Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et godt tilbud på billig annoncering på Min-mave.dk

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er en del af pladserne solgt Big Smile

Hvis der er nogle aminoer der er hurtige og køber indenfor den næste uges tid får I ved køb af 2 pladser samtidig lov til at få èn artikel (som I selv får skrevet og derefter sender til mig sammen med 1-2 billeder) under menu-punktet set, sket og hørt .

Her kan du omtale en nyhed, et produkt eller måske dit firma, og når artiklen bliver lagt på Min-mave bliver der linket til den fra forsiden hvor den også bliver omtalt. Artiklen kommer til at ligge på Min-mave "for evigt"

Ha`en god weekend derude Smile

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et velment råd - hvorfor bliver du ikke medlem af fdim?

Som medlem vil du selv blive kontaktet af annoncører - de allerstørste på det danske marked.

En anden ting - Er du klar over, hvad det er for en pris du tilbyder i forhold til branchenormen? En CPM på max 6 på et nichesite er jo - undskyld udtrykket - vanvittigt. Dine tætteste konkurrenter ligger nok omkring 10-20 gange højere på listepriser. Jeg har adskillige kunder, der kunne være interessante at annoncere for på dit site, men hvis pladserne bliver revet væk, så nytter det jo ikke noget :)

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Goffdahl:

Et velment råd - hvorfor bliver du ikke medlem af fdim?

Jeg har været inde at kikke på FDIM og det er bestemt heller ikke utænkeligt at jeg i nær fremtid bliver medlem der. Det bliver grundigt overvejet.

Goffdahl:

En anden ting - Er du klar over, hvad det er for en pris du tilbyder i forhold til branchenormen? En CPM på max 6 på et nichesite er jo - undskyld udtrykket - vanvittigt. Dine tætteste konkurrenter ligger nok omkring 10-20 gange højere på listepriser. Jeg har adskillige kunder, der kunne være interessante at annoncere for på dit site, men hvis pladserne bliver revet væk, så nytter det jo ikke noget :)

 

Jeg ved godt at mine priser er ufattelig lave, men først og fremmest er det fordi jeg først for nylig har fået muligheden for at administrere bannerannoncer på Min-mave og i denne her opstartsfase hvor jeg selv lærer af mine erfaringer (gode som dårlige) har jeg så valgt at sætte prisen meget lavt.

Derudover er jeg i fuld sving med en re-lancering af Min-mave så siden får et flottere og mere funktionelt design samt en meget bedre platform. Her går det meste af min tid, så jeg har besluttet mig for at jeg hellere vil sælge pladserne billigt på det "gamle site" og dermed få penge ind til financeringen så jeg kan videreudvikle det nye allerede inden det kommer online.

Jeg har simpelthen ikke rigtig har tid til opsøgende salg, og da jeg har mange sidevisninger på Min-mave vil jeg hellere have flere firmaer ind i rotation og pladserne solgt end at køre med "tomme pladser".

Jeg synes da du skal sige til dine kunder at de skal kontakte mig ASAP, for der er stadig en del pladser tilbage og hvis de er medlemmer herinde på Amino kan de jo udnytte det gode tilbud jeg kommer med, og smile mens de betaler fakturaen fordi de har lavet en "god deal".

De er glade, jeg er glad Big Smile

Jeg sidder klar ved tasterne og computeren, så skriv blot en mail.  

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

At man ikke har tid til opsøgende salg er det absolut bedste argument for at blive medlem af FDIM :)

Det vil i givet fald være mig der booker kampagner, så jeg går ud fra, at det er nok til Amino-rabat? :) Men, jeg kan desværre ikke bare booke kampagner uden at have et kampagnebrief, så jeg må vente, til der kommer noget relevant. Netop derfor synes jeg, det er ærgerligt, at der formentlig ikke er plads til den tid.

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit.

Jeg har kørt med banner ved dig i denne periode og netop modtaget en mail fra dig om et nyt tilbud.

Men vil da hellere benytte mig af denne amino rabat, så har du flere pladser må du meget gerne skrive en mail.

Salg@hoppeloppe.dk

Venligst Tina

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Goffdahl:

At man ikke har tid til opsøgende salg er det absolut bedste argument for at blive medlem af FDIM :)

Det vil i givet fald være mig der booker kampagner, så jeg går ud fra, at det er nok til Amino-rabat? :) Men, jeg kan desværre ikke bare booke kampagner uden at have et kampagnebrief, så jeg må vente, til der kommer noget relevant. Netop derfor synes jeg, det er ærgerligt, at der formentlig ikke er plads til den tid.

Hej igen

For at komme nærmere FDIM er jeg nødt til at have pengene til oprettelsen og eftersom jeg bruger alle mine penge på videreudviklingen af Min-mave, så kniber det med at have penge til FDIM også. - En ond cirkel der bider sig selv i halen Sad

Nu er jeg jo ret "grøn" i forhold til kampagne-booking, så kan du uddybe hvilke ting du gerne vil have uddybet (hvis det altså var det du mente)

For med manglende tid betyder det jo ikke at jeg ikke har tid til en snak over telefonen eller noget e-mail udveksling, blot at jeg ikke kan overskue at ringe rundt til mulige annoncører og lave alt det indledende salgsarbejde.

Så kontakt mig på 28123636 hvis du har brug for mere fra mig - Jeg tager gerne en snak ang. mulig annoncering.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Goffdahl:
Det vil i givet fald være mig der booker kampagner, så jeg går ud fra, at det er nok til Amino-rabat? :)

Og ja, selvfølgelig er der Amino-rabat når du booker Wink

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedrørende snakken om FDIM var det måske passende at få lidt tal på bordet. Så her er deres priser:
http://fdim.dk/?pageid=113

Under 250.000 sidevisninger pr. uge: 9.000 kr. om året
Under 500.000 sidevisninger pr. uge: 15.000 kr. om året
Under 1 million sidevisninger pr. uge: 24.000 kr. om året
Under 3 millioner sidevisninger pr. uge: 42.000 kr. om året
Under 7 millioner sidevisninger pr. uge: 60.000 kr. om året
Under 15 millioner sidevisninger pr. uge: 90.000 kr. om året
Over 15 millioner sidevisninger pr. uge: 132.000 kr. om året

Så for Min Mave's vedkommende vil prisen starte på 42.000 om året (og så kommer der vist noget opstart på, samt nogle tåbelige krav til implementering)

I betragtning af, at deres tracking system - udover at fungere som en slags fælles standard, er ufatteligt dårligt, så synes jeg det er nogle groteske priser. Det ligner mere afpresning end en fair pris for den service der leveres.

De kunder jeg gennem tiden har arbejdet med der bruger FDIM har alle måtte investere i andre tracking systemer til deres tracking og analysebehov. FDIM's system kan slet ikke bruges til den slags.

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen med FDIM er jo ikke, at det skal fungere som tracking-system. Det skal man selvfølgelig investere i ved siden af, hvi man ikke kan klare sig med Analytics.

Men de 42.000 årligt vil jeg mene er utrolig godt givet ud, hvis ens site da er optimeret til at være kommercielt. Med 7.000.000 visninger om måneden med et par forskellige formater, så er der da virkelig muligheder for gedigen indtjening med så koncentreret et segment på sitet.

Udover det eksisterende 468x60 og 728x90 kan der jo sagtens lægges et 120x600 eller et 140x350 ind. Med fire bannerplaceringer giver det ca. 30.000.000 bannervisninger om måneden. Og jeg vil vove at påstå, at disse sagtens kan sælges til CPM minimum 20. Hvis vi bare går ud fra, at halvdelen kan sælges, så er det altså 300.000 kr. om måneden. Og resten af inventaret kan så sælges til Google.

Men det UDELUKKENDE hvis man er med i FDIM og dermed indgår i de kørsler, som bureauerne foretager, når de planlægger kampagner til de største kunder på det danske marked.

Jeg ville da personligt nok have kontaktet Birgit en 3-4 gange inden for det sidste ½ år, hvis min-mave havde været på FDIMs liste. Og det med budgetter mellem 20-50.000 kr. stykket. Men nu kender jeg sitet til fremover, så nu har the usual suspects netbaby, mama, navlestreng, babyklub osv en konkurrent.

Det er jo ganske simpelt - hvis man ikke bliver fundet, når der søges, så løber man heller ikke med ordrerne.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første ville det være sindsygt at lægge så mange annoncer på Min Mave. Det er et community site - ikke en reklamesøjle. Det er svært at opbygge, men let at ødelægge.

Annoncemarkedet er ALT for flygtigt for en virksomhed som Min Mave at satse på, og det er derfor klogt at Birgit disponerer som hun gør - på udbygning af faciliteter, der kan give bedre og mere stabile indtægter, af en type der langt bedre hamonerer med sitets formål.

Se bare på de store annonce sites, der faktisk ER med i FDIM, f.eks. aviserne. De TABER penge for tiden. Ja, faktisk tror jeg Min Mave's overskud lige nu er større end dagbaldenes :)

Havde de haft lidt mere fokus på deres brugere i stedet for annoncesalget tror jeg det var gået bedre for dem.

Hvis FDIM er så sikker på, at det er en god forretning at være med hos dem så forstår jeg slet ikke, at de ikke laver en no-cure-no-pay løsning. Men måske er det fordi, at det slet ikke forholder sig sådan :)

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)