Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ærligste danske MLM-program nogensinde!

Side 9 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Lasse Burholt:

Er vi enige om at der aldrig kan blive tale om indtjening hvis det er gratis at signe op for at tjene penge... og man så render ind i en strøm af gratis der signer gratis der signer gratis....

Ja, du behøver ikke besvare eller argumentere på den.

NEJ, der bliver vi IKKE enige, lad os da endelig få gratis der signer gratis, der signer gratis... Jo mere trafik på siderne jo bedre.

Læs: Trafik = flere annoncekroner

Hilsen

Pierre

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

- kunne heller ikke helt forstå hvad du mente...

Men jeg kan da glæde dig med, at vi er på vej med en MEGET mere simpel forklaring på vores program.

Skriver hér når vi er klar.

Hilsen

Pierre

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SkjultReklame.dk:
Læs: Trafik = flere annoncekroner

Peanuts, Pierre, peanuts!

Når du lanchere noget ud kalder et "MLM koncept" - og "markedsføre" det i MLM delen herpå Amino, så får du altså osse råt for usødet. 

Indtægt i et MLM system baseret i trafik på hjemmeside.... Håbløst! Det er der INGEN penge i den som skal lave penge via et netværk - nuvel for dig og SELVE konceptet vil der være profit via annoncering baseret i trafik.

Eftersom Amino har ufatteligt mange iværksættere - mestendels unge knægte - som åbenbart allesammen har fået samme idé: At tjene penge på at skabe trafik og SEO - ja, så vil jeg da formode at ligeså mange af dem kan bekræfte HVOR meget trafik der skal til at skabe profit - og skal det så ovenikøbet deles ud i x-antal led.....!

Skal om nogen ikke gøre mig til dommer for noget som helst initiativ i vores branche - men jeg kan vitterligt ikke se nogen synderlig interessant indtjeningsmulighed for den gennemsnitlige "involvant"... det var lige et ord jeg opfandt; men for de som involvere sig i konceptet...

 

Mvh.

Lasse Burholt

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Lasse Burholt:

Peanuts, Pierre, peanuts!

Her er vi til gengæld HELT ENIGE - med medlemstal der tæller fra 3 til 12 i vores støttepuljer er det peanuts.

Så glæd dig til vores nye beskrivelse af programmet/konceptet - det bliver et "rykke r.." program!

Hilsen Pierre

NB. Nice word - "involvant" ;-)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SkjultReklame.dk:

Hej Mikael

- kunne heller ikke helt forstå hvad du mente...

Men jeg kan da glæde dig med, at vi er på vej med en MEGET mere simpel forklaring på vores program.

Skriver hér når vi er klar.

Hilsen

Pierre

Fordi jeg har amino.dk plus , kan derved hurtigt se hvor givet minus eller plus og da det var det råd du rettet dig efter var det rimeligt mystisk givet , især når man tænket hvad der stod før på siden, med fik afgjort med PM med ham der havde givet det var grundet nogle andre tråden så skulle bare have lidt minus grundet dette

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Det er helt ok..!

Tror på du vil være et aktiv for vores støttepuljer i fremtiden.

Hilsen

Pierre

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

I hvert fald lytter de lidt til kritik , kunne se en MLM synes ikke det var godt jeg skrev dette skulle fjernes , med sådan er vi forskellige i hvert fald synes jeg det er godt det blev fjernet da siden virker meget mere seriøst nu .

Kære Michael

Du har fået et fuldstændigt svar på din PM, at du oversætter hvad jeg KLART skriver til dig fatter jeg simpelthen intet af. Og siden du vælger at udstille mig her, så må jeg jo forklare HVORFOR jeg har givet dig minus.

Jeg skriver til dig at jeg ikke giver dig minus pga. dit råd.  Det fremgår ORDRET!

Dit minus fik du fordi:

1. Du udtaler dig på andres vegne

2. Du henviser til medierne som værende orakler. Medierne lever af negative historier ret ofte.

3. Du henviser til andre tråde om overdrevne indtægter, men

Da jeg giver dig et svar incl. forklaring, så vælger du at sige typisk MLM. Hvilket jo er helt forrykt når jeg blot vælger at give dig en begrundelse, og så slutter du endda af med samme misforståelse som du nævner her.  At du KLART ignorer hvad der bliver sag ORDRET.

Jeg har ikke skrevet i tråden fordi de ting jeg kunne have sagt, allerede var blevet sagt samt at det måske ikke lige er denne tråd jeg finder mest spændende.

Og sådan her skriver du: "Grunden jeg kan se han er uenig med mig dette skulle fjernes er han gav mig minus, derved givet sin mening til kende at det ikke var godt det blev fjernet på siden". Igen, du vælger at udtale dig på mine vegne. Ignorer fuldstændig hvad der bliver sagt til dig.

Mikael christiansen:

Hvorfor ikke give mig feedback hvorfor du synes det er forkert det blev fjernet vil meget gerne lære og forstå alle indenfor MLM , en debat lære jeg en del mere ad end du giver dette minus

Feedback fik du på PM, og dette brokker du dig bare over.

Og lige for at slutte af: Nej jeg syntes ikke teksten var smart. Pierre har formentlig ikke ekspertviden om alle MLM forretninger, og hvis han endda havde, så er det en vurdering vi hver især har.

Og som jeg har sagt før, så tror jeg ikke at man kan lære MLM at kende via indlæg på Amino, på emails eller det der ligner. Det er muligt andre mener noget andet og det selvfølgelig helt i orden. I mine øjne er der bare så store chancer for at misforstå hinanden ved skriftlig kommunikation, hvorimod telefonisk eller face to face giver mulighed for en helt anden dialog med spørgsmål og svar. Som Michelle Hviid siger " den mest ærlige form for dialog er face to face".

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:

Mikael christiansen:

I hvert fald lytter de lidt til kritik , kunne se en MLM synes ikke det var godt jeg skrev dette skulle fjernes , med sådan er vi forskellige i hvert fald synes jeg det er godt det blev fjernet da siden virker meget mere seriøst nu .

Kære Michael

Du har fået et fuldstændigt svar på din PM, at du oversætter hvad jeg KLART skriver til dig fatter jeg simpelthen intet af. Og siden du vælger at udstille mig her, så må jeg jo forklare HVORFOR jeg har givet dig minus.

Jeg skriver til dig at jeg ikke giver dig minus pga. dit råd.  Det fremgår ORDRET!

Dit minus fik du fordi:

1. Du udtaler dig på andres vegne

2. Du henviser til medierne som værende orakler. Medierne lever af negative historier ret ofte.

3. Du henviser til andre tråde om overdrevne indtægter, men

Da jeg giver dig et svar incl. forklaring, så vælger du at sige typisk MLM. Hvilket jo er helt forrykt når jeg blot vælger at give dig en begrundelse, og så slutter du endda af med samme misforståelse som du nævner her.  At du KLART ignorer hvad der bliver sag ORDRET.

Jeg har ikke skrevet i tråden fordi de ting jeg kunne have sagt, allerede var blevet sagt samt at det måske ikke lige er denne tråd jeg finder mest spændende.

Og sådan her skriver du: "Grunden jeg kan se han er uenig med mig dette skulle fjernes er han gav mig minus, derved givet sin mening til kende at det ikke var godt det blev fjernet på siden". Igen, du vælger at udtale dig på mine vegne. Ignorer fuldstændig hvad der bliver sagt til dig.

Mikael christiansen:

Hvorfor ikke give mig feedback hvorfor du synes det er forkert det blev fjernet vil meget gerne lære og forstå alle indenfor MLM , en debat lære jeg en del mere ad end du giver dette minus

Feedback fik du på PM, og dette brokker du dig bare over.

Og lige for at slutte af: Nej jeg syntes ikke teksten var smart. Pierre har formentlig ikke ekspertviden om alle MLM forretninger, og hvis han endda havde, så er det en vurdering vi hver især har.

Og som jeg har sagt før, så tror jeg ikke at man kan lære MLM at kende via indlæg på Amino, på emails eller det der ligner. Det er muligt andre mener noget andet og det selvfølgelig helt i orden. I mine øjne er der bare så store chancer for at misforstå hinanden ved skriftlig kommunikation, hvorimod telefonisk eller face to face giver mulighed for en helt anden dialog med spørgsmål og svar. Som Michelle Hviid siger " den mest ærlige form for dialog er face to face".

rådet retter han sig efter og fjernet denne tekster , har streget det ud i sort, det minus jeg synes var i ekstrem grad mystisk

SkjultReklame.dk har udviklet det STÆRKESTE, ÆRLIGESTE og mest FAIR danske MLM-program nogensinde - se her -

At du er af anden mening har jeg svaret er ok

Jo der er mange tråde hvor der overdrivet i MLM debatten at du synes der skal stå dette på hans side er ok  for mig, vi har alle ret til den holding man ønsker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg takker for din ærlighed - hvilket jeg jo selv sværger til - qua min overskrift i denne tråd..!

Hilsen

Pierre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SkjultReklame.dk:

Hej Mikael

Jeg takker for din ærlighed - hvilket jeg jo selv sværger til - qua min overskrift i denne tråd..!

Hilsen

Pierre

Kan være jeg dummet mig andre gange med synes da ikke det var et dumt råd denne ene gang .

Med synes den ærligste forklare alt på siden og ikke overdriver .

jo må erkende jeg ikke forstår alt på siden endnu, med al begyndelse er svær

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 9 ud af 12 (112 indlæg)