Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ærligste danske MLM-program nogensinde!

Side 6 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Mikael christiansen:

Vis  man ser telefon nummer og CVR nummer og det ikke passer med adresse og man skal investre penge , kommer mange alarm klokker op at ringe.

hvorfor er det et andet andet navn på dit telefon numme når man slår op i krak end når man går ind på din hjemmesiden

hvorfor er adresse ikke den samme med telefon nummer og adresse

hvorfor har i ikke CVR nummer  

Tak for at du gjorde mig opmærksom på, at vores CVR-nr. ikke var nævnt på vores side - måtte lige ind og tjekke, om det nu også kunne være rigtigt - Du finder det her:

http://skjultreklame.dk/omos.html

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, med hensyn til vores tlfnr. og adresse. Men forklarer gerne, vores tlfnr. er registreret i mit navn og både KSL Consult og undertegnede deler samme adresse. Hvis der, når du søger på nettet, er uoverensstemmelser - så send mig venligst url'en så jeg kan rykke på, at få det ændret - når jeg selv søger, kan jeg umiddelbart ikke se nogen uoverensstemmelser.

Hilsen

Pierre

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Kim Westphal Andersen:

Inden I (Kritikkerne (det kunne jeg ikke stave til, men I forstår nok hvem jeg mener :-) ) går helt i selvsving, så tag lige en dyb indåning og tænk lidt over om det ikke er ok, at lave fejl.

Det bliver hamret afsted med 180 i timen og kritiseret hver lille fejl, som man opdager i kommunikation eller på hjemmesiden. Om projektet er reelt eller ej, kan jeg ikke afgøre, men jeg har heller ikke læst projektet helt igennem. Det virker det til, at der er andre som også mangler ? :-)

Så lad os nu lige lade manden/ideen komme behørigt på plads her på amino, inden vi skræmmer alle nye folk væk ikk

Mvh Kim

P.S. vi snakker reelt en investering på kr. 60,- så løber det ud i sandet, er der nok ikke nogen, som går fra hus og hjem pga det

Rart med lidt opbakning - Tak!

Hilsen

Pierre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SkjultReklame.dk:

Hej Mikael

Mikael christiansen:

Vis  man ser telefon nummer og CVR nummer og det ikke passer med adresse og man skal investre penge , kommer mange alarm klokker op at ringe.

hvorfor er det et andet andet navn på dit telefon numme når man slår op i krak end når man går ind på din hjemmesiden

hvorfor er adresse ikke den samme med telefon nummer og adresse

 

hvorfor har i ikke CVR nummer  

 

Tak for at du gjorde mig opmærksom på, at vores CVR-nr. ikke var nævnt på vores side - måtte lige ind og tjekke, om det nu også kunne være rigtigt - Du finder det her:

http://skjultreklame.dk/omos.html

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, med hensyn til vores tlfnr. og adresse. Men forklarer gerne, vores tlfnr. er registreret i mit navn og både KSL Consult og undertegnede deler samme adresse. Hvis der, når du søger på nettet, er uoverensstemmelser - så send mig venligst url'en så jeg kan rykke på, at få det ændret - når jeg selv søger, kan jeg umiddelbart ikke se nogen uoverensstemmelser.

Hilsen

Pierre

Vis du ser på denne side står navn kim kun , ikke dit  http://skjultreklame.dk/kontakt.html , ingen undersøger hele siden for at finde svar vis , de ser kontakt siden bruger de den lige til at tjekke med om adresse er rigtigt med telefon nummer og navn , de tjekker ikke hele hjemmesiden , derved må arbejdes med overskueligheden på siden så den bliver mere troværdig

oveni har du første nu i tråden begyndte at underskrive i tråden med det navn der står med telefon nummer på siden krak.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Mikael christiansen:

Vis du ser på denne side står navn kim kun , ikke dit  http://skjultreklame.dk/kontakt.html , ingen undersøger hele siden for at finde svar vis , de ser kontakt siden bruger de den lige til at tjekke med om adresse er rigtigt med telefon nummer og navn , de tjekker ikke hele hjemmesiden , derved må arbejdes med overskueligheden på siden så den bliver mere troværdig

oveni har du første nu i tråden begyndte at underskrive i tråden med det navn der står med telefon nummer på siden krak.dk

Jeg kan se hvad du mener og har nu lagt mit personnavn på

http://skjultreklame.dk/kontakt.html - så det ikke er til at tage fejl af, endnu engang tak for hjælpen.

Fra mit tredje indlæg i tråden begyndte jeg at underskrive mig med mit personnavn, da det netop blev påpeget, at alt andet virkede useriøst.

Hilsen Pierre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SkjultReklame.dk:

Hej Mikael

Mikael christiansen:

Vis du ser på denne side står navn kim kun , ikke dit  http://skjultreklame.dk/kontakt.html , ingen undersøger hele siden for at finde svar vis , de ser kontakt siden bruger de den lige til at tjekke med om adresse er rigtigt med telefon nummer og navn , de tjekker ikke hele hjemmesiden , derved må arbejdes med overskueligheden på siden så den bliver mere troværdig

oveni har du første nu i tråden begyndte at underskrive i tråden med det navn der står med telefon nummer på siden krak.dk

 

Jeg kan se hvad du mener og har nu lagt mit personnavn på

http://skjultreklame.dk/kontakt.html - så det ikke er til at tage fejl af, endnu engang tak for hjælpen.

Fra mit tredje indlæg i tråden begyndte jeg at underskrive mig med mit personnavn, da det netop blev påpeget, at alt andet virkede useriøst.

Hilsen Pierre

 

 

 

 

Kan dog ikke lade være at se hvad står i overskriften her i tråden og på din siden, det ærligste MLM program nogensinde og du skriver på egen siden , det bedste MLM program det stærkste , ærligste fair MLM program nogensinde , der hopper jeg af , jeg synes du skulle starte ud med på siden at skrive om produkt end bruge disse spild ord som ikke videreformidler nogle viden om dit produkt.

Læste lidt på siden forstår ikke helt produkt , med i støtter ikke dokumentarfilm , det jo denne art film der ikke er kommerciel film , virkelig har brug for støtte for mange har et budskab at formidle der er brugbar for samfundet.

Hvor står på siden hvor meget der går til film og hvad i tjener på det.

Hvordan kan man se om penge går til de rette film og hvor mget går til film .

dette der står på siden virker som om det er billigere at støtte film direkte uden om jer ,det ligner pyaramide struktur , som jeg læser hver led ned tjener du mere , dette ser ud , til den ikke lovlig pyramide struktur bare i lille måle stok

Står dette her neden under på din hjemmeside

"Du betaler kr. 48,- (+ moms, i alt kr. 60,-) pr. projekt for en andel, der kaster kr. 5,- af sig for hver du sælger videre til, kr. 4,- for hver de sælger videre til og så videre fem led ned.
"

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Mikael christiansen:

Kan dog ikke lade være at se hvad står i overskriften her i tråden og på din siden, det ærligste MLM program nogensinde og du skriver på egen siden , det bedste MLM program det stærkste , ærligste fair MLM program nogensinde , der hopper jeg af , jeg synes du skulle starte ud med på siden at skrive om produkt end bruge disse spild ord som ikke videreformidler nogle viden om dit produkt.

Mener selv det er et stærkt, ærligt og fair MLM-program, vi tilbyder - og så er overskriften en god eye-catcher.

Mikael christiansen:

Læste lidt på siden forstår ikke helt produkt , med i støtter ikke dokumentarfilm , det jo denne art film der ikke er kommerciel film , virkelig har brug for støtte for mange har et budskab at formidle der er brugbar for samfundet.

Det vi IKKE støtter dokumentarfilm med, er produktplacering.

Mikael christiansen:

Hvor står på siden hvor meget der går til film og hvad i tjener på det.

Hvordan kan man se om penge går til de rette film og hvor mget går til film .

Der står på de respektive sider, at vi tager 20% i salær eller administrationsgebyr.

Det vi sælger af produktplacering til de enkelte produktioner går selvfølgelig til disse og har INTET at gøre med vores støtteordninger, der netop er oprettet som modvægt til finansiering via produktplacering.

Mikael christiansen:

dette der står på siden virker som om det er billigere at støtte film direkte uden om jer ,det ligner pyaramide struktur , som jeg læser hver led ned tjener du mere , dette ser ud , til den ikke lovlig pyramide struktur bare i lille måle stok

Står dette her neden under på din hjemmeside

"Du betaler kr. 48,- (+ moms, i alt kr. 60,-) pr. projekt for en andel, der kaster kr. 5,- af sig for hver du sælger videre til, kr. 4,- for hver de sælger videre til og så videre fem led ned.
"


Jeg kender ikke til andre steder, du kan støtte dansk filmprouktion indenfor vores priskategori - men gør du, må du da endelig sige til. MLM bygger på en pyramide-STRUKTUR, hvilket er hele ideen med MLM. Og det ER et lovligt MLM-program, vi har sat op her.

Lad mig prøve at forklare betalingsplanen her:

DU sælger til Kurt og tjener kr. 5 (1. led)

Kurt sælger til Hans og DU tjener kr. 4 (2. led)

Hans sælger til Ole og DU tjener kr. 3 (3. led)

Ole sælger til Lotte og DU tjener kr. 2 (4. led)

Lotte sælger til Maria og DU tjener kr. 1 (5. led)

Maria sælger til Claus og DU tjener kr. 0.

For hvert af DINE, Kurt, Hans, Ole og Lotte's yderligere salg, tjener du det beløb, der er nævnt ud for deres "led".

Håber ovenstående hjælper på forståelsen.

Hilsen

Pierre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SkjultReklame.dk:

Hej Mikael

Mikael christiansen:

Kan dog ikke lade være at se hvad står i overskriften her i tråden og på din siden, det ærligste MLM program nogensinde og du skriver på egen siden , det bedste MLM program det stærkste , ærligste fair MLM program nogensinde , der hopper jeg af , jeg synes du skulle starte ud med på siden at skrive om produkt end bruge disse spild ord som ikke videreformidler nogle viden om dit produkt.

Mener selv det er et stærkt, ærligt og fair MLM-program, vi tilbyder - og så er overskriften en god eye-catcher.

Mikael christiansen:

Læste lidt på siden forstår ikke helt produkt , med i støtter ikke dokumentarfilm , det jo denne art film der ikke er kommerciel film , virkelig har brug for støtte for mange har et budskab at formidle der er brugbar for samfundet.

Det vi IKKE støtter dokumentarfilm med, er produktplacering.

Mikael christiansen:

Hvor står på siden hvor meget der går til film og hvad i tjener på det.

Hvordan kan man se om penge går til de rette film og hvor mget går til film .

Der står på de respektive sider, at vi tager 20% i salær eller administrationsgebyr.

Det vi sælger af produktplacering til de enkelte produktioner går selvfølgelig til disse og har INTET at gøre med vores støtteordninger, der netop er oprettet som modvægt til finansiering via produktplacering.

Mikael christiansen:

dette der står på siden virker som om det er billigere at støtte film direkte uden om jer ,det ligner pyaramide struktur , som jeg læser hver led ned tjener du mere , dette ser ud , til den ikke lovlig pyramide struktur bare i lille måle stok

Står dette her neden under på din hjemmeside

"Du betaler kr. 48,- (+ moms, i alt kr. 60,-) pr. projekt for en andel, der kaster kr. 5,- af sig for hver du sælger videre til, kr. 4,- for hver de sælger videre til og så videre fem led ned.
"


Jeg kender ikke til andre steder, du kan støtte dansk filmprouktion indenfor vores priskategori - men gør du, må du da endelig sige til. MLM bygger på en pyramide-STRUKTUR, hvilket er hele ideen med MLM. Og det ER et lovligt MLM-program, vi har sat op her.

Lad mig prøve at forklare betalingsplanen her:

DU sælger til Kurt og tjener kr. 5 (1. led)

Kurt sælger til Hans og DU tjener kr. 4 (2. led)

Hans sælger til Ole og DU tjener kr. 3 (3. led)

Ole sælger til Lotte og DU tjener kr. 2 (4. led)

Lotte sælger til Maria og DU tjener kr. 1 (5. led)

Maria sælger til Claus og DU tjener kr. 0.

For hvert af DINE, Kurt, Hans, Ole og Lotte's yderligere salg, tjener du det beløb, der er nævnt ud for deres "led".

Håber ovenstående hjælper på forståelsen.

Hilsen

Pierre

Okay så har jeg forstået korrekt det er pyramide opbygning, overskriften ja det er bare en gang salgs snak , alle kan sige de er ærligste bedste , mv.

skriv fra start af om jeres produkt på siden og forklare det i vil vinde mere ved , det er ikke ærlighed , at skrive man er bedste og der altid en der er bedre normalt eller er der afholdt VM i MLM og du vandt det er , så frem med fakta og videreformidle din viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Mikael christiansen:

Okay så har jeg forstået korrekt det er pyramide opbygning, overskriften ja det er bare en gang salgs snak , alle kan sige de er ærligste bedste , mv.

skriv fra start af om jeres produkt på siden og forklare det i vil vinde mere ved , det er ikke ærlighed , at skrive man er bedste og der altid en der er bedre normalt eller er der afholdt VM i MLM og du vandt det er , så frem med fakta og videreformidle din viden

Vil lige tilføje at vi INGEN steder skriver, at vi er de "bedste" - men kommer det til et VM i MLM mener jeg da vi fortjener en nominering.

Hilsen Pierre

NB. Åbner snart en ny tråd, hvor vi præsenterer et nyt filmprojekt og vil forsøge at skære mere ind til benet, med videreformidling af viden og fakta.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SkjultReklame.dk:

Hej Mikael

Mikael christiansen:

Okay så har jeg forstået korrekt det er pyramide opbygning, overskriften ja det er bare en gang salgs snak , alle kan sige de er ærligste bedste , mv.

skriv fra start af om jeres produkt på siden og forklare det i vil vinde mere ved , det er ikke ærlighed , at skrive man er bedste og der altid en der er bedre normalt eller er der afholdt VM i MLM og du vandt det er , så frem med fakta og videreformidle din viden

Vil lige tilføje at vi INGEN steder skriver, at vi er de "bedste" - men kommer det til et VM i MLM mener jeg da vi fortjener en nominering.

Hilsen Pierre

NB. Åbner snart en ny tråd, hvor vi præsenterer et nyt filmprojekt og vil forsøge at skære mere ind til benet, med videreformidling af viden og fakta.

 

okay det er kun DM , der står dette her på jeres hjemmeside , vidste ikke der er afholdt DM i MLM ?

SkjultReklame.dk har udviklet det STÆRKESTE, ÆRLIGESTE og mest FAIR danske MLM-program nogensinde - se her -

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja..!

Side 6 ud af 12 (112 indlæg)