Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TDC drop-down reklame er irreterende!!!

Side 5 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den er rigtig god også hos mig - bor i Hillerød (på en TDC linie) - men den siger jeg er i Frederikssund. Minder mig om de der annoncer "Meet Single Girls in Frederikssund" - åbenbart den samme dårlige location placering baseret på mit IP nummer!

 

Men ellers en skam at kampagnen ikke var baseret på klik, så kunne vi jo blot alle klikke en gang eller to og så slippe for annoncen.

 

Jeg er bestemt heller ikke imod at Amino har annoncer, det synes jeg er fint. Men som jeg tidligere har sagt herinde, så ville jeg da også gerne betale et rimeligt beløb pr. måned (20-50 kr.) for at slippe for annoncerne.

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Frisch:

Woof - du får lige en lille service-meddelelse. Amino sælger ikke kampagnen på kliks men på en periode. Kampagnen med TDC løber frem til udgangen af uge 25. Hvis annoncen skal holde dig væk i 14. dage så er det naturligvis uheldigt.

Det var da en rimelig arrogant kommentar. Åbenbart ingen forståelse for brugernes behov og ønsker lige i dette tilfælde. hmm. 

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mukker normalt ikke over reklamer, men den her generer faktisk ved normal brug af Amino. En mus en milimeter på afveje, så kan jeg ikke se teksten på indlæg, jeg vil svare på m.m.

Havde den været på en netavis, havde jeg nok ikke brugt hjemmesiden, før reklamen var væk. Herinde vil jeg formentlig bare brokke lidt til mig selv, hver gang den måtte genere. (alternativt læse Amino lidt mere via mobilen, hvor den slags drop-down effekter ikke rigtigt fungerer).

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mega åndsvagt at hver gang man skal til forsiden, ja så bliver man mødt med banneret fra helvede. I skal selvfølgelig have lov til at placerer alle de bannere på siden i vil. Men jeg kommer tilbage om 14 dage, når den ikke længere er her.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Woof - du får lige en lille service-meddelelse. Amino sælger ikke kampagnen på kliks men på en periode. Kampagnen med TDC løber frem til udgangen af uge 25. Hvis annoncen skal holde dig væk i 14. dage så er det naturligvis uheldigt.

Har I konkret accepteret en reklame, som fylder mere end halvdelen af Aminos brugerflade og som gør det besværligt at bruge visse dele af sitet?

I har lige oplevet en bemærkelsesværdig stor opbakning i forbindelse med banner reklamer generelt.
Få dage efter fylder én reklame mere end halvdelen ud over søgefelt m.m.
Ja, jeg er altså temmeligt imponeret over din "rolige" tone og det noget tilbagelænede svar.  Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Remydk:

Hold kæft hvor lamt at brokke sig over en reklame!Hmm

 

Jeg har nu svært ved at se at det er lamt - når reklamen dækker 70% af mit skærmbillede - og jeg iøvrigt ikke er i Viborg! Cool

 

Fuldstændig enig Flemming!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, grim og irriterende er den. Gå væk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:
og dem der er utilfredse kan skillinge 20.000 kr. sammen, så fjerner vi den gerne.
Sig til, jeg stiller gerne vores kontonummer til rådighed.

Føj for en ringe kommentar - og så fra en der tjener penge på at skrive om brugervenlighed, online handel etc. Det er sgu skuffende.

Som bruger af dette site - og herved vel egentlig jeres kunde? så er jeg fuldstændig ligeglad med hvor i får jeres penge fra. Det er trods alt jeres hovedpine. Til gengæld så kan jeg love dig at hvis der er for mange forstyrrende elementer på et site, eller for mange ting jer er utilfreds med, ja så pakker jeg tastaturet og forsvinder. Så måske burde du lytte lidt til dine brugere - for jeg formoder at du trods alt er interesseret i at beholde brugerne på Amino?

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Frisch:
Vi har internt haft brainstorm på hvordan vi kan imødekommen nogle af kommentarerne herinde

Tak - du har genoprettet min tro på Amino som det fantastiske forum jeg synes det er - og forhåbentligt bliver ved med at være :)

Hilsen Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Frisch:

TDC 3G har kreeret en rigtig fed annonce som udnytter online-mediet til fulde. Det er rigtigt positivt når annoncører gør noget ekstra for at lave målrettede kampagner.

Nicolai, jeg ville give dig ret hvis den faktisk virkede - men det gør den ikke. Den teknik de har anvendt er for ringe (deres IP data). Da jeg så reklamen her første gang stod der "Du er her" med en markering af København. Jeg husker helt klart hvad min første tanke var: "De lyver! Jeg er ikke i København"

Jeg kan ikke rigtig se, hvordan det kan betegnes som en "fed annonce som udnytter online-mediet" når det den efterlader mig med er en oplevelse af, at de lyver for mig. Det virker i hvert fald stik modsat hos mig Surprise

Hvis man gerne vil fremstå "smart" og "med på noderne" i sine reklamer er det vigtigt at teknikken faktisk virker - i modsat fald, som nu, fremstår man bare som en wannabe smart-ass der ikke har styr på sit lort. Og som IT/Teleselskab er det altså ikke et godt indtryk at efterlade.

Jeg ville ikke have rådet TDC til at køre denne reklame - i den nuværende tekniske udførelse, på et site som Amino, hvor der er alt for mange i målgruppen der ser de tekniske fejl så hurtigt. De fremstår utroværdige. Med en mere afslappet tilgang til os - målgrupen, tror jeg ganske enkelt de havde vundet mere sympati.

I forhold til om formaterne på reklamer forstår jeg skam rigtig godt din udfordring, Nicolai. Jeg har, som du ved, selv siddet som leder af en stor portal, hvor jeg dagligt måtte "kæmpe" med salgsafdelingen, der dag for dag ønskede at "kvæle" min stakkels søgemaskine mere og mere :)

Hvor grænsen skal ligge på Amino er naturligvis op til jer, men jeg kan anbefale at følge udviklingen i trafik meget nøje. En enkelt af de reklamer der angang blev kørt på Kvasir (lige før jeg startede) reducerede trafikken med ca. 30%. Og så er det ikke pengene fra kampagnen værd.

Side 5 ud af 10 (94 indlæg)