Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fagforening er ved at lave en "Vejlegården" på os...

Side 21 ud af 28 (272 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Lorenzen:
@broncofan Det giver jo ikke meget mening at skulle lede i 35 års erfaring for at finde en fejl hos en fagforening - og så blæse den op til hele fagbevægelsens faste praksis. Og hvordan kan du vide, at de ansatte ikke har en egeninteresse i at melde sig i en fagforening? Det har millioner af medlemmer syntes gennem årene. Og lur mig, om ikke langt, langt de flæeste melder sig i en fagforening, fordi de kan se fordele ved det. Fx. bedre løn- og arbejdsforhold. I det konkrete tilfælde bl.a. i form af en pensionsordning...

YesYesYesYesYes

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er da i orden, synes jeg. Vil man ikke være med i fællesskabet, må man fortære sin madpakke uden for skurvognen

nu er det mesterens skurvogn, og ikke noget fagforeningerne betaler. Hvis der kun er folk fra gulefagforeninger, og der kommer en rød er det så ud

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stjernesystemet på Amino har spillet fallit. Jeg har ikke tal på de "1 stjerne" jeg har fået i denne tråd. At jeg får een stjerne kan jeg leve med, men det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke ved hvorfor de enkelte vælger at tildele mig kun en stjerne.

Det er for nemt at klikke på stjernerne. Det er fejt blot at tildele een stjerne uden at deltage i debatten og give sin mening til kende!

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Provins:
nu er det mesterens skurvogn, og ikke noget fagforeningerne betaler. Hvis der kun er folk fra gulefagforeninger, og der kommer en rød er det så ud
Du har da vist aldrig været ude at arbejde med arme og ben? Ved du overhovedet hvad det vil sige at "arbejde"?

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt 

Jeg er håndværksmester, og har været i 28 år, og jeg har arbejdet i en del flere

Jeg har været på små og mange rigtig stor byggepladser i både ind og udland

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Kurt Hansen:

Stjernesystemet på Amino har spillet fallit. Jeg har ikke tal på de "1 stjerne" jeg har fået i denne tråd. At jeg får een stjerne kan jeg leve med, men det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke ved hvorfor de enkelte vælger at tildele mig kun en stjerne.

Det er for nemt at klikke på stjernerne. Det er fejt blot at tildele een stjerne uden at deltage i debatten og give sin mening til kende!

Kurt Hansen:

Provins:
nu er det mesterens skurvogn, og ikke noget fagforeningerne betaler. Hvis der kun er folk fra gulefagforeninger, og der kommer en rød er det så ud
Du har da vist aldrig været ude at arbejde med arme og ben? Ved du overhovedet hvad det vil sige at "arbejde"?

Er du virkelig oprígtigt i tvivl om hvorfor folk giver dig en stjerne?
Det er lidt komisk at der så at sige aldrig gives andet end en eller fem stjerner, men hvis du prøver at læse dine indlæg er der da næppe meget der berettiger mere end en stjerne.
Antallet af perfide udfald er ganske sikkert grunden til de mange negative meningsytringer. 
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Provins:

Jeg er håndværksmester, og har været i 28 år, og jeg har arbejdet i en del flere

Jeg har været på små og mange rigtig stor byggepladser i både ind og udland

Fint nok, men du forstår åbenbart ikke hvad der foregår på "gulvet". Hvis nogen skiller sig ud, f.eks. ved ikke at være medlem af den relevante fagforening, så er vedkommende udstødt af fællesskabet.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt 

sådan var for mange år siden, og det er heldigvis ikke længere.

I dag er tit modsat , er der en meget rød, så bliver vedkommende flyttet på en anden plads eller i en anden akkord 

Hoved parten af håndværker i dag er ikke røde langt fra. Det er rigtig dejlig, for i 80erne var de så røde og også tildels i 90erne

Der er selvfølgelig altid nogen, som den unge murer fra SF,S eller hvor han er medlem i denne uge

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:
Antallet af perfide udfald er ganske sikkert grunden til de mange negative meningsytringer. 
At mine indlæg skulle være "perfide" (konkret eksempel efterlyses) er IKKE hvad stjernesystmemet er beregnet til at tilkendegive. Stjerner tildeles efter om man mener at indlægget er nyttigt eller ej.

Stjernesystemet bruges/misbruges altså i vidt omfang til at tilkendegive holdninger.

Min pointe er, at hvis man slipper nemt om ved det ved at give een stjerne uden at skrive hvorfor man er uenig, er man fej og bidrager dermed ikke positivt til en debat.

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Provins:
sådan var for mange år siden, og det er heldigvis ikke længere.
Det har gennemgående været min pointe i denne tråd. Dagens virkelighed er, at parterne ordner tingene i mindelighed. At der er enkelte sager der udarter, kan og skal ikke forstyrre indtrykket af et velfungerende system, som begge parter er meget tilfredse med.

Side 21 ud af 28 (272 indlæg)