Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN, skal jeg blive sælger for dem?

Side 5 ud af 22 (212 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:
Da du ikke har smagen/oplevelsen/historien af B.EN kan du jo ikke sammenligne. Jeg har smagt øl til + 50kr som smagte a h... til . Men jeg skal hilse dig og sige så siger jeg det til vennerne, så de ikke laver den samme fejl.

Yep. Helt uden at få provision af de penge de sparede.

Keld_J:
..... Sund kost det er måske ikke lige dig, snup du bare en pille, der er kun få bivirkninger. Samfundet har aldrig brugt så mange penge på lægemiddeler, men vi har aldrig været så syge som vi er nu...... Men jeg mener hvis man spiser sundt og giver kroppen de rigtige byggesten, vitaminer, miniraler m.m.. som findes i naturen ....

Alt muligt politisk om hvordan folk burde leve osv., men selvom jeg så var enig i alt hvad du skrev, er det ikke et argument for MLM.

Keld_J:
Så bliver du ved med at snakke om salg til venner med fortjeneste. For det første er det ikke ulovlig for det andet så har du sikkert solgt en bil eller noget andet til din omgangskreds.  Om det er med eller uden fortjeneste er fuldstændig lige meget. Du har sikket også en plastik dims i skabet fra Tupperware.  Hvis jeg har en ven som vil købe et produkt, så mener du jeg skal sige til ham at han skal gå til en anden forhandler. 

Nej, det er ikke ulovligt, hvilket det naturligvis heller ikke bør være. Jeg har nok solgt et-eller-andet til nogle venner på et tidspunkt, men der er et langt stykke vej fra at sælge sin gamle mobil til at bygge sin fremtidige indkomst på løbende køb fra venner og familie samt deres personlige netværk.

Keld_J:
Jeg slutter samtalen her Jesper fordi den ikke føre nogen steder hen. Du bliver ved med at have opfattelse af at din verden er den perfekte og den illution skal du have lov til at have.

I al beskedenhed forsøger jeg blot at forhindre en person i at indgå i et forretningsarrangement jeg tror han kommer til at fortryde.

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Alle MLM selskaber tilbyder dig en mulighed for at sælge det ene eller andet produkt - Mobiltid/Plastskåle/Vitamin drikke og mit :

http://brageint.worldventures.biz/


Ja vi sælger drømmerejser

Det er din opgave at foretage et valg !

Det er ikke alene et spørgsmål om produktet  er salgbart - men også et spørgsmål om du tro at der er kunder der vil efterspørge produktet og om den investering du skal foretage står i mål med indtjeningen.

Hvis du har lyst til at høre om vores produkt er det blot at sende et tlf. nr. så kan vi tage en snak.

 

Stig Brage

WORLDVENTURES

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Nej, det er ikke ulovligt, hvilket det naturligvis heller ikke bør være. Jeg har nok solgt et-eller-andet til nogle venner på et tidspunkt, men der er et langt stykke vej fra at sælge sin gamle mobil til at bygge sin fremtidige indkomst på løbende køb fra venner og familie samt deres personlige netværk.

I al beskedenhed forsøger jeg blot at forhindre en person i at indgå i et forretningsarrangement jeg tror han kommer til at fortryde.

Jeg tror da også det ville være en fejl at gå ind i ACN, udfra de to møder jeg selv har haft. Og det jeg syntes der er pokkers ærgerligt ved dit råd er (du gør det selvfølgelig af god vilje) at du ikke har denne personlige erfaring med ACN. Jeg mener således at jeg kan sætte mig i hans sko.

Men du bliver ved med at snakke familie og venner som om det er disse der skal udnyttes...

Så en gang til for alle...Dette er sagt flere gange på det seneste... De som var i Forum og hørte nogle af de netværks foredrag der var, vil nikke genkendende til at netværke handler ikke om de nærmeste - det er meget sjældent man bliver ansat af sine bedste venner eller familiemedlemmer.

Jeg har familiemedlemmer og venner der køber produkter, men det styrer de fuldstændig selv. Normalt sælger jeg intet til dem (Vitality er dog specielt, idet jeg fortæller alle om hvad det er, hvad det gør og at den lige nu kan købes selvom den reelt først kommer til jan/feb. Det kan selvfølgelig godt kaldes et salg, ligeså vel som det kan kaldes info, og de fleste beder faktisk selv om at prøve det).

 

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
Nej, det er ikke ulovligt, hvilket det naturligvis heller ikke bør være. Jeg har nok solgt et-eller-andet til nogle venner på et tidspunkt, men der er et langt stykke vej fra at sælge sin gamle mobil til at bygge sin fremtidige indkomst på løbende køb fra venner og familie samt deres personlige netværk

Hej Jesper

Hvad så, hvis man vender den. Jeg har en temmelig fyldestgørende hjemmeside, hvor alle informationer er offentliggjordt, intet er skjult. På baggrund af denne side har jeg fået mange henvendelser. Rigtig mange af dem er blevet gode venner af huset og vi besøger hinanden tit og ofte og vi har det godt sammen. Vi er godt klar over, at vi indbyrdes har et forretningsforhold, men det er jo netop dette forhold, der har gjordt os til venner.

Jesper:

I al beskedenhed forsøger jeg blot at forhindre en person i at indgå i et forretningsarrangement jeg tror han kommer til at fortryde.

 

Det er jeg dog godt klar over og synes det er i orden. Jeg kender ikke til alle MLM/NM forretninger, men lige netop ACN kender jeg en stor del til (hvilket jeg formoder du også gjorde, siden du svarede). Derefor skrev jeg indlægget her på tråden på en måde, hvor jeg bare opfordrede ham til at resarche nøje hans evt, beslutning.

Det jeg var lidt forarget over var dine generaliseringer omkring MLM)NM,.

Dbh.

Michael

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

WORLDVENTURES DENMARK:

Alle MLM selskaber tilbyder dig en mulighed for at sælge det ene eller andet produkt:

Stig Brage

WORLDVENTURES

Jeg har aldrig hørt en succesfuld MLM'er sige dette! Tværtimod har jeg hørt flere gange "jeg har aldrig solgt et produkt"...

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WORLDVENTURES DENMARK:
Alle MLM selskaber tilbyder dig en mulighed for at sælge det ene eller andet produkt

 

Beklager, men så ved du ikke nok.

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Nu har jeg ikke lige magtet, at læse samtlige indlæg i tråden igennem, så det er med fare for at gentage nogle af de andre. Men her har du min vurdering af ACN/MLM/NM:

Nu har jeg selv været på vej ind i det, og har et par venner der er "repræsentanter" for netop ACN.
Jeg tror, at grunden til mange kigger mistroisk på ACN er, at der netop bliver lovet guld og grønne skove, i en sådan grad, at man ikke tror det kan være rigtigt. Mange lader sig "hjernevaske", kommer derfor ind i det, og her møder de så udfordringer, som de slet ikke havde regnet med, da ACN havde fået det til at lyde som om, at de ville blive milliarder efter en uge, og derfor ikke behøvede at arbejde resten af deres liv (overdrivelse fremmer forståelse).
Efter hvad jeg har fået fornemmelsen af, gennem netværksmøder og venner der er i det, er det egentlig reelt nok, og ja det kan godt lade sig gøre at komme til, at tjene de store knaster, det kræver bare et kæmpe benarbejde, hvilket acn ikke fortæller nok om, når de skal have overbevidst nye "repræsentanter" om, at de bør starte op. Jeg tror, at det er netop dette, der danner grundlag for en masse diskussioner og misforståelser.

Noget jeg virkelig kan brække mig over, er deres video telefon?! WTF? Vi lever i 2010, og fastnet telefoni er, efter min mening, ved at forlade denne verden fuldstændig. Det er selvføgelig ganske smart, at man kan se andre, mens man taler med dem, og så i en god kvalitet. Man kan også sige, at skype kræver man tænder computeren først, og kvaliteten af billederne er heller ikke fantastiske. Men jeg er overbevidst om, at det vil blive en anden form for kommunikation, hvor man kan se hinanden, der vil tage over. Så når ACN påstår, at det er ligeså banebrydende som internettet, kan jeg kun brække mig af grin.

For at få samlet det ovenstående rod til en konklussion, vil jeg lade min være følgende:

Videotelefonen er ikke 1/10 så banebrydende, som ACN påstår. Det kan dog godt lade sig gøre, at blive rig igennem dem, det kræver bare lige 20 gange så hårdt et benarbejde, som de får det til at lyde som.

Tjek i øvrigt denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/89767.aspx
Det var en tråd, jeg selv kørte, dengang jeg var i tvivl om, hvor vidt jeg selv skulle gå ind i det eller ej:)

Hvis jeg var dig, ville jeg hellere bruge min tid på, at starte min egen lille business op:) Men det er jo selvfølgelig bare min mening.

Håber du kunne bruge ovenstående.

Mvh.
Anders Hempel

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hempel :

Hej Mads.

Nu har jeg ikke lige magtet, at læse samtlige indlæg i tråden igennem, så det er med fare for at gentage nogle af de andre. Men her har du min vurdering af ACN/MLM/NM:


Hej Anders

Jeg syntes da det er trist at du vurdere hele branchen pga. dit kendskab til ACN. For jeg kan ganske enkelt ikke give dig ret i samme historie i NuSkin. Jeg har dog aldrig været på vej ind i ACN, men udelukkende "været med på en lytter". Resten af din vurdering af ACN tja det kan jeg ikke sige så meget til...

Anders Hempel :


Hvis jeg var dig, ville jeg hellere bruge min tid på, at starte min egen lille business op:) Men det er jo selvfølgelig bare min mening.

Mvh.
Anders Hempel

Af en eller anden sær grund, så virker det ikke som om du er klar over at NM er ens egen business...stor som lille. Forskellen...jamen fortæl mig endelig hvad der er den store forskel når ideen umiddelbart ikke er der. Hvor meget skal der investeres for at starte en "lille business" op?

Jeg har startet flere traditionelle virksomheder, og på intet tidspunkt har investeringen været så lav, at det dårligt kan kaldes investering. Har du fået andre NM præsentationer end ACN (vi snakkede selvfølgelig meget lidt sammen i forbindelse med din tråd, men nåede aldrig til en præsentation)?

Mvh. Martin

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Ja det er sandt rigtigt.  Jeg anbefaler du siger ja men jeg forklarer dig om mere indhold.

Hvis du er interesse ACN. Du kontakt mig og kan samarbejde med dig.

Jeg har selv ACN og det går fint og meget lært  med nye ansigt. Fedt.

Hvis du siger  ja ACN at et oprette firma som koster 3700 kr så jeg forklarer mere om det.

Du er velkommen at spørge.

mvh Jan Holm

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Holm:

Ja det er sandt rigtigt.  Jeg anbefaler du siger ja men jeg forklarer dig om mere indhold.

Hvis du er interesse ACN. Du kontakt mig og kan samarbejde med dig.

Jeg har selv ACN og det går fint og meget lært  med nye ansigt. Fedt.

Hvis du siger  ja ACN at et oprette firma som koster 3700 kr så jeg forklarer mere om det.

Du er velkommen at spørge.

mvh Jan Holm

Velkommen til Amino.

Nu er vi andre jo ikke ligefrem positive i tråden, så hvorfor ikke forklare dig her? Vi vil jo alle forsøge at hjælpe Mads, ikke med at træffe beslutningen, men for at give ham så god info som muligt. Men samtidig er jeg og andre måske nysgerrige efter at vide hvad det er som gør at du anbefaler det.

Hvor længe har du været igang med ACN? Og hvad gør ACN så attraktivt at man skal smide 3700 blot for at starte op?

Mvh.

Martin

Side 5 ud af 22 (212 indlæg)