Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vores politikere idoter ?

Side 10 ud af 14 (133 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Ups, den var svær. ;-)
Dem der ikke tilhøre en af grupperne. Og omvendt, så er der jo dem der rammes af flere af grupperne, som er uheldige.

Ja den var sku svær :p


Skal man tage hensyn til Minoriteterne eller skal man sørge for at dække alle så godt som muligt ?

Havde man taget Folkepensionister og folk på SU skaber du sandsynligvis flere problemer da det er 2 grupper der ikke kan skabe flere midler, ihvertfald er den sikker når den gælder folkepensionister, og SU berettiget folk har det svært i forvejen.

Jeg syntes det er den rigtige løsning de kom frem til og jeg knækker mig hver gang jeg høre S/SF ikke vil gå med til noget fordi de skal lege nogen kællinger der kun kan lege deres leg. Sørgeligt.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Ups, den var svær. ;-)
Dem der ikke tilhøre en af grupperne. Og omvendt, så er der jo dem der rammes af flere af grupperne, som er uheldige.

Det er godt nok tyndt, det der. No offence.

De brede skuldre bærer fortsat det tungeste læs, hvilket der som sådan ikke er noget galt med, så længe de mindre bemidlede sætter pris på det, i stedet for at fornægte og kritisere det.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er aldrig sjov med nedskæringere, alle kan bedere lide den anden vej. Men jeg syntes det er sørgeligt, at der tænkes så enfoldigt at nedskæringerene har fået så meget plads og man ikke fokusere på noget nytænkning. At skabe nye arbejdspladser på lempelige vilkår f.eks. Det er jo her vi ivæksættere/opfindere og nytænkere kan makere os. Pussigt, at ingen tar den op, i sådan en tråd her...

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Nå, men så kan det være jeg opfattede din sætning forkert. Syntes bare at din start-udtagelse virkede lidt aggressiv.

Det var ik meningen at være aggressiv sorry :)

Hulahoppigen:

Jeg er slet ikke enig med dig. Kan da godt se at regeringe lavede nogle kompromiere som gjore fordelingen lidt mere jævn end oprindelig tænkt, men syntes stadig der er ting at komme efter og hvor fordelingen er skæv. Nå man vælger at tage bestemte grupper og forringe deres mulighed, imens andre slipper fri, så vil det altid føles uretfærdig.
Hvis du kigger på din egen liste, så er det ikke de højlønnede der dominere den.

Uanset hvordan du laver besparelserne, så vil dem der bliver ramt råbe op, og sige det altid er dem, som står for skud... I Nyrup tiden var det ALTID de rigere i samfundet, som blev ramt. I Fogh tiden var lempelserne overfor de lidt rigere, men slet ik på niveau med de beskatninger som S og R pålagde dem tidligere...
Hvis de højtlønnede ik dominere listen, hvem gør så? De står da for langt største delen af besparelserne, hvis du går dem igennem punkt for punkt...

Hulahoppigen:

Ja, store firmarer tjener penge til landet, men det ville de ikke kunne gøre uden deres medarbejdere. Så der bliver løftet i samlet flok. Og når nu vi snakker nedskæringer, hvorfor så ikke bruge skatteprocenten til tage fra alle. Den ville da give en mere retfærdig fordeling...

Sorry men det der er den typiske selvfede danske kommentar. Firmaerne er intet uden os arbejdere... Men hva er arbejderne værd, hvis firmaet flytter til Tyskland, UK eller USA?
Folk i DK må efterhånden indse, at firmaerne er dem med magten, og arbejderen blot er en brik, som altså kan udskiftes, hvis man gør det alt for omstændigt at drive erhverv i DK...

Og så slutter du af med en kommentar, hvor du igen vil straffe de rige... Nice one ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Det er aldrig sjov med nedskæringere, alle kan bedere lide den anden vej. Men jeg syntes det er sørgeligt, at der tænkes så enfoldigt at nedskæringerene har fået så meget plads og man ikke fokusere på noget nytænkning. At skabe nye arbejdspladser på lempelige vilkår f.eks. Det er jo her vi ivæksættere/opfindere og nytænkere kan makere os. Pussigt, at ingen tar den op, i sådan en tråd her...

Det handler jo om at starte et sted, At spare. Jeg håber også at de vil begynde om et stykke tid at skabe nogen arbejdspladser men man er jo nød til at starte et sted. Der skal også være penge til nye projekter osv.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hul i hovedet :(

Det eneste opløftende lige nu er at de skyder sig selv så meget i foden i øjeblikket at der nok kommer nogen andre grødhoveder til fadet eller skal man sige taburetterne næste gang der er valg.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Det er aldrig sjov med nedskæringere, alle kan bedere lide den anden vej. Men jeg syntes det er sørgeligt, at der tænkes så enfoldigt at nedskæringerene har fået så meget plads og man ikke fokusere på noget nytænkning. At skabe nye arbejdspladser på lempelige vilkår f.eks. Det er jo her vi ivæksættere/opfindere og nytænkere kan makere os. Pussigt, at ingen tar den op, i sådan en tråd her...

Hvor skal pengene komme fra? Der er ligesom et hul på 24 milliarder!!!

Det er tydeligt at høre, at du stemmer på venstrefløjen, som altid tror man bare kan bruge flere og flere penge, os selvom kassen er tom... Men vi kunne jo os bare trykke nogle flere penge, og lappe hullet den vej ;D

Men ja jeg støtter gerne lempelige vilkår, hvis du lige starter med at finde midlerne til sådan en dyr ordning... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

internetUdvikler:

Det er hul i hovedet :(

Det eneste opløftende lige nu er at de skyder sig selv så meget i foden i øjeblikket at der nok kommer nogen andre grødhoveder til fadet eller skal man sige taburetterne næste gang der er valg.

Hvilken forskel skulle en anden regering gøre? En ny regering betyder jo ik ligefrem flere penge i statskassen, med mindre den kommer til at stå på unlimited grønne afgifter og afgifter generelt...

Different names but same shit!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det sådan Simon, at ikke alle er født med de samme evner, guldske i munden osv. Taknemlighed er en god ting, men det er tolerance også, og at nogen føler sig bedere end andre, må stå for deres egen regning.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Dame, jeg kan jo ikke følge med. Wink

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Side 10 ud af 14 (133 indlæg)