Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig distribution til PRIVATE - WEBSHOPEJERE SE HER

Side 1 ud af 12 (114 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej jeg vil lige høre om der er nogen webshop ejere som kan bruge disse priser til forsendelse af pakker til private...

Hvis interesse send en PS til os:

Vægtinterval
0-1 kg 44,00
1-5 kg 47,00
5-10 kg 55,00
10-15 kg 65,00
15-20 kg 74,00
20-25 kg 82,00
25-30 kg 90,00

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

jeg er utroligt interesseret, kan du sende en email til support@uniquelady.dk ?

 

Kunne ikke sende dig en privat besked

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Selvfølgelig er vi interesseret i at høre om alternativer til Pest Dk

Hvordan , hvornår & ikke mindst hvem er i / du ?

Post Danmarks takster for pakkeforsendelser gældende fra 1 Januar 2009:

0 - 1 kg kr. 60,00
1 - 5 kg kr. 64,00
5 - 10 kg kr. 82,00
10 - 15 kg kr. 121,00
15 - 20 kg kr. 131,00

Bakkeskoven@gmail.com

Venligst

Bakkeskoven.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke skrive lidt mere om jer i dette indlæg. Så slipper vi for alle at skulle skrive til jer.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter også gerne med!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre om jeres priser på volumenpakker?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende. Send mig evt. en mail: Info@onlineparfume.dk

Mvh.
Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Frem med nogle flere oplysninger - hvem vil ikke gerne spare penge Smile

Venlig hilsen Lone

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er også meget interesseret, send gerne en e-mail med mere info.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

For og fremmest tak for opbakningen,,, vi er et firma i Flensborg som længe har puslet med ideer omkring lagerhotel, forsendelser i Danmark og udlandet.. Jeg har selv en baggrund som speditør gennem 20 år - og har været med til at arbejde i en pakkevirksomhed der blev til en af de største operatører og senere solgt. af familiemæssige hensyn kan jeg ikke sige hvem, men det var noget med et dyr på siden.. så min baggrund for logistik skulle være på plads..

Jeg har gennem de sidste 2 år arbejdet med webshops og har analyseret på hvordan man kan bruge sin tid anderledes som at tænke på fragt, lave pakkesedler og regnskab og om man ikke kan genbruge data mere fornuftigt og så har jeg også tænkt hvordan man kunne skabe en volumen til at kunne få nogle gode priser ved posten, og det har jeg fundet en løsning på uden at der skal laves meget om i en webshop ejer hverdag...

Løsningen kom og jeg fik nogle priser som PostDanmark ville tilbyde hvis følgende krav bliver overholdt:

Flg. betingelser skal bl.a. være opfyldt for at vi vil indgå en "3´die parts logistik":
 * Pakker/gods skal afhentes hos 3´die parts logik partneren
* 3´die parts logistik partneren skal være et værdiskabende led i den egentlige afsenders værdikæde(det er et lagerhotel)

* 3´die parts logistik partneren skal have fået forhandlingskompetancen for den egentlige afsender og denne skal til enhver tid kunne dokumenterer dette.

* Det vil altid være 3´die parts logistik partneren, der skal stå som afsender på pakkerne.

og de har nu godkendt en aftale hvor vi grundlægger : Scandi-Parcel og Logistic, som firma og hvor kunder kan blive kunder hos os, og vi har hovedaftalen med PostDanmark, vi kan afhente pakker hos jer mod et gebyr der bliver regnet ind i priserne og I kan indlevere pakker til PostDanmark - Det var omkring indenrigspakkerne

Omkring pakker til udlandet har vi endnu ikke regnet på priserne endnu, men jeg har i hvert fald regnet ud at I kan spare mange penge, hvis I har pakker til Tyskland ved at bruge vor løsning. Løsningen er endnu ikke helt færdig, men den bliver færdig,

Vi starter en pakkeshop i Flensburg, og har tanker om at gøre noget lignende i Danmark - men det kommer og ligeledes har vi planer om fælles indkøb af emballage og tape og andre tiltag.

Men priserne er ved 2000 pakker og opefter følgende og det er inkl. afthentning:

Vægtinterval
0-1 kg 44,00
1-5 kg 47,00
5-10 kg 55,00
10-15 kg 65,00
15-20 kg 74,00
20-25 kg 82,00
25-30 kg 90,00

SÅ meld jeg til med en mail til info@scandi-euro.com og i vil få en aftale samt adgang til Webpack eller pakkesedler eller i kan mod et mindre gebyr få en opkobling til jeres OSCOMMERCE løsning som kan danne pakkelabels, så I kan genbruge data..  Hvis der er nogen som mangler en webshopløsning kan vi også tilbyde en sådan løsning, gennem en samarbejdspartner.

SÅ det var lidt nye tiltag til webshop-ejere.

Med venlig hilsen

Scandi-Euro GmbH

 

Side 1 ud af 12 (114 indlæg)