Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Er der fremtid i modebranchen ??

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Hjallerup
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Tro mig..tøserne vil få en super fed og inspirende oplevelse i min butik. De vil kunne mærke at jeg virkelig brænder for mode og for at hjælpe og servicere dem. De vil komme ind flere gange om ugen..både for at få inspiration..og for at købe. Og ja..bliver de først hooked på mine varer og de oplevelser de får i min butik, så "sladre" de til veninderne og tager dem med næste gang Wink

Sidst men ikke mindst....jeg har en kæmpe gejst og lavet en rigtig god forretningsplan (synes jeg !?), så jeg resercher lidt endnu.

Mvh. Helle

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle,

Du får det til at lyde som om det bliver lidt af en "Pretty Woman-oplevelse" at komme derind. Jeg vil også derind Big Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Du brænder virkelig for det. Man kan mærke din begejstring hele vejen ud gennem skærmen. Det kan kun blive godt! Big Smile

Held og lykke med det

Charlotte

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Nu ved jeg ikke om andre har sagt det, men husk på, at det kan godt ske at du ikke får solgt særlig optimalt de første par måneder.. Så du skal være sikret dine månedlige udgifter (huslejen osv), så ikke du mister lokalet 2 måneder senere. :-)

Fra Hjallerup
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita.

Sådan skal det også lyde og være. Tøserne skal gå derfra og føle at de er død-lækre i deres nykøbte fede tøj !! Og det kan jeg få dem til, da jeg elsker at hjælpe dem og fordi jeg kan se, hvad der klæder dem.

Du skal være hjertelig velkommen i min butik...hvis min drøm går i opfyldelse ??!!

Mvh. Helle

Fra Hjallerup
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Ja....jeg BRÆNDER virkelig for min drøm og mode..og har gjort det i rigtig mange år. Moden skifter tit og jeg synes det er så spændende, hvordan klæder skaber folk.

Jeg skal bare lige have kreditforeningen til at "synes godt om"Big Smile

Held og lykke med dit projekt også.

Mvh. Helle

Fra Hjallerup
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Tak for rådet, men det er vel også sådan noget min revisor er sød at fortælle eller.... ?? Jeg er super glad for alle de gode råd m.m I kommer med herinde. Hvor er det godt at der findes AminoYes!!!!!!

Mvh. Helle

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Juul:

Hej Gita.

Sådan skal det også lyde og være. Tøserne skal gå derfra og føle at de er død-lækre i deres nykøbte fede tøj !! Og det kan jeg få dem til, da jeg elsker at hjælpe dem og fordi jeg kan se, hvad der klæder dem.

Du skal være hjertelig velkommen i min butik...hvis når min drøm går i opfyldelse ??!!

Mvh. Helle

Hihi, hej Helle

Kan du ikke have en eller anden form for arrangements dag, hvor pigerne jo nærmest kommer fra hele landet...

Mvh. Martin

Fra Hjallerup
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Hvorfor hi-hi ???

Jo..det er jo også derfor at jeg vil bruge Facebook..jeg har rigtig mange venner derinde fra flere steder i landet..også AalborgSmile. Og så har jeg tænkt på at få en stand på Hjallerup marked og uddele visitkort..og selvfølgelig sælge en masse tøjWink. Desuden er der et arrangement i Klokkerholmhallen (ligger 7 km fra Hjallerup), hvor der kommer kvinder fra nær og fjern.

Havde du noget specielt i ærmet du tænkte p ?? Alle gode råd modtages med kyshånd !!!!

Mvh. Helle

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Juul:

Hej Martin.

Hvorfor hi-hi ???

Jo..det er jo også derfor at jeg vil bruge Facebook..jeg har rigtig mange venner derinde fra flere steder i landet..også AalborgSmile. Og så har jeg tænkt på at få en stand på Hjallerup marked og uddele visitkort..og selvfølgelig sælge en masse tøjWink. Desuden er der et arrangement i Klokkerholmhallen (ligger 7 km fra Hjallerup), hvor der kommer kvinder fra nær og fjern.

Havde du noget specielt i ærmet du tænkte p ?? Alle gode råd modtages med kyshånd !!!!

Mvh. Helle

Stick out tongue Jeg rettede i din tekst.... en lille fin streg over hvis, rettet til når Stick out tongue

Har ikke lige umiddelbart noget smart i ærmet, men kan godt lide at udforske den kreative del...Måske nogle online sjove ting, ala webinar som online modeshow...Og ellers er det nok mere jer piger der ved hvad i vil have Big Smile hvis i skal have et arrangement med total "forbedring"...tøj, hår, spa/wellness, smoothies m.m. sådan en "forkæl dig selv" arrangement.

Mvh. Martin

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)