Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN, skal jeg blive sælger for dem?

Side 8 ud af 22 (212 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Fra  Proshave.dk Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Slettet

 

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SVP er den højeste rang man kan blive i ACN :-)..

Denne forretning er sådan bygget op at man kan lave uendelige ben i uendelige niveauer :-).. Sådan var den MLM virksomhed ihvertfald ikke bygget op som mine forældre var i, i sin tid. Strukturen er vel forskellig fra MLM virksomhed til MLM virksomhed :-)

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke så nemt som de får det til at lyde. Jeg haqr prøvet det og fortryder det så meget. Den gang jeg blev medlem kostede det 5000,- at blive sælger. Da jeg begyngt med at kontakte folk jeg fik NEJ efter NEJ selv fra dem som jeg var var sikker på at de vil understøtte mig. Men måske ligger det ikke i mig det med at være sælger. Det kræver en specielt talent for at overbevise folk at det her er godt produkt. Anyways... jeg lært noget af det og ser det som en fejl beslutning da jeg betalt de 5000,-

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Talibong:

Det er ikke så nemt som de får det til at lyde. Jeg haqr prøvet det og fortryder det så meget. Den gang jeg blev medlem kostede det 5000,- at blive sælger. Da jeg begyngt med at kontakte folk jeg fik NEJ efter NEJ selv fra dem som jeg var var sikker på at de vil understøtte mig. Men måske ligger det ikke i mig det med at være sælger. Det kræver en specielt talent for at overbevise folk at det her er godt produkt. Anyways... jeg lært noget af det og ser det som en fejl beslutning da jeg betalt de 5000,-

 

Se det som lærepenge. Det er ikke dig den er gal med, det er MLM systemet.

Jeg sælger nemt 1.000 mobiler på en måned, men ville ikke kunne sælge et eneste mobil abonnement til familie eller venner. Måske til min gamle mor, men det dækker jo ikke engang opstartsgebyret.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Se det som lærepenge. Det er ikke dig den er gal med, det er MLM systemet.

Jeg sælger nemt 1.000 mobiler på en måned, men ville ikke kunne sælge et eneste mobil abonnement til familie eller venner. Måske til min gamle mor, men det dækker jo ikke engang opstartsgebyret.

Ja så kører pladen fra dig igen Wink

Så mener du vel også at ham her er betalt af industrien for at udtale sig som han gør:

http://www.youtube.com/watch?v=Sz1SLOkIg0Q

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Nicolaj Thomasen:

Se det som lærepenge. Det er ikke dig den er gal med, det er MLM systemet.

Jeg sælger nemt 1.000 mobiler på en måned, men ville ikke kunne sælge et eneste mobil abonnement til familie eller venner. Måske til min gamle mor, men det dækker jo ikke engang opstartsgebyret.

Ja så kører pladen fra dig igen Wink

Så mener du vel også at ham her er betalt af industrien for at udtale sig som han gør:

 

 

Tør ikke engang spå om hvor mange der har smidt 5.000,- ud ad vinduet til en startpakke for at gøre ham rig.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Tør ikke engang spå om hvor mange der har smidt 5.000,- ud ad vinduet til en startpakke for at gøre ham rig.

Næh hvorfor skulle du dog også det! Ville være komisk når han ikke er i ACN eller Network Marketing ifølge ham selv.

 

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, jeg var også for ikke mindre end 2 dage siden til sådan et møde. Og jeg kan kun sige, det er for godt til at være sandt ! Det ren pyramide arbejde hvis du forstår. 

Ja du kan sagtens tjene på det, men... jo mere du tjener jo mere tjener ham der har dig som repræsentant. Du skal forestille dig det sådan her: Du laver en rigtig stor kage, men du får kun en meget lille del af den den store del går til de folk som er ''over'' dig. 

Vh

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 19:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg fik det selv tilbudt engang, sammen med andre fra mit daværende arbejde.

Jeg takkede nej, fordi jeg mener: Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det nok også for godt til at være sandt.

Ingen af mine bekendt fra dengang har tjent noget videre på telefon-markedet(ACN) fordi de ikke har den store mængde tid og venner det kræver.

Hilsen

Joan

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Carsten12:

Hej Mads, jeg var også for ikke mindre end 2 dage siden til sådan et møde. Og jeg kan kun sige, det er for godt til at være sandt ! Det ren pyramide arbejde hvis du forstår. 


Ja du kan sagtens tjene på det, men... jo mere du tjener jo mere tjener ham der har dig som repræsentant. Du skal forestille dig det sådan her: Du laver en rigtig stor kage, men du får kun en meget lille del af den den store del går til de folk som er ''over'' dig. 


Vh



Skal det forstås sådan at den over dig i sådan en forretning altid vil tjene mere end dig?

Jeg har været til flere ACN møder, og er ikke ACN'er og bliver det aldrig, men når du siger jo mere du tjener jo mere tjener "ham" over dig...æhh kan du fortælle mig en forretning hvor der er mere end en person, hvor dette ikke er normalt. Da jeg havde ansatte og de tjente mere end normalt skete det jo fordi de generede en højere omsætning end tidligere.

Hvordan kagen fordeles i ACN kan jeg ikke udtale mig om, men jeg ved at andre steder der tjener man penge på at hjælpe/uddanne andre, så den store kage er ikke på baggrund af en mands arbejde... Jeg vil hellere have 1% af 100 mands arbejde end 100% af mit eget.."Paul Getty".
Side 8 ud af 22 (212 indlæg)