Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 14 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

stn67:
Jeg er som sagt meget ny og har en del at lære men, en af de ting som gjorde at jeg valgte ACN var at jeg ikke havde noge distributionsled og jeg kan heller ikke se mig selv være speciel troværdig med Kosmetik eller helseprodukter 

Det er sådan du skal se på det. Du skal ikke starte i NM i et selskab bare fordi du bliver lovet guld og grønne skove. Du skal starte fordi produktet er et du kan stå inde for og der er et seriøst firma som står bag.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan god se at det er en konkurencefyldt verden jeg har bevægt mig ind i men jeg har været en del år i transport brancen, og hvis man snakker om dumpingpriser, så er der mange derinde der vil løse nogle både tidskrævene og  store opgaver for en slik. for en slik der sætter selv de store firmaer penge til bare for at få opgaven ind. Det jeg rigtig godt kan lide er opstartsfacen hvor jeg famler lidt rundt og samtidig lære en hl masse

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

stn67:
Det jeg rigtig godt kan lide er opstartsfacen hvor jeg famler lidt rundt og samtidig lære en hl masse

Har det lige omvendt. Jeg har det bedst med viden som er på plads, og styr på tingene. Hader når jeg render rundt og "famler" ;)

Men hurra for at vi er så forskellige.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg valgte det på grund af produktet, og så fordi at jeg chekkede disafos liste over network marketing firma herhjemme

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det skønt at se en positiv og konstruktiv meningsudveksling på denne tråd Smile

Det er nemlig sådan at nogen er til "moren" og nogen til "datteren" - men man er jo lige god for det - og personlig smag kan ikke diskuteres - kun meningsudveksles.

Uanset hvad - så ønskes ALLE der tager initiativ HELD OG LYKKE ! ! !

DBH

Lillian

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sjovt at følge indlæggene om ACN, som er et dyrt produkt Surprise

Det handler jo ikke om produktet, vel Huh?

Det handler jo om forhandlere, jo flere des bedre, og ikke andet. ACN er MLM virksomhed uden reelt indhold,

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

De har en videotelefon til fastnet som kun er langceret af dem, jeg ved ikke om det er fremtiden men jeg har da allerede haft det  sjovt med den

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nicolaj:

Det er svært at konkurrere på prisen når man køber produktet hos konkurrenten og der samtidig er en masse led der skal have en bid af kagen.

Tjaaa Telmore, CBB, Bibob osv er eksempler på, at leje af net hos giganterne ik er et problem, hvis man vil skabe en succes...

 

For de er sjovt nok alle sammen blevet overtaget af gigangerne, da succeen blev for stor Skype-Wink

og der samtidig er en masse led der skal have en bid af kagen. Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Fashion-Seller:

Nicolaj:

Det er svært at konkurrere på prisen når man køber produktet hos konkurrenten og der samtidig er en masse led der skal have en bid af kagen.

Tjaaa Telmore, CBB, Bibob osv er eksempler på, at leje af net hos giganterne ik er et problem, hvis man vil skabe en succes...

For de er sjovt nok alle sammen blevet overtaget af gigangerne, da succeen blev for stor Skype-Wink

og der samtidig er en masse led der skal have en bid af kagen. Wink

Nå ja, hvordan kunne jeg overse det hahaha

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 14 ud af 18 (177 indlæg)