Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 9 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:
jeg kigget lidt på jeres hjemmeside er det ulovligt at bestille vare hos jer ,jeg kan simpelthen ikke finde hovedet eller hale i hvordan man bestiller igennem jeres side.

Hvilken side taler vi om?

Den i fodnoten på dine indlæg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Nummer 1 fejl man tjekker efter hvad du linker til fodnoten det er til en side om MLM og ikke dit produkt reelt

Du snakker om produkter skal lede en del på den side du linker til at man overhovedet finder , det købs rettet links der går videre til anden hjemmeside, er mini og mini i venstre højre side af hjemmesiden

Hvis det er shopNWA du taler om, så er det en info-side om micro-franchise, om at blive forhandler, om dropshipping og om NWA og produkterne.

Det er den side jeg henviser til, hvis folk vil vide noget om forretningskonceptet.

Aiconcept.dk er den side jeg henviser til, hvis folk vil have info om produkterne.

De er begge udelukkende oprettet til folk som dig, der helst vil have info up-front, i stedet for et personligt møde. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:

Nummer 1 fejl man tjekker efter hvad du linker til fodnoten det er til en side om MLM og ikke dit produkt reelt

Du snakker om produkter skal lede en del på den side du linker til at man overhovedet finder , det købs rettet links der går videre til anden hjemmeside, er mini og mini i venstre højre side af hjemmesiden

Hvis det er shopNWA du taler om, så er det en info-side om micro-franchise, om at blive forhandler, om dropshipping og om NWA og produkterne.

Det er den side jeg henviser til, hvis folk vil vide noget om forretningskonceptet.

Aiconcept.dk er den side jeg henviser til, hvis folk vil have info om produkterne.

De er begge udelukkende oprettet til folk som dig, der helst vil have info up-front, i stedet for et personligt møde. Wink

jeg vil ikke have møde , vis endelige skulle var det købe noget , men jeg synes der mangler lidt info på handelsbetingelsen siden, den side som du ikke satser på.

Angående side du linker til synes jeg den forvirre mere end den videre formidler en viden altså den i fodnoten som iværksættere er der en ting det gælder om at tjene penge og vis folk ikke forstår siden konventer den dårligere mod køb.

Jeg ville ligge hovedstats på siden man kan købe igennem .

Info skal være frem , men når køber i webshop vil man gerne se varen og når delvis markedsføre meste bruger første en side links imod den der er købs rettet , kunne det hjælpe mere på flere køb at man satset på webshoppen.

at du ligger delvis hoved sats på en side kun for at forklare mere end salg og kun for mig og andre amino.dk bruger viser jo du har fordomme omkring andre mennesker sats på den side med direkte salg , det giver fleste kr. og lav ikke det vilde i at forklare for jo mere der forklares jo mere forvirres man fordi budskabet skal forvirres af en masse tekste før man kommer frem til den vare du sælger

Tror dog også lige jeg tjekker min egen side , da jeg brugte mere end 10 minutter på at finde din mini knap mod salg kunne det være jeg også skulle skære ned i min tekst på min egen side eller dele den op mere , men kan da godt se mine salgs knapper er større end din mini knap mod webshoppen på den side i din fodnote lige nu.

Når kigger på andres sider lære man en del også af de fejl måske lidt af de samme , måske ikke i samme omfang men så har jeg i hvert fald måske flere stave fejl eller formulerings fejl på min side , men det rettes med den nye side og jeg har lært lidt ved kigge på andres fejl

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kunne godt være Kontakt mig på ronnivejsgaard@gmail.com

Hilsen Ronni

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Jeg ville ligge hovedstats på siden man kan købe igennem .

Michael: Webshoppen er egentlig ikke en webshop, men blot et showroom for produkterne og en reference til at vise til de forhandlere, der er interesserede i at få deres egen, som jeg så laver til dem, indtil NWA får deres eget web-koncept op at køre.

Det er jo i princippet ikke meningen, at folk skal købe via min shop, da man kan spare 40% ved at købe direkte hos NWA i stedet + få op til 21% provision af ens egne indkøb i NWA's egen shop.

Som jeg har sagt til dig en million gange før, så foregår MLM salg ikke online - det foregår face-to-face. Det, der primært foregår online i MLM-verdenen er lead-generering, altså at finde folk, der er interesserede i konceptet. Det er det shopNWA bruges til.

Hvis du har det in mente - hvad er det så for info du savner på shopNWA?

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:
Jeg ville ligge hovedstats på siden man kan købe igennem .

Michael: Webshoppen er egentlig ikke en webshop, men blot et showroom for produkterne og en reference til at vise til de forhandlere, der er interesserede i at få deres egen, som jeg så laver til dem, indtil NWA får deres eget web-koncept op at køre.

Det er jo i princippet ikke meningen, at folk skal købe via min shop, da man kan spare 40% ved at købe direkte hos NWA i stedet + få op til 21% provision af ens egne indkøb i NWA's egen shop.

Som jeg har sagt til dig en million gange før, så foregår MLM salg ikke online - det foregår face-to-face. Det, der primært foregår online i MLM-verdenen er lead-generering, altså at finde folk, der er interesserede i konceptet. Det er det shopNWA bruges til.

Hvis du har det in mente - hvad er det så for info du savner på shopNWA?

 

 

det står der også på webshoppen opnår fordele ved kontakte derfor ville det også være bedste du satser på at vise hvilken produkter end forklare 1000 ting om MLM og ingenting hvad du sælger at forklare hvad MLM betyder giver ikke salg meste det gør dine produkter .

Ved at lave for meget fyld stof før kommer frem til hvad du sælger taber du mange kunder .

Ja , men som iværksættere kan man jo ikke lade være med at sige at vigtigheden er at vise hvad man sælger ikke forklare et helheds koncept for branches der har i jeres MLM forum f.eks. som som en anden forklaret var mindre gang i end denne tråd har i indlæg snart på et år er.

Der står ikke om jeres produkt hvad i sælger på denne side men kan se masse tekst omkring MLM og skal virkelige bruge lang tid på finde ud ad hvad er det lige netop i sælger det finder man meste ud ad ved kigge på linket til webshoppen.

at du skjuler væk hvad du sælger på siden og ligger en million forklaringer på siden omkring MLM Vil du lige vel hvad sige , du tror alle har noget imod MLM , frem hvad sælger første konceptet bagved folk snakker direkte til på hjemmesiden og ikke ned til dem , dette gør man når har en tro at folk ved så lidt at alt skal forklares så godt omkring hvad i sælger at skal lede mere end 10 minutter på siden hvad i sælger man skjuler ikke hvad man sælger men satser på at tjene penge

hovedting du bliver ikke rig af at forklare MLM du bliver rig af at sælge produkter så frem med dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Der står ikke om jeres produkt hvad i sælger på denne side

Et lille tip: Prøv at klikke på menupunkt nr. 2 oppe i toppen. Det hedder: Produkter. Wink

Og hvis du klikker på logo'erne, så kommer du til produktkataloget. Flere af artiklerne på forsiden leder også hen til produktkatalogerne.

Og som nævnt tidligere: Det er IKKE en side til produktinfo, det er en infoside omkring forretningsmuligheden.

Mikael christiansen:
at du skjuler væk hvad du sælger på siden og ligger en million forklaringer på siden omkring MLM Vil du lige vel hvad sige , du tror alle har noget imod MLM

Der er EN side om MLM - resten handler om NWA, så jeg fatter ikke hvad du fabler om med en million forklaringer om MLM???

Det allerførste link i menuen efter Forside - hedder Produkter, men du mener ikke der gives info om produkterne???

Er du sikker på, at det er shopNWA.dk du kigger på? Surprise

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:
Der står ikke om jeres produkt hvad i sælger på denne side

Et lille tip: Prøv at klikke på menupunkt nr. 2 oppe i toppen. Det hedder: Produkter. Wink

Og hvis du klikker på logo'erne, så kommer du til produktkataloget. Flere af artiklerne på forsiden leder også hen til produktkatalogerne.

Og som nævnt tidligere: Det er IKKE en side til produktinfo, det er en infoside omkring forretningsmuligheden.

Mikael christiansen:
at du skjuler væk hvad du sælger på siden og ligger en million forklaringer på siden omkring MLM Vil du lige vel hvad sige , du tror alle har noget imod MLM

Der er EN side om MLM - resten handler om NWA, så jeg fatter ikke hvad du fabler om med en million forklaringer om MLM???

Det allerførste link i menuen efter Forside - hedder Produkter, men du mener ikke der gives info om produkterne???

Er du sikker på, at det er shopNWA.dk du kigger på? Surprise

 

Frem med jeres produkter første siden og under siderne er smadret til stenaldre med masser af info omkring forretnings ideen men intet om produkterne , ja man skal videre til webshoppen for at finde ud ad hvad i sælger og det skjuler i godt på jeres side , ja det er shopNWA.dk jeg kigger på, men som iværksættere må man hjælpe hinanden og du forklare alt for meget før man ser hvad i sælger

Som du forklare er det ikke et produkt i sælger men en forretnings ide hvad jeg forstår hoved delen går ud på denne side , men ingen der ønsker at blive vil sælge hvad som helst og ved at ligge masser af  forklaring ud der viser du jo der skal en masse støj til på siden før man finder ud hvad man sælger .

Du skaffer flere sælger vis man hurtigere fatter hvad i sælger og du får solgt mere .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael - i stort set alle dine indlæg skriver du, at iværksættere skal lære af hinanden.

Nu har du skrevet over 500 indlæg i MLM-forummet, men det er tydeligt, at du stadig ikke har sat dig ind i branchen, eller lært noget som helst af de MLM-debatter du har deltaget i.

Nu skærer jeg det ud i pap en sidste gang - og så orker jeg altså ikke at gentage det flere gange:

MLM - eller rettere - Network Marketing er PRIMÆRT et offline koncept. Det handler PRIMÆRT om at NETWORKE. Det gøres ikke online på en hjemmeside - det gøres face-to-face, ude i det virkelige liv!

Diverse hjemmesider du kan finde om produkter og koncepter er ET SUPPLEMENT til den FYSISKE markedsføring - men det er den FYSISKE markedsføring der er ALFA OG OMEGA for konceptet.

Hvis du ikke kan have dette in mente når du kommenterer - så giver det ingen mening at du bruger så meget spalteplads herinde - og slet ikke omkring emner som SEO og lignende.

Misforstå mig ikke - dine råd omkring SEO, og optimering af sider er fine, gode og helt iorden - men de hører til i SEO og online marketing forummet - ikke i MLM forummet.

Hvis du har konkrete spørgsmål omkring MLM - så er du mere end velkommen, men jeg orker ikke mere snak om SEO, sideoptimering, online markedsføring etc. Smile

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Michael - i stort set alle dine indlæg skriver du, at iværksættere skal lære af hinanden.

Nu har du skrevet over 500 indlæg i MLM-forummet, men det er tydeligt, at du stadig ikke har sat dig ind i branchen, eller lært noget som helst af de MLM-debatter du har deltaget i.

Nu skærer jeg det ud i pap en sidste gang - og så orker jeg altså ikke at gentage det flere gange:

MLM - eller rettere - Network Marketing er PRIMÆRT et offline koncept. Det handler PRIMÆRT om at NETWORKE. Det gøres ikke online på en hjemmeside - det gøres face-to-face, ude i det virkelige liv!

Diverse hjemmesider du kan finde om produkter og koncepter er ET SUPPLEMENT til den FYSISKE markedsføring - men det er den FYSISKE markedsføring der er ALFA OG OMEGA for konceptet.

Hvis du ikke kan have dette in mente når du kommenterer - så giver det ingen mening at du bruger så meget spalteplads herinde - og slet ikke omkring emner som SEO og lignende.

Misforstå mig ikke - dine råd omkring SEO, og optimering af sider er fine, gode og helt iorden - men de hører til i SEO og online marketing forummet - ikke i MLM forummet.

Hvis du har konkrete spørgsmål omkring MLM - så er du mere end velkommen, men jeg orker ikke mere snak om SEO, sideoptimering, online markedsføring etc. Smile

Jeres hjemmesider skal give sælger og jo har lært en del af at debattere med dig , jeg havde også set mig på min stripper side blind på skulle forklare 1000 ting på forsiden og næste side igen , jeg vil så lært en del af dette man ser sig blind og har været rimeligt lærrigt at debattere med dig for jeg er blevet mere åben at kan nu se mine egen fejl på min side

Når jeg hørt af andres kritik hvordan siden kan konventerne bedre folk hurtigere forstår har jeg ligesom dig lukket mig inden og ikke kunne se man første skal frem med produktet.

Du har en hjemmeside for at skaffe sælger og hvad gør man ikke for anden iværksættere , du kan tro under feedback siden har jeg lært en del at kigge på andres sider og få feedback fra dem og læse hvad andre skriver om andre sider.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 9 ud af 17 (161 indlæg)