Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville du investere 100.000kr ?

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville buygge videre på mine Adwords - affiliate projekter og forhåbenlig kunne få pengene tilbage 3-4 gange. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med investering i ejendom om 2-3 år? Eksperterne forudser jo et fald i boligpriserne på omk. 40 %.

Her er der dog tale om en mere langsigtet investering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ser situationen så ud i dag?

Der er sket meget de sidste 3 mdr., så det kunne være spændende at høre hvorledes folk vil investere 100.000 kr. i dag?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må håbe pengene ikke blev sat i aktier i sin tid.

Hvis pengene ikke er blevet investeret endnu, så tror jeg tilgengæld at aktier kan give et pænt godt afkast over et par år.

100k i vestas aktier ligner i min verden en gevinst på 50-100% over 2 år.

(Det bemærkes at jeg ikke er proff i det her aktiesjov, så der skal nok lige laves lidt risikovurdering fra en evt. investors side Big Smile)

Mvh Peder

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart Peder, den er i vinkel :) så er det bare at bruge sidste bund som stop-loss det var i fredags 290 og så 500-600 som target.

Vestas chart : http://finance.yahoo.com/echarts?s=VWS.CO#chart7:symbol=vws.co;range=2y;indicator=volume;charttype=line;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=on;source=undefined

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en invisteringshorisont på et par år, så ville jeg nok sætte et højere target. Jeg syntes der er ret meget som peger i retning af at forretningen vil komme til at vækste ganske radikalt de næste par år.

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har nok ret, den smutter op på 800 og så er de 100% hjemme.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg tro. Det er en skam man ikke lige har en lille opsparing man kunne smide i sådan et projekt.

Det må lige vente til næste gang vi løber i en økonomisk krise Cool

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt at det virker utroligt lokkende at smide hele sin beholdning i nogle af de tunge drenge på børsen som f.eks. Vestas, Carlsberg, DS Norden, Bavarian Nordic etc., som gennem den sidste årrække har ligget yderst stabilt og slet ikke hører til i den prisklasse som de ligger på nu. I gennemsnit synes jeg at de ligger op til 30-50% under det prisleje som de burde ligge i??

Eller er det bare mig? Synes det virker yderst lukrativt at investere disse virksomheder?? De flyver jo op disse dage!!

 

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)