Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 7 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtig svar (tid)

Klik på fx ansvarshavende nederst på siden i shoppen .

Desuden er det muligt at kun have webshop og ikke introsiden hvor der står mange informationer.

Det med google er ens for alle så ingen problem.

Billeder er næsten i naturlig størrelse så ikke nødvendig.

 

 

 

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:
Jeg vil da gerne fortælle om produkterne hvis der er nogen der vil høre om fx en 100 % naturlig energidrik som giver langtidsvirkende energi og antioxidanter svarende til ca 15 frugter. Men fordelen ved den personlige kontakt er at hvis du er elite løber har du nogle andre krav end hvis du er pensonist og mangler energi eller hvis  du ejer en cafe og vil suplere kaffen med cocktail.

Keld hvorfor ikke bare spise selve frugten fremfor at spise kostbare piller jo jo moderne siger du så. Det er det jeg er mest træt af med MLM det er altid noget med vitaminer/kosttilskud eller noget man skal abonnere på?

Kim

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

det er ikke noget lusk som det meste MLM er.

Sjovt nok så er Affiliate respekteret, og mange tjener gode penge på det. Hvor imod MLM er det ofte kun dem i toppen der tjener en masse, mens de fleste taber deres penge på et eller andet skod produkt.

Nu er det jo noget vrøvl at sige at de fleste MMLM selskaber er luskede selskaber, og du understreger klart at du ikke har forstået mlm princippet og faktisk ikke aner en skid npr du skriver at det kun er dem der er i toppen der tjener og at de fleste taber deres penge og at produkterne er skod produkter,

Kan du ikke lige lave en liste med de mlm selskaber som du har været involveret i, som du har tabt penge på, hvor du har bevis for at produkterne er skod produkter samt at alle dem over dig tjente styrtende?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Umair Mahmood:

Allan I:

Ja, sådan har det været i 60 år nu - og sådan fortsætter det nok også de næste 60 år.

Så tænk, at der stadig er folk der gider kommentere på det

 

Ja tænk at man endnu ikke har ændret sine ''salgs metoder''

Det lyder utrolig amatør agtigt, når man skriver som alle MLM'ere gør, ''gider ikke at forklare produktet over nettet, dette skal nemlig ses!''

Så er der en masse folk der stiller sig dette spørgmål, hvilket er produkt, er der tale om?

/Umair

http://www.aktietorget.se/pressdocs/Zinzino/59315/ZZ%20B%2020110704%205.pdf

Her kan du se lidt om firmaet og deres vækst og på deres hjemmeside kan du læse mere om produkterne.

Det er ikke forbudt at bruge hovedet selv. Der er ingen der lægger skjul på at det er mlm.

Desuden er det meget generelt sådan, at man ikke bare får smidt bonusser, rabatter, særaftaler og alt andet i hovedet ved første henvendelse til engrosfirmaer eksempelvis.

Desværre understreger en del af indlæggene her, at det er ikke folk med de store forretningsmæssige erfaringer som boltrer sig her Smile

Skal man være storforhandler af HP eller Lenovo eller andre ting, så få man heller ikke bare serveret tingene uden et møde, samme gælder L´Oreal, Wella, Mercedes, Audi ... ALLE typer for business... OGSÅ mlm..så grow up guys..

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan vi AMINO+ 'er ikke få en knap så vi kan slå MLM indlæg fra?

Lige som den mulighed vi har for at slå de lamme reklamer fra!

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Skal man være storforhandler af HP eller Lenovo eller andre ting, så få man heller ikke bare serveret tingene uden et møde, samme gælder L´Oreal, Wella, Mercedes, Audi ... ALLE typer for business... OGSÅ mlm..så grow up guys..

Det er vel sjældent at de nævnte virksomheder opfordere og belønner deres forhandlere for at finde flere forhandlere fremfor kunder - det kan være jeg ikke har hørt nok efter men jeg mener ikke min Audi forhandler tilbød mig at blive forhandler af Audi hvis jeg bare købte to Audier på engang sådan på B2B vilkår så jeg heller ikke fik min normale forbruger beskyttelse?

Kim

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Kan vi AMINO+ 'er ikke få en knap så vi kan slå MLM indlæg fra?

Lige som den mulighed vi har for at slå de lamme reklamer fra!

Kan Amino medlemmer der har været her i årevis og som udemærket godt kender til Amino Supporten ikke skrive dertil istedet for at flame med ligegyldigheder?

Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim L:
Det er vel sjældent at de nævnte virksomheder opfordere og belønner deres forhandlere for at finde flere forhandlere fremfor kunder - det kan være jeg ikke har hørt nok efter men jeg mener ikke min Audi forhandler tilbød mig at blive forhandler af Audi hvis jeg bare købte to Audier på engang sådan på B2B vilkår så jeg heller ikke fik min normale forbruger beskyttelse?

Du tager tingene ud af kontekst.

Hvis vi skal debattere, så skal det kunne gøres på et intellektuelt niveau hvor jeg ikke spilder min tid.

Jeg SKRIVER man får IKKE bare udleveret oplysninger fra engrosforetagender generelt PUNKTUM.

Det er logik for burhøns, at hvis en zinzino forhandler vil holde møde, så er det for at sælge dig en dyre kaffemaskine, og folk bruger formuer på den slags.

Det er også logik for burhøns, at der hvor den virkelige indtjening er, det er i abonnementsordningerne der leverer kaffe hver måned til forbrugerne. Nogle vælger dyr kaffe og andre vælger billigt sprøjt.

Man kan så ved møde med en sælger, næsten ligesom i den virkelige verden, sige ja tak det vil jeg gerne købe eller nej tak, men kaffen smagte godt.

Man kan også synes at kaffen smager så godt at man vil deltage i forretningsmodellen, enten for at tjene penge eller få sin egen kaffe billigere..

Personligt, lige hvad angår kaffe, så er jeg ved at få kaffelede af Gevalia, BKI, Karat og hvad de ellers hedder på markedet, deres kvalitet er dalet kraftigt.

Gode gamle Cafax vidste man hvad var hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Det er logik for burhøns at MLM handler om relationer.
Det er logik for burhøns at MLM handler om at udnytte disse relationer.
Det er logik for burhøns at hvis MLM skal fungere skal der enten findes nye led eller gensælges.

MLM er et stærkt koncept unden tvivl men det er også sytematisk udnyttelse af personlige relationer og ofte til at sælge produkter der netop kræver stor tiltro til sælgeren.

- og så kan de fleste høns ikke skelne mellem hvornår en MLM pusher vil sælge et produkt eller hverve dig som forhandler.

Egenligt kan jeg godt lide MLM som koncept men 99% af det MLM der findes i dag er i Danmark (bare i runde tal) er produkter med vitaminer eller noget hvor man bliver bundet til at genkøbe produktet i al evighed. Det kræver tiltro udover det sædvanlige. Det kræver personlige relationer.

Lad være med at spilde min tid med banalt MLM retorik.

Kim

 

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim L:
Lad være med at spilde min tid med banalt MLM retorik.

Skrev jeg til dig til at starte med eller greb du chancen for at få en dialog?

Mine statements er henvendt til andre, men er da helt med på at det ikke er normalt for Aminoer at lave noget selv eller undersøge nogle ting selv, så er det nemmere at kritisere hehe Smile

Al business handler om relationer, købernes relationer til produkter, uanset hvilken forretningsform.

Så lad være med at spilde min tid med ligegyldigheder og basal viden.

Og man er ALDRIG bundet til at købe noget i længere tid end man har kontraktuelt bundet sig til. Hvis man så grundet diverse manglende færdigheder ikke læser eller forstår det man skriver under på, så er det ens egen skyld.

Køb ren argan olie her

Side 7 ud af 17 (161 indlæg)