Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i ejerne af World of Warcraft laver penge..nu mulighed med tilsvarende produkt på affiliation.

Side 6 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

uff it svindlere, nu er jeg faktisk mega glad for at jeg ikke tog imod denne mulighed, det overvejede jeg da lidt må jeg nok indrømme.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

vindhjemmeside.dk:
SusanneK.nu:
Kunne I 2 stridshaner - udvikler og vindhjemmeside - ikke fortsætte Jeres hakken på hinanden i et privat rum, og istedet her koncentrere Jer om trådens emne ? så kan vi andre måske også få lov at nyde den oprindelige debat, som er ganske interessant, uanset hvordan udfaldet af historien bliver
Jo du har ret Stick out tongue

 

Jeg undskylder.

Nu bliver det aldrig SusanneK, der får indflydelse må mine skriverier på Amino. Jeg har set din PM hvori du ønsker at min eventuelle kritik af din hjemme side sendes til dig privat. Sådan kommer det nok ikke til at gå.

Men er der ingen af jer, Jonas og SusanneK, der har holdninger til emnet i vil bidrage med?

 

 

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

Nu bliver det aldrig SusanneK, der får indflydelse må mine skriverier på Amino. Jeg har set din PM hvori du ønsker at min eventuelle kritik af din hjemme side sendes til dig privat. Sådan kommer det nok ikke til at gå.

Men er der ingen af jer, Jonas og SusanneK, der har holdninger til emnet i vil bidrage med?

 

Min PM var mere for ikke at inficere andre indlæg med uaktuelle bidrag.

 

- Men nu handler det om mlm, og jeg er sådan set enig med ronni hele vejen.

Har selv som ung ung ung iværksætter været ved at blive draget ind i et mlm-foretagende, der proklamerede direkte kontakt til Donald trump.

(var også med til international training i udlandet).. Meldte mig aldrig ind, men ventede spændt på at se om det over længere tid fungerede for dem der havde inviteret mig... Det gjorde og gør det ikke.

Så jeg har dårlige erfaringer med mlm, og synes ikke det er værd at spilde tid på selvom det måske fungerer for få.

For hver 20. krone man tjener ind med sin "residuale indkomst", har man mistet 20 venner.

og at være uafhængig repræsentant, er ikke det samme som at være selvstændig i mine øjne.

- Mailen fra firesky til ronni taler for sig selv. (do not do it)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen så råber i pas pas på ulven... som jeg har påpeget et par gange, så er dette i så tidlig et stadie, at der stadig er ting der er uafklarede.... men inden for ganske kort tid vil jeg vise officiel info der får Ronni til at erkende at han tog fejl.. men ting tager tid.. og det gør dette også......... Som jeg har skrevet tidligere, vil alle produkter der releases gennem Cheyenne Entertainment, blive udbudt via MMOguls.... og så kan i take it or leave it...

Nu har i fået info, ca 1 år tidligere end i ellers vill have fået det... jeg vælger hermed at stoppe min aktivitet i tråden indtil jeg officielt viser jer en at der er andre boller på suppen. Jeg har nemlig ingen andre intentioner end gode intentioner og vil ikke bruge min energi på negative og narrow mindede folk som dig Ronni.,

 

/morten

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:
Jeg fortæller jer blot at hvis i graver dybt nok og læser en lille smule på de forskellige hjemmesider, vil i forstå at ejeren af Cheyenne Entertainment, Firesky, Mymmoguls.com og Mmoguls.com er en og samme person.  Graver i lidt dybere vil i rent faktisk se at registreringen af Mymmoguls.com er til Itzyourmall.. Læs venligst nedenstående tekst taget direkte fra cheyenne.com

Og hvad er din kommentar efter delindas post hvori det fremgår at hele projektet er fup?

Nu er jeg personligt ikke så sart, men vil det ikke være på sin plads at alle fortalerne for 'god tone' og MLM gav Ronni en undskyldning og en thumbs up?. Hver gang han eller andre kritiserer MLM, er svaret jo pr. automatik at vi skal sætte os bedre ind i sagen. Ronni har ulejliget sig med at undersøge ejerforhold og endda oprettet en konto på Stargate debatforum. Da Ronni nævnte fupprojektet blev hans konto automatisk blokeret.

Hvordan kunne du, Morten, være uvidende om disse forhold? Når man læser nedenstående

Morten:
Gary har en plan om at lave en social networking side ( http://www.mmoguls.com ) hvor alle spil leveret fra Cheyenne skal udbydes og heriblandt vil stargate blive involveret når dette er klart.  Der er dog kriterier der skal opfyldes inden dette bliver offentligt meldt ud.  Disse kriterier er endnu ikke offentligtgjort og som følge heraf kan jeg ikke bringe dem her.... Tro det eller lad være, men de planer der er lagt er så genialt udtænkt at jeg endnu aldrig har set tilsvarende i min tid som netværker.

.... får man jo indtryk af at du er en insider og at du i høj grad er inde i sagerne Hvilken information sad du inde med som ville tilbagevise Ronnis ovenstående kritikpunkter? Jeg håber du kan se hvorfor det alvorligt talt kræver en forklaring, for du har jo bedt folk om deres $250 med henblik på at gøre dem til millionærer.

Vi har i øvrigt set samme retorik før.

I september 2007 skrev du om uVme:

Morten for 1½ år siden om uVme:
Men tro mig når jeg siger at har i MSN eller Skype på jeres computer, vil en stor del af jer i inden for de næste 2 år blive medlemmer hos os alligevel. Der kommer nogle features i vores communicator der gør at i på et eller andet felt vil synes det er interessant at være en del af, men det må jeg ikke yderligere kommentere nu.. Det må vente til efter åbningen.

Hvilket jo bringer os videre til

Morten:
Ronni, til dit spørgsmål om min alder, vil jeg først lige sige undskyld for at det tog så lang tid inden jeg svarede... men modsat dig, siden du så åbenbart har tid til at være herinde konstandt, har jeg faktisk et job. Og dit spørgsmål, med karakter af nedladende holdning,vil jeg vælge at overse og blot konstatere at du er dygtig til at argumentere, men samtidigt et dybt debilt menneske der ikke ænser at der foregår noget uden for din computer. Tag dig dog sammen mand....

Jeg går ud fra at ovenstående er rettet til mig, da det var mig der spurgte om din alder (men jeg har ikke fået noget svar). Den korte version er, at jeg gerne vil vide hvilken skala dine 'tilbud' skulle vurderes på. Det gør en forskel om du er teenager eller i samme aldersgruppe som jeg og Rune. Det handler simpelthen om hvor naiv man har lov at være og stadig tro på projektet - altså i mine øjne.

 

Lad mig lige afslutte med et link til tråden om Verbal terror hvor Rune forsøgte at komme dig til undsætning. Jeg håber I kan se det ironiske i, at Ronni ved at nævne projektet på Stargates debatforum får beskeden "You have been banned for the following reason: mmoguls spammer - Not welcome  here.   Date the ban will be lifted: Never" hvorefter Rune bliver fortaler for at få renset ud på Amino - blot med omvendt fortegn.

Hvor sigende, ikke sandt?

 

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

zzzz

du er gået i en mlm-fælde og skal nu fordrive din tilværelse i denne salgstale-stil..

omggetalife

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

Lad mig lige afslutte med et link til tråden om Verbal terror hvor Rune forsøgte at komme dig til undsætning. Jeg håber I kan se det ironiske i, at Ronni ved at nævne projektet på Stargates debatforum får beskeden "You have been banned for the following reason: mmoguls spammer - Not welcome  here.   Date the ban will be lifted: Never" hvorefter Rune bliver fortaler for at få renset ud på Amino - blot med omvendt fortegn.

Hvor sigende, ikke sandt?

 

Hvor mange gange skal jeg nævne at jeg ikke har noget med hverken mlm/network marketing at gøre, som f.eks. Mmoguls/Mymmoguls eller noget i den retning?

Jeg har heller ikke nævnt nogle steder at jeg tror på mlm.

Jeg forsvarer ikke mlm, og tråden "Verbal terror" handler ikke om at forsvare mlm, men om mit syn på f.eks. personhetz.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du taler for døve øre min ven... lad det hellere være... de fatter simpelthen ikke hvad der bliver sagt til dem...

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten:

Du taler for døve øre min ven... lad det hellere være... de fatter simpelthen ikke hvad der bliver sagt til dem...

Den 'millionær-chance' du tilbød Amino-brugere for $250 har nu fået taget bukserne af og er afsløret som regulær løgn. Kan du ikke se du skylder folk - der lod tvivlen komme dig til gode et stykke af vejen - en forklaring?  Jeg går ud fra du svarer benægtende på spørgsmålet om du vidste det var fup eller ej. Den forklaring jeg efterlyser er derfor hvordan og hvorfor du kunne være i tvivl?

Du skriver i stedet, at  vi andre vil se du har ret om 1 år. Vil du i det mindste medgive, at det eneste der kan afholde os andre i at konkludere det er fup og fidus er vores tillid til dine hemmelige informationer?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej det vil jeg ikke give dig ret i.

Du / I prøver ved jeres anmodninger og gætterier at pointere at dette ikke bliver til noget, fordi i har foruindfattede holdninger om MLM.  Prøv nu at åbne jeres øjne og forstå at verden idag er dynamisk ot markedstilpassende... Det er derfor at flere og flere virksomheder idag vælger at markredsføre sig via en eller anden form for affiliation... og uanset om du / i pointerer og argumenterer imode dette, ændrer det ikke ved det faktum at alle cheyennes produkter kommer under MMos nye social networking portal.. og det faktum at du / i så hårdnakket bliver ved med at være modstandere fortæller mig blot at i er trygheds narkomaner og nøjeregnende at i nok skal blive velhavende når i når pensions alderen..... mens vi andre det har turdet at være visionære og tage en chance og opnået det du stadig sidder og sukker over...  Seriøst, så fatter jeg ikke at i klynker sådan over at i rent faktisk får forærende en chance for at være med helt fra starten i noget der slet ikke er stykket sammen endnu.... har i aldrig turdet at sige til jer selv.. hvad nu hvis...... og hvis det er fordi at 250 USD vælter jeres budget, så lad være... hold jer væk.........men prøv dog at være objektiv og forstå at som jeg helt fra starten af fortæller at det er et helt nyt koncept...og at der er muligheder... og lad mig dog tale med folk, som rent faktisk ser det som en mulighed.....istedet for at i med jeres forhastede konklusioner, bremser alt op....

Nu har i selv bragt Uvme op på banen.. hvor mange af jer negativt ladede personer har rent faktisk prøvet at oprette en profil og prøve spillene på uvme.... de er faktisk meget underholdende... det var blot ikke det jeg forventede og tiden det tog at levere ikke passede ind i min tidsramme.. men for flere andre, kører det fint.. og de tjener, omend ikke store penge på uvme, så penge der gør at der er lidt flere røde bøffer på bordet hver måned....

TIl sidst vil jeg gerne påpege at det er ok at være skeptisk, men lad dog være med at være dum....

Side 6 ud af 9 (86 indlæg)