Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 6 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Umair Mahmood:

Bestemt ikke, men halvdelen af alle MLM indlæg her på Amino, er skrevet på samme måde, at man ikke ''gider'' at forklare konceptet via en forum. Hvorfor så oprette et indlæg, hvis man ikke gider at uddybe det?

Jeg ved godt hvad du mener, og hvad du hentyder til - men det er ikke helt korrekt.

Hvis du kigger i MLM-forummet, så har der været ca. 150 indlæg det sidste års tid, og kun en ganske lille procentdel er skrevet på den måde du nævner.

For nogen år siden var procentdelen en hel del større - men det har ændret sig i positiv retning over de sidste par år.

Og så er det min egen personlige holdning, at det som udgangspunkt ikke er MLM-firmaernes skyld, at nogle forhandlere markedsfører sig på denne måde. Det er forhandleren, eller forhandlerens samarbejdspartnere, der ikke har fulgt med tiden.

I 80'erne og 90'erne var det en fin måde at skabe interesse omkring konceptet på - fordi det stadig var forholdsvist ukendt for mange - men i dag er der andre og bedre måder at skabe interesse på - f.eks. via online seminarer, videopræsentationer mv.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu mener jeg ikke generelt her på amino, men jeg fik vidst ikke udtrykt mig helt konkret. Jeg mener indenfor MLM sektionen.

Jeg har fået masser af god hjælp her på amino indenfor andre områder. :-)

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Umair Mahmood:
Ja tænk at man endnu ikke har ændret sine ''salgs metoder''

Der er mange andre erhverv som heller ikke har ændret sine salgs metoder. Jeg ved ikke hvornår der kom alm butikker men vikingerne har sikket solgt det på marked i den indre by.

Hvorfor ændre noget som virker ? Men oven i det gamle kan man så tilføre noget nyt. De fleste tænker nok internet og her er mlm også med på vognen, så i bund og grund er der ingen forskel.

Jeg vil da gerne fortælle om produkterne hvis der er nogen der vil høre om fx en 100 % naturlig energidrik som giver langtidsvirkende energi og antioxidanter svarende til ca 15 frugter. Men fordelen ved den personlige kontakt er at hvis du er elite løber har du nogle andre krav end hvis du er pensonist og mangler energi eller hvis  du ejer en cafe og vil suplere kaffen med cocktail.

Samtid er en smagsprøve også muligt ved den personlige kontakt. Men hvis du ikke ønsker ekstra informationer er du også velkommen til at gå ind på nedenstående webshop og bestille som en hvilken som helst anden shop. Du bestemmer selv Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

var det ikke lettere at tjene flere penge og lave mindre vis solgte det igennem egen hjemmeside og webshop

kunne jeg ikke få lov til at sælge jeres billigere end i sælger dem vis jeg ønsker at tjene mindre per solgte vare med tænker at den gode pris skal komme forbrugeren til gode.

man er vel i tvunget til at holde en bestemt pris .

Findes der andre steder der forhandler jeres vare og hvad er prisen der.

hvad sker vis opdager jeg sagt ja til aftale og opdager samme vare kan få 80% billigere andet sted stiller i pris garanti og søger for jeg får varen så billige som muligt.

Gider ikke købe ind for under 10.000 kr for ellers er det normalt svært at få rabat og jeg har ikke tænkt mig bruge 6000 kr og finde ud ad kunne købe andet sted 80% billigere vis bare gav lidt mere , for i sidste ende går det ud på at tjene penge og de skal gerne gå i min lomme ikke andres

i alt hvad forstår kan man starte med under hvad en bistands modtager får om måneden , lyder dog mere som drømme om det store og måske ligger man også næste og næste måneden igen og til sidste finder man ud ad vis selv havde købt havde jeg været millionær med al den slid for at bære det salg bare gav lidt penge hjem

som i delvis nævner selv har i problemer med at få gang i eget forum og hjemmesider fungere ikke optimalt for jer alle , giv jer fuldt ud og samarbejde mere , jeg ser et stort markedet for jer vis tør tage det fulde spring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Umair Mahmood:

Bestemt ikke, men halvdelen af alle MLM indlæg her på Amino, er skrevet på samme måde, at man ikke ''gider'' at forklare konceptet via en forum. Hvorfor så oprette et indlæg, hvis man ikke gider at uddybe det?

Jeg ved godt hvad du mener, og hvad du hentyder til - men det er ikke helt korrekt.

Hvis du kigger i MLM-forummet, så har der været ca. 150 indlæg det sidste års tid, og kun en ganske lille procentdel er skrevet på den måde du nævner.

For nogen år siden var procentdelen en hel del større - men det har ændret sig i positiv retning over de sidste par år.

Og så er det min egen personlige holdning, at det som udgangspunkt ikke er MLM-firmaernes skyld, at nogle forhandlere markedsfører sig på denne måde. Det er forhandleren, eller forhandlerens samarbejdspartnere, der ikke har fulgt med tiden.

I 80'erne og 90'erne var det en fin måde at skabe interesse omkring konceptet på - fordi det stadig var forholdsvist ukendt for mange - men i dag er der andre og bedre måder at skabe interesse på - f.eks. via online seminarer, videopræsentationer mv.

 

 

i må vis til at få gang seriøst i eget forum det er jo færre indlæg der er i denne her tråd snart i har på et år eller i haft samme antal indlæg som er på en time på amino.dk

man kan overhovedet ikke bruge 150 indlæg til sige noget der er jeres forum MLM for lille og der ikke det brede del af folket som mere er her.

lad forbruger komme den gode pris til gode.

flere holdninger her er der selvfølgelige det er et større forum

synes et super forum i har ikke for at lyde hårdt når kigger 150 indlæg i mangler iværksættere energi

snak hvordan forbruger kan få billigere vare

vær åben

synes faktisk MLM mange gange er okay som markedsføring , dog når i nævner salg ikke giver andre steder  bedre er det fordi ikke spreder jer .

laver super hjemmeside

laver markedsføring plan

laver masser af tips og ideer på eget forum videre formidler al jeres viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Umair Mahmood:
Ja tænk at man endnu ikke har ændret sine ''salgs metoder''

Der er mange andre erhverv som heller ikke har ændret sine salgs metoder. Jeg ved ikke hvornår der kom alm butikker men vikingerne har sikket solgt det på marked i den indre by.

Hvorfor ændre noget som virker ? Men oven i det gamle kan man så tilføre noget nyt. De fleste tænker nok internet og her er mlm også med på vognen, så i bund og grund er der ingen forskel.

Jeg vil da gerne fortælle om produkterne hvis der er nogen der vil høre om fx en 100 % naturlig energidrik som giver langtidsvirkende energi og antioxidanter svarende til ca 15 frugter. Men fordelen ved den personlige kontakt er at hvis du er elite løber har du nogle andre krav end hvis du er pensonist og mangler energi eller hvis  du ejer en cafe og vil suplere kaffen med cocktail.

Samtid er en smagsprøve også muligt ved den personlige kontakt. Men hvis du ikke ønsker ekstra informationer er du også velkommen til at gå ind på nedenstående webshop og bestille som en hvilken som helst anden shop. Du bestemmer selv Smile

 

Det var dog ekstremt mange gange før man kom frem til varen kunne købes i din webshop skal klikke igennem mere 3 gange og åbner i nyt vindue .

Nærmeste ens tekst som baggrunden i fodnoten disse sider kan da ikke være godt indekseret i google , skjule delvis tekst er ikke bedste vis man ønsker mange  besøg af google

Frem med betingelser på siden .

De vare kan man ikke klikke se større billeder

lidt sundheds tips på siden kunne være super .

Mangler interne links struktur på siden

mangler h1 h2 h3 mv.

mangler lidt videoer da det er luksus vare .

Mangler jeg kan se en kontakt adresse og cvr nummer .

Mangler at få indekseret i google bare rimeligt bloggen rundt omkring

mangler at give titler tags til sidens billeder , derved kommer dine billeder i billedet søgning

blander engelske dansk sammen i titler og tekst det er ikke optimalt i søgemaskinerne

seriøst kan du ikke mene du bare prøver at få besøgene igennem webshoppen du er tvunget til besøgene folk når du ikke gider at lave bare lidt mod rimelige side.

Jeg vil ikke høre et ord om , du mener det er lettere at opnå salg igennem en webshop når du ikke prøver

giv dig fuldt ud og videre formidle dit produkt god iværksætter energi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bolhøj:

husserer en del her på amino, hvor vi jo ellers skulle være sammen om at hjælpe hinanden igang uanset hvordan man vælger at blive iværksætter! Eller har jeg misforstået konceptet med dette forum?

Hjælp hinanden, hvis ikke du har noget godt at sige MLM, eller hvis du ligger under for janteloven, så lad venligst være med at kommentere negativt og nedværdige mennesker der har valgt denne form for arbejde.

jeg bruger gerne 20-30 minutter siger hvilken fejl jeg ser på en hjemmeside ,nu da keld sagde han ikke fik salg meste der og der er masser af fejl på siden lige fra mangler interne links på siden bruges h1 og h2 mv.

som amino.dk må vi alle hjælpe hinanden med vores viden sådan fungere det her.

vi iværksættere hjælper gerne hinanden gratis

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg bruger gerne 20-30 minutter siger hvilken fejl jeg ser på en hjemmeside ,nu da keld sagde han ikke fik salg meste der og der er masser af fejl på siden lige fra mangler interne links på siden bruges h1 og h2 mv.

som amino.dk må vi alle hjælpe hinanden med vores viden sådan fungere det her.

vi iværksættere hjælper gerne hinanden gratis

Mikael - vi ved alle at du er super til at hjælpe - keep it up, tager hatten af for, at du vil bruge så meget tid på det.

Tror bare der er nogen der ikke forstår formålet med at hjælpe hinanden og hellere vil debattere om hvad deres personlige holdninger er til salgsmetoder osv.

Jeg hjælper også gerne andre herinde med det jeg kan - uden at tage penge for det, eller prøve og sælge noget.... Og det er vel derfor vi er her.. 

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

kunne jeg ikke få lov til at sælge jeres billigere end i sælger dem vis jeg ønsker at tjene mindre per solgte vare med tænker at den gode pris skal komme forbrugeren til gode.

man er vel i tvunget til at holde en bestemt pris .

Findes der andre steder der forhandler jeres vare og hvad er prisen der.

hvad sker vis opdager jeg sagt ja til aftale og opdager samme vare kan få 80% billigere andet sted stiller i pris garanti og søger for jeg får varen så billige som muligt.

Gider ikke købe ind for under 10.000 kr for ellers er det normalt svært at få rabat og jeg har ikke tænkt mig bruge 6000 kr og finde ud ad kunne købe andet sted 80% billigere vis bare gav lidt mere , for i sidste ende går det ud på at tjene penge og de skal gerne gå i min lomme ikke andres

i alt hvad forstår kan man starte med under hvad en bistands modtager får om måneden , lyder dog mere som drømme om det store og måske ligger man også næste og næste måneden igen og til sidste finder man ud ad vis selv havde købt havde jeg været millionær med al den slid for at bære det salg bare gav lidt penge hjem

som i delvis nævner selv har i problemer med at få gang i eget forum og hjemmesider fungere ikke optimalt for jer alle , giv jer fuldt ud og samarbejde mere , jeg ser et stort markedet for jer vis tør tage det fulde spring

Nu kan jeg ikke tale for alle selskaber og derfor nøjes jeg med at fortælle om BerryEn. Hvis du ønsker rabat og sælge det gennem egen webshop er det ikke muligt. Det vil jeg gerne forklare hvorfor. Det handler om medicinske påstande og de regler der er for at sælge kostilskud. Hvis jeg lavede en shop og skrev nogle usanheder og mirakler vil det give problemer. Så i stedet for at skulle holde øje med alle hjemmesider så har BerryEn valgt at alle forhandler får en færdig webshop og på den måde stille alle lige.

Hvis du køber store ordre hjem får du mere rabat og her kan du selv bestemme salgs prisen. Men hvis du har en kunde kan du også oprette ham med forhandler nummer og dermed give ham rabat. Men det har også en anden fordel og det er du altid får bonus af denne kundes køb.

Normalt sælger alle forhandler til samme pris, fordi det ikke er pris men service man konkurrere på. Nu har jeg over 400 forhandlere og har ikke fordel af at dumpe prisen. Det vil gå ud over dem jeg har startet op. Jeg ønsker at hjælpe dem alle og hvis jeg dumpede prisen for at øge mit eget salg vil det gå ud over alle.

Michael du kan ikke købe produkterne andet sted så du behøver ikke at være bange for nogen som kan få indkøbsprisen lavere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Mikael christiansen:

kunne jeg ikke få lov til at sælge jeres billigere end i sælger dem vis jeg ønsker at tjene mindre per solgte vare med tænker at den gode pris skal komme forbrugeren til gode.

man er vel i tvunget til at holde en bestemt pris .

Findes der andre steder der forhandler jeres vare og hvad er prisen der.

hvad sker vis opdager jeg sagt ja til aftale og opdager samme vare kan få 80% billigere andet sted stiller i pris garanti og søger for jeg får varen så billige som muligt.

Gider ikke købe ind for under 10.000 kr for ellers er det normalt svært at få rabat og jeg har ikke tænkt mig bruge 6000 kr og finde ud ad kunne købe andet sted 80% billigere vis bare gav lidt mere , for i sidste ende går det ud på at tjene penge og de skal gerne gå i min lomme ikke andres

i alt hvad forstår kan man starte med under hvad en bistands modtager får om måneden , lyder dog mere som drømme om det store og måske ligger man også næste og næste måneden igen og til sidste finder man ud ad vis selv havde købt havde jeg været millionær med al den slid for at bære det salg bare gav lidt penge hjem

som i delvis nævner selv har i problemer med at få gang i eget forum og hjemmesider fungere ikke optimalt for jer alle , giv jer fuldt ud og samarbejde mere , jeg ser et stort markedet for jer vis tør tage det fulde spring

Nu kan jeg ikke tale for alle selskaber og derfor nøjes jeg med at fortælle om BerryEn. Hvis du ønsker rabat og sælge det gennem egen webshop er det ikke muligt. Det vil jeg gerne forklare hvorfor. Det handler om medicinske påstande og de regler der er for at sælge kostilskud. Hvis jeg lavede en shop og skrev nogle usanheder og mirakler vil det give problemer. Så i stedet for at skulle holde øje med alle hjemmesider så har BerryEn valgt at alle forhandler får en færdig webshop og på den måde stille alle lige.

Hvis du køber store ordre hjem får du mere rabat og her kan du selv bestemme salgs prisen. Men hvis du har en kunde kan du også oprette ham med forhandler nummer og dermed give ham rabat. Men det har også en anden fordel og det er du altid får bonus af denne kundes køb.

Normalt sælger alle forhandler til samme pris, fordi det ikke er pris men service man konkurrere på. Nu har jeg over 400 forhandlere og har ikke fordel af at dumpe prisen. Det vil gå ud over dem jeg har startet op. Jeg ønsker at hjælpe dem alle og hvis jeg dumpede prisen for at øge mit eget salg vil det gå ud over alle.

Michael du kan ikke købe produkterne andet sted så du behøver ikke at være bange for nogen som kan få indkøbsprisen lavere.

 

Passer ikke lige vel hvad kan en vare købes noget ligne andet sted bare måske ikke lige dit mærke .

jo selvfølgelige findes en hoved et sted der laver produkter og vis snakker dit sted det produceres hvad så med det sted der levere en vare noget ligne levere er i også under deres pris.

kender ikke smag og kender ikke mærket , men det er ikke kendt brand ligesom colo cola f.eks. jeg kender ikke produktet ligesom sikkert mange andre ikke gør .

selvfølgelige sælges de til forskellige priser ellers er konkurrence for lav , der skal mere konkurrence på markedet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 6 ud af 17 (161 indlæg)