Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføring..hvad virker?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi er nogle fotografer der har startet et firma hvor vi tilbyder boligfotografering specifikt til private der skal sælge deres boliger via sider såsom dba.dk, boligportal osv. For at lige forklare kort så tilbyder vi den samme fotopakke man får gennem en ejendomsmægler dvs. billeder og plantegning, men til en meget billigere pris.

Vi har fået meget positiv feedback fra folk, der mener der burde være marked for det.

Vi har haft nogle få kunder, men prøver stadig at finde ud af hvordan vi kan få endnu mere opmærksomhed som man vel altid gør. Det jeg vil spørge jer om er hvilke markedsføringsmetoder i har fundet bedst til jeres virksomheder? Min overbevisning er at PR hvis det er den gode af slagsen, er en af de mest effektive måder. Vi har lige nu nogle kontakter med pr folk der skal lave nogle pressemeddelelser. Vi har indtil videre gjort brug af flyers og online annoncer, men det giver ikke nok.

Hvad mener I, nogle forslag /erfaringer? 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Christian,

tak for dit svar. Google adwords har vi også fået en smulle på, problemet er at de er blevet så populære så de almindelige søgeord er blevet så dyre, er det noget du har erfaringer med, eller er det bare markedskrafterne der dikterer det?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Det er markedskræfterne, der dikterer - derfor er der alligevel en masse man kan gøre for at optimere det.

Vores nyeste klienter har betalt 33.000 om måneden for at eet af danmarks største mediebureauer skulle styre deres AdWords kampagner. Indifferent

Nu har vi kørt kampagnerne for klienten i ca. 1 måned og har reduceret udgiften til ca. 6.500,- uden at de har færre kunder end tidligere Wink

Vi har dog aldrig før opnået så ekstreme gevinster, det eneste jeg kan se, at der åbentbart er der nogen der ikke har et klap forstand på tingene derude Sad

Så der er masser af muligheder for at gøre tingene langt bedre...

Mvh,

Christian

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Vores nyeste klienter har betalt 33.000 om måneden for at eet af danmarks største mediebureauer skulle styre deres AdWords kampagner. Indifferent

Nu har vi kørt kampagnerne for klienten i ca. 1 måned og har reduceret udgiften til ca. 6.500,- uden at de har færre kunder end tidligere Wink

Den har jeg også oplevet. Det er helt ufatteligt at der er nogle mediebureauer der kører det på den måde og så kan de samtidig lave et yderst ringe stykke arbejde Tongue Tied

Ja man skal kigge sig lidt om før man hopper på det første og det bedste Smile

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MoJoAdWords

Jeg er imponeret over, hvordan jeres AdWords' kvalificerede Google medarbejdere  siden 7/2 2009 har hjulpet mere end 2.000 danske firmaer med deres AdWords annoncering.

Det er ikke engang lykkedes os at nå 300 på 12 år. Kan du ikke fortælle hvordan det kan lade sig gøre?

Venlig hilsen,

Christian

 

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo normalt ejendomshandlerne der bestiller fotograf mv. Hvorfor ikke tage en tur rundt til dem og fortælle om dit koncept og priser. Du kan sikkert gøre det helt uanmeldt. Hvis I er så billige som du siger, vil egendomsmæglerne sikkert gerne bruge jer. De spare jo penge for kunde, og kan dermed sælge deres vare til en lidt lavere pris overfor kunden, eller selv øge deres indtjening.

Blot gå ind i butikken og spørg efter den ansvarlige for fotoopgaver og du er igang. Husk en god elevartortale. i B2B forretninger er pris altid en god ide. F.eks. Jeg kan tilbyde dig at du tjener 20 pct mere på dine fotoopgaver !

At få fat i private, der skal til at sælge deres bolig er nok sværere, men der er jo mulighed for at få fat i private, der overvejer at skifte mægler. Hjemmesiden boliga fortæller hvor længe liggetiderne har været. Jeg tror det er normalt at en mægler aftaler at de har 180 dage til at sælge huset. Du sender derfor et brev med dit tilbud til alle hvor liggetiden er 160 dage. 

Du kan også sende et brev til alle der selv har slået deres bolig op på de hjemmesider du nævner. De vil måske blive glade for nogle nye og bedre foto's. Det bør jo sælge huset bedre og hurtigere.

Held og lykke med det.

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Hej MoJoAdWords

Jeg er imponeret over, hvordan jeres AdWords' kvalificerede Google medarbejdere  siden 7/2 2009 har hjulpet mere end 2.000 danske firmaer med deres AdWords annoncering.

Det er ikke engang lykkedes os at nå 300 på 12 år. Kan du ikke fortælle hvordan det kan lade sig gøre?

Venlig hilsen,

Christian

 

Hej Christian

Det må tydeligvis være en fejl, er du sød at udpege præcis hvor på hjemmesiden der står at firmaet har hjulpet mere end 2.000 danske firmaer siden 7/2 2009? Indifferent / Hvor finder du dog den dato henne???

Og så er jeg nødt til at høre dig hvordan det er lykkedes dig at arbejde med AdWords i 12 år? Så har du jo nærmest arbejdet med det før Google hed Google, men da det bare hed Backrub. Det da alligevel ret så imponerende Smile

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

social marketing simplthen fordi det virker og er gratis..

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

MoJoAdWords:
Det må tydeligvis være en fejl, er du sød at udpege præcis hvor på hjemmesiden der står at firmaet har hjulpet mere end 2.000 danske firmaer siden 7/2 2009? Indifferent / Hvor finder du dog den dato henne???

Jeg er ret sikker på, at Christian henviser til jeres forside, hvor I siger, at I har hjulpet mere end 2000 danske firmaer.
Jeres domæne er registreret på den dato, som Christian nævner, så mon ikke han har hittet datoen hos dk-hostmaster?

Umiddelbart forstår jeg godt, at Christian har studset lidt over jeres store succes. For mig virker det også imponerende at man kan skaffe og tilfredsstille så mange kunder med to mobiltelefoner og en g-mailkonto. Hvis der ikke er tale om en overdrivelse eller en fejl, har I helt sikkert en masse at lære os andre.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)