Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN, skal jeg blive sælger for dem?

Side 6 ud af 22 (212 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan lidt off topic (men tråden er vist også debatteret færdig...?) Smile

Hvad er det, der gør, at når man stiller et spørgsmål på Amino omrkring affiliate programmer, link building, Google Adwords etc. - så får man overvejende svar fra folk, der enten direkte arbejder med disse emner eller som i det mindste har en del erfaring med det de udtaler sig om - hvorimod når man stiller et MLM spørgsmål, så får man primært svar fra folk som kun har et meget begrænset kendskab til MLM???

Et eksempel:

Jeg kender en som for nyligt startede med Google Adwords. Han gik igang, fordi han havde hørt om flere, som tjener rigtig gode penge på det. Nu har han bokset med sin Google Adwords konto i 3 måneder og brugt kr. 15.000,- men stadig uden resultat.

Skal han give fortabt eller fortsætte? Hvad vil du råde ham til?

Prøv lige at tænk over, hvad du ville sige til vedkommende. Ville dine svar overvejende bygge på saglige argumenter? Og ville du være positiv i din tilgang og råde ham til at alliere sig med en adwords ekspert? Eller ville du være negativ og råde ham til at komme ud hurtigst muligt?

Så prøv nu at skifte "Google Adwords" ud med "MLM" - Er det den samme type argumentation du nu ville bruge?

Jeg er ret sikker på - at i eksemplet med Google Adwords ville der primært komme svar fra personer, som har erfaring med Google adwords og de ville overvejende være positive - men i eksemplet med MLM ville der komme flest negative svar - og vigtigst af alt - de negative svar ville typisk komme fra personer med et lille eller slet ingen kendskab til MLM-konceptet.

Jeg ved ikke om spørgsmålet kan besvares - det slog mig bare, at det var en spøjs tendens. Wink

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 16:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Jeg er ret sikker på - at i eksemplet med Google Adwords ville der primært komme svar fra personer, som har erfaring med Google adwords og de ville overvejende være positive - men i eksemplet med MLM ville der komme flest negative svar - og vigtigst af alt - de negative svar ville typisk komme fra personer med et lille eller slet ingen kendskab til MLM-konceptet.

Jeg ved ikke om spørgsmålet kan besvares - det slog mig bare, at det var en spøjs tendens. Wink

 

 

Hej Allan

Flot indlæg med en supergod pointe. Der er jo kun de til dels uvidende folk, der svarer her i tråden, som kan give dig den korrekte svar.

Men jeg tror, at det er ligesom ved de forskellige dagblade, at det er dårlig omtale, der sælger best. der skal 100 positive tilkendegivelser til for at udbedre en negativ, eller noget i den retning.

Dem, der virkelig seriøs beskæftiger sig med MLM/NM ved, at denne form for erhverv har betydet en positiv forandring i såvel den  økonomiske/personlige eller sundhedsmæssige situation for rigtig mange mennesker.

Det er efter min opfattelse en skam, at MLM/NM udelukkende bliver skåret ned til at omhandle "millionindtægter". MLM/NM er meget mere end det.

Dbh.

Michael

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

 

Det drejer om ACN at oprette firma. Du kan ringe op til 27 81 01 75.

Du spørger  om hvad muligheder du indtægter og bonus.

mvh Jan Holm

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak Smile

Du har helt ret i, at dårlig omtale sælger bedst - men nu har Amino jo ry for at være et sted, hvor man hjælper hinanden, hvilket folk generelt er rigtig gode til herinde.

Undtagen når snakken så falder på MLM - så er der ikke grænser for negativiteten og fordommene. Og her på Amino havde vi jo så netop muligheden for at kunne komme nogle af de forældede og uoplyste fordomme til livs.

Men sådan skal det åbenbart ikke være. Nogen med en masse fritid burde lave mlm-amino.dk. Stick out tongue 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Du har helt ret i, at dårlig omtale sælger bedst - men nu har Amino jo ry for at være et sted, hvor man hjælper hinanden, hvilket folk generelt er rigtig gode til herinde.

Undtagen når snakken så falder på MLM - så er der ikke grænser for negativiteten og fordommene. Og her på Amino havde vi jo så netop muligheden for at kunne komme nogle af de forældede og uoplyste fordomme til livs.

Men sådan skal det åbenbart ikke være. Nogen med en masse fritid burde lave mlm-amino.dk. Stick out tongue 

Nu er der jo en mlm.dk portal, der dog sjældent bruges. Og det ærgerlige ved amino er både at MLM hører til "alt andet" så allerede her syntes jeg Amino giver et hak nedad. Og desværre er Amino bare ikke et særlig godt sted for MLM, der er f.eks. ingen i min upline der bruger siden til at finde iværksættere.

Det kan godt være nogle vil blive sure og føle sig stødt, men at vurdere en forretningsmulighed ud fra mail eller et indlæg herinde er ganske ikke særlig intelligent. Man får aldrig en dybdegående præsentation på denne baggrund, og selv om jeg er en af tosserne der kan finde på at give information, så ved jeg at det er dumt.

Det er i bund og grund sørgeligt at folk tror de kan vurdere hvad det handler om udfra en simpel tekst. Hvis man ER interesseret i en forretningsmulighed, ER interesseret i at skabe sig en ekstra indkomst, så gør man sig selv en bjørnetjeneste ved at lukke af for en personlig dialog. Ligegyldigt hvilket MLM forretning man arbejder med. Og det er jo ekstrem sørgerligt at vi lige pludselig overrendes af nordmænd og svenskere, fordi mange danskere er så lukket.

Hos mig handler MLM om at finder jeg 10 mennesker som vil arbejde med det, så er det min opgave at alle 10 skal tjene penge.

Det er kort sagt et meget basalt spørgsmål....vil du høre om en mulighed for at tjene penge...Så er alt andet end en personlig dialog bjørnetjeneste både for MLM fyren og for den interesserede. Og det er jo lidt sørgerligt at mange tror det bare handler om at signe folk op.

Wink God dag til alle, må vist hellere stoppe nu, inden det bliver for langt.

Martin

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Undtagen når snakken så falder på MLM - så er der ikke grænser for negativiteten og fordommene. Og her på Amino havde vi jo så netop muligheden for at kunne komme nogle af de forældede og uoplyste fordomme til livs.

Hej Allan

Mon ikke nogle af de debattører er til dels selv skyld i dette ved at poste superlative tillægsord til deres indlæg.

Men som jeg skrev tidligere, så er det en skam, at MLM/NM bliver kogt ned til kun at omhandle økonomi. Der ligger trods alt mange andre værdier i at beskæftige sig med MLM/NM.

Dbh.

Michael

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

 

Ja jeg indbydelse jer at foredrag d. 9 November i Brøndby.

Hvordan bygge op på et firma og samarbejde med andre.

Hvis I kan et formål til 74.000 kr inden 3 måneder eller 370.000 kr inden et år om bonus..

I er meget stærkt god netværk så det ser ud godt sådan.

Jeg vil høre, hvormange er ned at foredrag og gratis entre. Jeg sørger at booking på siddeplads.

mvh Jan Holm

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads Ulbæk.

ACN er en selvstændig virksomhed, hvor du simpelthen betaler en licens for at må arbejde med ACN's produkter og derved også betaler for alle de supportere og produktudviklere som ACN har ansat. for de 3750 kroner, gør ACN alt for dig ang. sende regninger til dine og dine partneres kunder, og hjælper hver enkelt repræsentant, når de har brug for det. jeg kan godt se det forkerte i at de har lovet dig guld og grønne skove, da det hele handler om indstilling og motivation som alle andre virksomheder. Hvis du ikke laver noget får du heller ingen penge, og det lyder jo egentlig meget fair i mine øjne. Som vi plejer at sige til folk som syntes det lyder for godt til at være sandt?, så find noget der er værre.. hehe

- men ACN er en mulighed, og ikke alle mennesker vil tage den mulighed til dig, og det er helt fair, når jeg i min forretning er ude og præsentere for venner og bekendte, siger jeg også til dem at det ikke er sikkert at det er noget for dem, men de skal alligevel lige have muligheden. Jeg fortæller dem at det hele handler om indstilling, og hvis man ikke har den rette indstilling til tingene, kan man lige så godt lade være med at starte, for så gavner det ingen.

ang. at få de 3000 tilbage som du siger at man skal sælge 30. det er ikke helt rigtigt, så er det i hvert fald forkert information du har fået. man skal sælge 2 af produkterne (hvilket er uhyre enkelt, da produkterne er helt igennem konkurrencedygtig! ) , og rekrutere 2 af dine kammerater eller bekendte som også kan se en idé og som har den rette indstilling, dernæst skal de 2 som du rekrutere også sælge 2 produkter. Når du har gjort det har du fået en bonus som hedder 3700 kr. dvs at du faktisk har startet din egen virksomhed for ingen penge.

- jeg mener firmaet har den helt rigtige konceptmodel, og som det ses på acneuro.com er vi også det største firma indenfor network marketing, så der må være noget om snakken. jeg har en drøm om at starte min egen tøjbutik, men det koster jo fra en halv til en hel million kroner, så jeg er glad for at kunne smide 3750 kroner, og derved ha' startet min egen network marketing virksomhed.

Jeg vil ikke sidde her og opfordre folk til at gå igang med lige præcist ACN, men hvis du hører om et network marketing firma, så undersøg firmaet inden du siger nej eller for den sags skyld ja!

- håber dette har hjulpet på dit svar, eller kan disse hjemmesider besvare en del af spørgsmålene også:

www.dsoegaard.acnrep.com

www.acnintegrity.com

www.acneuro.com

ha' en ellers fortsat rigtig god weekend til jer alle!

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

når jeg læser jeres indlæg, kan jeg ikke lade være med at tænke på folk der KUN kan se det negative i MLM... lad os tage et eks. hvad er et pyramidespil? pyramidespil foregår på den måde at det KUN handler om penge, jeg var selv med i et "selskab" engang... det hed WAWE 2...betal 18000, få en under dig få 4000, få to under dig 8000, få så lige den 3. få 10000.

MLM er ikke et pyramidespil, men en fantastisk, men også den hårdeste måde du kan blive rig på... netop fordi det handler om mennesker. Nogle mennsker tænker bare med det samme "PYRAMIDE!!", andre har flere spørgsmål og nogen kan bare "se" den gyldne mulighed i at HJÆLPE ANDRE, det er nemlig dét det handler om HJÆLPE mennesker...

der er også nogen der sammenligner det med en lotto kupon... he he skægtBig Smile de glemmer bare lige at de indbetaler 50 kr. for selv at være med i det og hvor tit gør du det?jeg mener bare at de penge du indbetaler går lige igennem "pyramiden" til toppen, nemlig danske spil og staten! men sjovt nok dét er i orden, danskerne er sgu et sjovt folkefærd...

et almindeligt selskab som man kalder det er også bygget op som en pyramide...men MLM er også...der er bare lige den forskel at DU kan tjene mere end din chef. hvor tit er det lige man går ind på chefens kontor og siger "jeg er sgu dygtigere end dig, giv mig lønforhøjelse!", det er noget af det BEDSTE i mlm at man kan gøre, for din sponsor ville kun være GLAD for det i modsætning til det almindelige selskab, for det er dét det handler om HJÆLPE MENNESKER.

hvis man ikke kan lide at hjælpe andre til succés, skal man ikke gå ind i MLM, men bare beholde sit job og arbejde på sin chefs drøm og ikke sin egen! og så lige et citat fra en af verdens bedste networkere; "You can have everything in life you want, if you will just help other people get what they want."

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 16:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mlmwork

Yes Du har da fat i den rigtige ende.

Dbh.

Michael

 

Side 6 ud af 22 (212 indlæg)