bare 'prove you wrong'! ;-)

Ej, jeg har nogle ting i støbeskeen, som forhåbentlig vil give mig nogle flere kunder. Jeg er udmærket klar over, at jeg ikke vinder det store marked med min nuværende konstallation. :-)

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

var lige i gang med at rette noget, så kan være du skal læse igen :)

Ja det håber jeg da du kan, som sagt held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Tekuren.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fin side og godt design! Den kører dog meget langsom, men det ved I sikkert godt.
4 hurtige tips:
* drop den automatiske slider. Den forvirrer garanteret mere end den konverterer. Jeg skulle til at klikke på barerne og pludselig ser jeg noget om porto.
* tilføj nogle labels såsom "bestseller", "mest populære" osv. til et par produkter på oversigtssiden. Jeg aner ikke hvilket produkt jeg skal vælge. I kan måske fremhæve et af dem.
* information om ingredienser i produktet. Jeg tror mange, målgruppen taget i betragtning, vil lede efter det.
* feedback eller anmeldelser fra kunder. Der mangler noget social proof (selvom det naturligvis er svært når man er ny)

Naturlig vægttab og detox: prøv vores 30 dages kur med te på tekuren.dk.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Super lækker side! Er vild med det simple layout og den store font.

Hvis jeg skulle komme med et enkelt tip, ville jeg ligesom ovenstående anbefale dig at fjerne den automatiske slider og erstatte den med et billede i stedet...

Hvis du ikke skulle være helt overbevist, har jeg her fundet en artikel der underbygger mine svar: https://yoast.com/opinion-on-sliders/

/Kalle

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige hvad faldt i øjnene:

- Kun Paypal betaling

- For meget luft i toppen. Udnyt med trust eller info. Fx fragt, returret eller lignende

- Kurven så man kan kommer til betaling er godt gemt

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback!

Der var en mindre fejl i headeren i går aftes, som i muligvis er stødt på. Fejlen er næsten udbedret nu, så det kan i gå ind og se, hvis i vil! :-)

Kasper

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)