Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN, skal jeg blive sælger for dem?

Side 7 ud af 22 (212 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

mlmwork:

når jeg læser jeres indlæg, kan jeg ikke lade være med at tænke på folk der KUN kan se det negative i MLM... lad os tage et eks. hvad er et pyramidespil? pyramidespil foregår på den måde at det KUN handler om penge, jeg var selv med i et "selskab" engang... det hed WAWE 2...betal 18000, få en under dig få 4000, få to under dig 8000, få så lige den 3. få 10000.

MLM er ikke et pyramidespil, men en fantastisk, men også den hårdeste måde du kan blive rig på... netop fordi det handler om mennesker. Nogle mennsker tænker bare med det samme "PYRAMIDE!!", andre har flere spørgsmål og nogen kan bare "se" den gyldne mulighed i at HJÆLPE ANDRE, det er nemlig dét det handler om HJÆLPE mennesker...

et almindeligt selskab som man kalder det er også bygget op som en pyramide...men MLM er også...der er bare lige den forskel at DU kan tjene mere end din chef. hvor tit er det lige man går ind på chefens kontor og siger "jeg er sgu dygtigere end dig, giv mig lønforhøjelse!", det er noget af det BEDSTE i mlm at man kan gøre, for din sponsor ville kun være GLAD for det i modsætning til det almindelige selskab, for det er dét det handler om HJÆLPE MENNESKER.

hvis man ikke kan lide at hjælpe andre til succés, skal man ikke gå ind i MLM, men bare beholde sit job og arbejde på sin chefs drøm og ikke sin egen! og så lige et citat fra en af verdens bedste networkere; "You can have everything in life you want, if you will just help other people get what they want."

Du har som Michael siger fat i noget af det rigtige.

Men som jeg ser det pt, så er det ikke den hårdeste måde at blive rig på, men det er måske den hårdeste måde i Danmark... Som andre herinde er klar over, har jeg været sammen med 3000 NM folk de sidste par dage.  Svenskere, nordmænd, franskmænd, russere, spaniere og tyskere viste vejen, bl.a. en yngre pige der deltid var startet i juni i år og nu var i den gruppe der har en gennemsnits indkomst på 3.5 mio.

Det ærgerlige ved Amino er at MLM er et forretningskoncept der kan være fantastisk for en iværksætter og entreprenør. Det er jo egentlig ganske simpelt for alle herinde...er man åben overfor en mulighed, så handler det om at lytte på muligheden. Det handler ikke om hvilke produkter der skal arbejdes med, idet det er muligheden der er interessant. Produkterne fortæller intet om muligheden, men lytter man til muligheden, så vil produkterne blive præsenteret. Herinde tror folk jo desværre at de kan få lettere info og så info om produkter og vurdere hvad det handler om.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@mlmwork

Jeg ved godt det lyder sarkastisk det her - men det er altså seriøst ment:

Jeg får sgu helt tårer i øjnene. Wink

Problemet er jo bl.a. at der selvfølgelig findes MLM-folk, som ikke har fattet dette - og som måske også smører lidt vel tykt på i deres salgstaler - og det er den type, der ødelægger det for branchen. Det er jo også altid disse negative historier som får presseomtale.

Og lur mig, om man ikke også kan finde en skeptiker eller to som synes, at det er alt for lyserødt og romantisk det du skitserer - men det må de jo selv ligge og rode med. Smile

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 22:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en indskudt bemærkning...

For et års tid siden ca. var jeg inviteret til et møde ang. ACN og valgte efterfølgende, at prøve mig som sælger og indehaver af den famøse videotelefon. Jeg fandt dog hurtigt ud af at mine sælgerevner så absolut ikke var til at sælge telefoner og da slet ikke div. abonnementer, hvilket bundede i at jeg ikke orkede at sætte mig rigtigt ind i de forskellige typer af abonnementer m.m.

Jeg valgte derfor, efter noget tid, at skrive til ACN-support, at jeg ønskede at opsige mit samarbejde med firmaet og jeg blev herefter kontaktet af en meget venlig supporter som liige skulle ha' oplyst de nødvendige informationer for at 'opsigelsen' kunne effektueres.

Dagen efter fik jeg en mail med returlabel til mit indkøbte udstyr og 7 dage efter var pengene overført til min konto. Jeg var rystet - på den fede måde. Jeg havde måske regnet med, at der nu skulle opstå en kamp for at få mine penge igen men, samtlige aftaler med firmaet blev overholdt til punkt og prikke. Så Yes herfra.

Min anbefaling lyder derfor: Vil du være millionær og har du 3700,- du ikke lige ved hvad du skal bruge til og ellers mod på at knokle 32 timer i døgnet, så tøv ikke - spring ud i det og finder du ud af, som mig, at det sq er alt for bøwlet, og kræver for meget arbejde at sælge det p** - så får du bare pengene retur. Det skal så lige siges, at jeg hører til racen der mener at alt arbejde over 3 timer om dagen er bøwlet og krævende.  Wink

Sweet dreams

KennetO

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennet

Ville lige kommentere dette, men ikke udfra ACN erfaring men udfra MLM erfaring. 3700 for at starte ny business er ikke meget. Man kan både lave større og mindre investeringer i MLM branchen.

Men der hvor jeg mener der er STOR forskel på den MLM erfaring du har, og så den vi har hos os, er 32 timer  døgnet. Det er netop det modsatte af MLM, færre timer, flere om at arbejde i et team og salg...nej der skal hos mig generelt ikke sælges produkter.

Min anbefaling til alle...

Har du nogle mål og ønsker som du ikke har opnået endnu og ikke umiddelbart er på vej imod, så skift retning. Er du åben overfor en forretningsmulighed så brug 30 min på en seriøs snak med en MLM'er. Hvad skal man vælge, noget hvor der er et stort markedspotentiale eller hvad? Kort sagt whats in it for me, kan man se en kæmpe kage, som kommer til at være der hvad enten man deltager og arbejder for sin bid eller bliver væk, er det så ikke grund nok til at høre hvad det er.

MLM handler bl.a om lederskab, samarbejde, mod, passion, energi, entusiasme og at være positiv. Udover det selvfølgelig handler om at hjælpe. Signer jeg 15 op, så er det ligesom at lære børn at svømme (de 15 springer i) og jeg støtter, supportere, hjælper, træner og gør alt hvad der står i min magt indtil de har lært at svømme.

Mvh.

Martin

Ps. Jeg hører til racen der ønsker 4 timers arbejdsuge...

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, 

Mads Ulbæk:

God eftermiddag Amino.

I går var jeg til et kort møde om noget der hedder ACN, hvor jeg kan komme til at sælge mobil, videotelefoni og så videre + at jeg kan skaffe mig selv sælger og tjene procenter for det de sælger. Dem der fortalte mig om det lover mig guld og grønne skove, det lyder næsten for godt til at være sandt? For at blive sælger skal man betale 3700 kr.,  og så må man begynde at sælge, og hvis man sælger 30 eller sådan noget får man de 3000 igen. Det lyder næsten for godt til at være sandt? 

Nogle af jer der har prøvet det? Eller vil i fraråde mig det? :)

 

Sorry, men jeg ved ikke rigtigt hvor du har de tal fra. Der er lige pt en startbonus hvor du skal skaffe 10kp(kp = kundepoint, fastnet giver 2kp, mobil 1-2kp og videotelefon 2kp) Så man kan altså hurtigt selv finde det halve af dem bare i sin egen husstand. Og så skal du starte 2 repræsentanter op som hver får 5kp, hvis du gør dette på 30 dage, så får du 3700,- :-). Dette er efter min mening EASY. 

Folk skal være velkommen til at skrive hvis de vil høre mere om forholdene, pengene, whatever :-).

God dag til jer alle.

Mvh. Andreas  

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Syntes dit indlæg er lidt for popsmart... Fordi du syntes noget er let, er det ikke ensbetydende med at andre syntes det.

Som du siger det, så mener jeg ACN er endnu længere fra andre selskaber, fordi du kører på egen husstand, jeg kører på folk der har en drøm/mål. Og betale 3700,- for at starte op i ACN for backoffice....ja det er jo op til folk selv, men det er da underligt at mange andre NM selskaber giver backoffice med for langt mindre end dette.

Jeg har fået 4 ACN introduktioner i år, en der var ny, en der var et par måneder inde i det, en der har været med i 5 år og så en af Jeres øverste.

Mit spørgsmål til dig, hvor længe har du været igang?

Hvor meget skal der til for at lave en tilbagevendende indkomst på 10.000?

Mvh.

Martin

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin Slot, jeg fik det nok sat lidt for popsmart' op, det kan der nok være noget om :o).... Men i mine øjne er det let. Snakker ikke om hvad andre kan og gør, men med ACN vil det handl

Personligt har jeg ikke været ret længe inde i det, ramte dog den første bonus på 3700,- relativt hurtigt(14 dage, hvor man har 30 dage til at opnå den)

Tjah, det kan du måske have ret i, men de har selvf. en masse omkostninger som også skal varetages med at åbne nye lande, omkostninger med produktudviklingen af deres videotelefon osv. Personligt synes jeg ikke 3700,- er meget.

Jeg er ikke gået ind i ACN for den tilbagevendende indkomst, men for at tjene bonusser hver evigt eneste måned. Da det for mig virker som om den tilbagevendende indkomst tager mange år at opbygge hvis den skal kaste noget ordentligt af sig.

Men for at bygge en tilbagevendende indkomst på 10.000,- kan man gøre på mange måder. Ved at bygge sig en rigtig stor organisation(Så tjener man også mange flere penge på bonusser) eller selv at have en omsætning på 100.000,- Hvilket der jo nærmest ikke er nogen der har.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MrCharming:

Hej Martin Slot, jeg fik det nok sat lidt for popsmart' op, det kan der nok være noget om :o).... Men i mine øjne er det let. Snakker ikke om hvad andre kan og gør, men med ACN vil det handl

Præcis min pointe, du finder det let, men andre finder det svært. Jeg har som skrevet haft "fornøjelsen" af flere ACN'ere, både folk som ikke brød sig om ACN og folk der arbejder med ACN. Herinde syntes jeg der er klart flest imod ACN.

Kunne da godt tænke mig at få resten af sætningen...Cool da jeg er ret meget i tvivl om hvad du forsøger at forklare her.

MrCharming:

Personligt har jeg ikke været ret længe inde i det, ramte dog den første bonus på 3700,- relativt hurtigt(14 dage, hvor man har 30 dage til at opnå den)

Tjah, det kan du måske have ret i, men de har selvf. en masse omkostninger som også skal varetages med at åbne nye lande, omkostninger med produktudviklingen af deres videotelefon osv. Personligt synes jeg ikke 3700,- er meget.

Denne slags ryger fuldstændig gennem hovedet på mig... Alle selskaberne har omkostninger osv.  Og er overbevist om andre har langt større omkostninger, i og med de også har langt større omsætning.

3700 er ikke meget at investere for, men jeg syntes til gengæld at der er mange andre firmaer hvor man får mere for sin investering.

MrCharming:

Jeg er ikke gået ind i ACN for den tilbagevendende indkomst, men for at tjene bonusser hver evigt eneste måned. Da det for mig virker som om den tilbagevendende indkomst tager mange år at opbygge hvis den skal kaste noget ordentligt af sig.

Det kommer selvfølgelig an på hvem man er, hvad man har af mod. Men det virker som om Danmark er vågnet op i år. Hvis du sagde dette i Norge f.eks. så ville de nok være meget overraskede. Mødte i forbindelse med vores convention, en norsk pige, startet i juni, ingen snak om bonus, men ren deltid. Hun er netop kommet i den gruppe, hvor gennemsnitsindkomsten er 3.5 mio. årligt. og i gennemsnit er 70% af omsætningen residual... do the math Stick out tongue

Et hurtigt spørgsmål, jagter bonus, betyder det så at du arbejder mest på at skaffe nye folk ind i forretningen?

MrCharming:

Men for at bygge en tilbagevendende indkomst på 10.000,- kan man gøre på mange måder. Ved at bygge sig en rigtig stor organisation(Så tjener man også mange flere penge på bonusser) eller selv at have en omsætning på 100.000,- Hvilket der jo nærmest ikke er nogen der har.

Seriøst... det må være i ACN du snakker om, for 100.000,- i omsætning er altså ikke nogen sjældenthed i andre MLM forretninger.

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke til hende pigen, er hun jo blevet SVP så, der begynder det virkelig at blive sjovt ;-)..

Yes, jeg arbejder mest på at skaffe nye folk ind i forretningen + selvf. at skaffe kunder. Skaffe nye repræsentanter er dog min første prioritet.

100.000,- i omsætning er intet nej, men nu tænker jeg på at du PERSONLIGT har 100.000,- i omsætning, her snakker jeg ikke om hele din organisation, for der er det slet slet ikke meget. Men hvis du selv skal skaffe kunder som samlet har en regning på 100k i måneden, så skal du alligevel sælge pænt mange mobil abonnomenter.

Hvis vi bare siger at folk i gns. har 200,- i regning på sin mobil så skal du altså ud og skaffe 500 kunder personligt. Det er RIGTIG meget efter min mening.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Svp? Er det et acn ord? Jeg snakker aldrig personligt salg/omsætning. Men jeg kan tydeligt høre at vores forståelse for mlm er forskellig :)
Side 7 ud af 22 (212 indlæg)