Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN, skal jeg blive sælger for dem?

Side 3 ud af 22 (212 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Nu var jeg inde og kigge på din website, og kan se det er en række universiteter der finansiere og udvikler Jeres system, men hvad nu hvis disse universiteter har samarbejde med en MLM firma, stempler det så også universitetet?

Det er både en afsporing for teoretisk at forholde sig til. Jeg ser ikke hvad det har med sagen at gøre. 

MLM virksomheder i wellness og konsttilskud-branchen henviser ofte til  videnskabelige undersøgelser, men det viser sig altid det ikke holder stik. Er det den snitflade du leder efter?

Martin Slot:
Men MLM/NM er kommet for at blive og der er fremgang i Danmark, selvom du er modstander så ændre det ikke udviklingen.

Jeg ved ikke hvor mange gange vi har læst på Amino at verdensherredømmet er lige rundt om hjørnet og det gælder om at komme med nu. "Pre-launch", "kommer snart til danmark" osv.

Håber også nedenstående link besvarer Michaels spørgsmål

http://www.myfoxla.com/dpp/news/investigative/ACN_Good_Opportunity_or_Pyramid_Scheme_20091129

Lyt efter når de taler om "friends and family".

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Det er både en afsporing for teoretisk at forholde sig til. Jeg ser ikke hvad det har med sagen at gøre. 

MLM virksomheder i wellness og konsttilskud-branchen henviser ofte til  videnskabelige undersøgelser, men det viser sig altid det ikke holder stik. Er det den snitflade du leder efter?

Jeg tror bare vi stopper den her. Nej det er ikke snitfladen jeg leder efter, ved ikke helt hvad jeg havde forventet, men fandt det i hvert fald ik Wink

Men det er da overraskende at du endnu engang kan udtale dig på vegne af alle MLM firmaer, og ikke for at smide malurt i dit bærge, så findes der jo videoer med disse forskere på youtube. Der findes artikler i Science. Og  du vil sikkert også mene at et MLM firma på Forbes troværdighedsliste må være lobby arbejde.

Jesper:

Jeg ved ikke hvor mange gange vi har læst på Amino at verdensherredømmet er lige rundt om hjørnet og det gælder om at komme med nu. "Pre-launch", "kommer snart til danmark" osv.

Jamen afgjort det har da stået der en del gange, stort set hver gang der kom et nyt MLM firma, så hører man det. Men derfor skal man vel ikke dømme alle MLM for dette.

Kommer snart til Danmark...endnu engang, så lyder det som om du henviser til nye firmaer, for der er jo mange firmaer som har eksisteret længe i DK.

Og ja mht.  "gælder om at komme med nu", så er det også noget der høres ved nye firmaer, men for en gangs skyld vil jeg sige at det faktisk kan bruges om NuSkin også, med den simple forklaring at starter man op nu, kan man nå at deltage på den europæiske kongres i København i oktober, starter man senere, ja så det jo ligesom ikke en mulighed mere.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper:

Jeg ved ikke hvor mange gange vi har læst på Amino at verdensherredømmet er lige rundt om hjørnet og det gælder om at komme med nu. "Pre-launch", "kommer snart til danmark" osv.

Jesper hver gang der kommer et nyt produkt eller firma til et land eller  i et lokal samfund, skal der reklame til. Det gælder i alle brancher. Hvis du siger man ikke må snakke med venner og heller ikke må reklamere for noget nyt, hvordan skal man så få sit budskab ud. ?

Jeg vil tilføje at jeg har et forholdsvis stor team og jeg har kun 2 personer i teamet som jeg kendte i forvejen. Den ene var en som spurgte selv. Den anden er en cafe ejer i lokalområdet som tidligere har været halbestyere så jeg havde snakket med hende før, men kommer ikke under venner.

Resten er kommet af sig selv, gennem reklamer, hjemmesider, kunder, twitter, m.m. Men jeg lover aldrig guld og grønne skove. Vi tager udgangspunkt i deres mål og så arbejder vi fælles hen mod det. (nogen gange er målet urealistisk højt og så trækker jeg den anden vej)

Ja der er også nogen som opgiver selv efter korttid. Men alle der stopper er deres eget valg, ligesom det er deres eget valg at starte, Men jeg tror det er det samme der sker når en person bestemmer sig for at løbe 3 gange om ugen. Pludslig er der regnvejr 3 dage i træk og det gør jo lidt ondt så jeg må nok hellere holde igen. Men der er også nogen som forsætter og en dag løber de maraton. Der er ingen der tvivler på det kræver vedholdenhed at løbe maraton. Det kræver også vedholdenhed at løbe 10 km eller 5 km. For nogen er det at løbe 2 km virkelig opaf bakke. Er det træneren eller din der er skyld i du ikke kunne gennemføre løbet.? Træneren kan give dig nogle råd, men du skal selv flytte benene.

Hilsen Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld: Enig langt hen af vejen, men jeg vil aldrig trække folks drømme den anden vej. Hvis folk har voldsomt høje målsætninger, jamen så laver vi en gennemgang af dem og viser hvor meget der skal til. Så kan det godt være personen syntes han / hun skal ændre lidt på det, det kan også være de er så "amerikanske" at de sagtens kan stille sig op alle steder og tale med folk de møder. I USA har jeg netop set folk der på 40 dage har opnået en omsætning der er helt vildt. Det kunne sagtens ske for en dansker også.

Mange stopper fordi de ikke kan komme ud af sin komfort zone. Det ses ganske ofte i DK.

Jeg kan godt lide din afslutning, ser spændt frem imod Jespers svar på dette...

Mvh. Martin

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 10:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
Håber også nedenstående link besvarer Michaels spørgsmål

 

Hej Jesper

Nej, linket besvarer desværre ikke mit spørgsmål til dig. Du fik to konkrete spørgsmål, som du ikke har, vil eller kan svare på, men som jeg skrev, så forventede jeg ikke nogen svar af dig på dem.

Du bryder dig ikke om NM/MLM, og det er helt i orden med mig, ingen sur mine over det. Men som der blev skrevet før i denne tråd, så skærer du alle over en kam, og det åbner ikke vejen til en reel og saglig dialog.

De selskaber, som du referer til, findes, der er brådne kar i alle brancher, men der findes så sandelig også selskaber, hvor alt er som det skal være og mere til.

Dbh

Michael

 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
vejen, men jeg vil aldrig trække folks drømme den anden vej. Hvis folk har voldsomt høje målsætninger, jamen så laver vi en gennemgang af dem og viser hvor meget der skal til. Så kan det godt være personen syntes han / hun skal ændre lidt på det

I praksis er det også den måde jag anvender når jeg skriver jeg trækker den anden vej, så her er vi helt enig. Smile

/Keld

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 10:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

På mig lyder det mere som Pyramidespil. Skaf 30 sælgere som så skal ligge 30*3.700 =111.000 og så får du 3.000 retur og har stadig 700 ude....

Du burde vel blot blive afregnet for dit salg og ikke indgå i en pyramide konstallation hvor du skal skaffe folk som skal lægge penge... Men derimod finde kunder som køber produkter....

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Nielsen:

På mig lyder det mere som Pyramidespil. Skaf 30 sælgere som så skal ligge 30*3.700 =111.000 og så får du 3.000 retur og har stadig 700 ude....

Du burde vel blot blive afregnet for dit salg og ikke indgå i en pyramide konstallation hvor du skal skaffe folk som skal lægge penge... Men derimod finde kunder som køber produkter....

Glenn kan du ikke forklare pyramidespil ?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Nielsen:

På mig lyder det mere som Pyramidespil. Skaf 30 sælgere som så skal ligge 30*3.700 =111.000 og så får du 3.000 retur og har stadig 700 ude....

Du burde vel blot blive afregnet for dit salg og ikke indgå i en pyramide konstallation hvor du skal skaffe folk som skal lægge penge... Men derimod finde kunder som køber produkter....

Hej Glenn

Jeg har ikke sat mig nok ind i ACN til at kunne svare dig ordentligt, så jeg kender ikke de tal der skal til for hvad. Jeg syntes bare de 3700 er utrolig dårligt givet ud, fordi man intet reelt får ud af dem. Og det er ikke tilfældet i mange af de øvrige firmaer. 

Men pyramide er alle firmaer vel lavet efter. Jeg har da aldrig set en øverste direktør eller hvad man nu vælger at kalde sig, få en lavere løn end nogle andre i firmaet. I mit firma har alle samme vilkår, man kan tjene penge i 6 led, og gør man det, så er den der tjener mest den med størst omsætning. Det er ikke et spørgsmål om at man er højt oppe, men om det arbejde der ligger i ens gruppe. Der er mange der har overhalet uplines.

Alle jeg har møde med, kan fuldstændig selv bestemme hvad de vil investere, men de får klar besked om at de bør prøve minimum et produkt, ellers er deres anbefalinger til andre værdiløse.

Mvh. Martin

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Jesper, lad mig høre din forklaring på dette:

http://www.nuskin.com/en_US/corporate/thesource/featuredarticle/ageloc_transformationnamedbestnewproductoftheyear.html

Øh. 

Kender ikke awarden. Frivillige dommere (jeg kan melde mig selv). Kan ikke se hvem der ellers er blevet 'vurderet' i kategorien. Betaling for deltagelse. Mulighed for at købe ekstra pokaler. Kan ikke finde andre virksomheder, der har vundet denne pris.

Det er ganske enkelt uinteressant. Priser er ikke så spændendende som videnskabelig dokumentation, der er publiceret i et anerkendt videnskabeligt tidsskrift. Anti-age creme kan være ganske glimrerende, men ingen kan dokumentere nogen langsigtet effekt.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 3 ud af 22 (212 indlæg)