Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.DulleShoppen.dk

Side 7 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Arggh Thomas........ sælger du hår extentions? Det havde jeg aldrig gættet! @big smile@

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 16:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Thomas. Min veninde bestilte noget fra jer i hendes navn, men i forhold til prisen, er det noget jeg kan gøre bedre :-) ingen negativ kritik a jer men der var en anden der bragte jer på banen og så svarer jeg bare :-) der er åbenbart nogle herinde der tvivler på min opstart og så må man jo bare svare. Så ingen angreb herfra.

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simone:
Hej Thomas. Min veninde og jeg bestilte noget fra jer i hendes navn, men i forhold til prisen, er det noget jeg kan gøre bedre :-) ingen negativ kritik a jer men der var en anden der bragte jer på banen og så svarer jeg bare :-) der er åbenbart nogle herinde der tvivler på min opstart og så må man jo bare svare. Så ingen angreb herfra.

Lyder specielt... Du havde et B2B login, så du kunne spare ganske mange penge i forhold til udsalgsprisen, men du valgte at købe i en venindes navn? Men OK - det passer selvfølgelig, når du skriver det.

Det er kun fedt, hvis du kan gøre det bedre. Vi nøjedes med at rejse Kina tyndt for at finde de bedste værksteder og den slags, og i forhold til vores begrænsede indsats er vi godt tilfredse med kvaliteten. Det er vores kunder heldigvis også.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Arggh Thomas........ sælger du hår extentions? Det havde jeg aldrig gættet! @big smile@

Ja - jeg er medejer af et firma, der gør ;-) Men jeg er også medejer af alt muligt andet. Og nej - jeg bruger ikke selv hair extensions (eller hårprodukter) Skype-Wink

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 16:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej Thomas

Jeg skulle til at skrive indlæg herinde via min iPhone, men den gik i hak. ærgerligt.

Jeg havde forhandler tanker igang med jer, ja, men fandt så en anden leverandør.

Det havde jo nok noget at gøre med prisen også, dels pris og kvalitet, så det er jo ikke nødvendigvis fordi jeg synes jeres hår er dårligt - dette har jeg aldrig sagt.

Jeg snakker ikke om jeres indsats er begrænset eller mangfoldig, jeg snakker udelukkende om mit valg af leverandør, jeg ved ikke hvad du misforstår?

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simone:
Jeg snakker ikke om jeres indsats er begrænset eller mangfoldig, jeg snakker udelukkende om mit valg af leverandør, jeg ved ikke hvad du misforstår?

Det vi sikkert alle misforstår, er at du skriver at du ikke var tilfreds med deres hår - det er lidt forvirrende hvad der ligger til grund for din "ikke-tilfredshed" hvis du ikke har købt deres hår.

Håber det hjælper på din afklaring
/Brian 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Simone:

Det havde jo nok noget at gøre med prisen også, dels pris og kvalitet, så det er jo ikke nødvendigvis fordi jeg synes jeres hår er dårligt - dette har jeg aldrig sagt.

Jeg snakker ikke om jeres indsats er begrænset eller mangfoldig, jeg snakker udelukkende om mit valg af leverandør, jeg ved ikke hvad du misforstår?

Du skrev: jeg kender skam godt BDstore.dk og uden at fornærme dem da jeg også ved at de har amino, var jeg ikke tilfreds med deres hår :-)

Du skriver, at du ikke er tilfreds med vores hår. Uanset hvordan du vender og drejer det, er det jo at udtale sig negativt om en konkurrents kvalitet. Det er din afgørelse, hvordan du har valgt at brande dig her på Amino, men det er da klart, at jeg er nødt til at spørge dig, hvad du er utilfreds med, ikke?

Min kommentar om, hvad vi har gjort i forhold til indkøb var ironi, men den prellede så lidt af på dig. Kvalitet er altafgørende for os (og for vores kunder, der tæller adskillige professionelle, berømtheder, fotomodeller etc.). Når du skriver, at du ikke er tilfreds, er det derfor vigtigt for os at vide hvorfor. Ellers kan vi jo ikke forbedre, hvis der er grundlag for at skulle det. Og det er da klart, at det undrer os, at du ikke har købt noget, og at du ikke har udnyttet din mulighed for en dygtig rabat men i stedet valgt at købe via en venindes navn til fuld pris.

Misforstå mig ikke - jeg har bestemt ingen problemer med dig og din butik. Vi skal nok klare os endda. Men du bringer til torvs, at vores produkter ikke lever op til dine krav til kvalitet, og som ordentlige købmænd tager vi det meget alvorligt. Også selvom det kommer fra en person, der selv sælger hair extensions.

Lad os lade den ligge her.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg vil hermed give dig en uforbeholden undskyldning for min kommentar "ikke tilfreds".

Jeg blev stresset over, at der var en der pludselig (ud over at give min webshop kritik) blev ved at stille spørgsmålstegn ved min måde at være forhandler på.

Ja, jeg mener stadig at jeg kan gøre det bedre med mit extension, men det er jo så en anden snak.

Ihvertfald tror jeg der er misforstået "ikke tilfreds" - dette var kun minded via mine kunder.

Men OK - hver sin butik - hver sin kundekreds.

Held og lykke med jeres webshop :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:
Min kommentar om, hvad vi har gjort i forhold til indkøb var ironi, men den prellede så lidt af på dig

Jeg vidste udmærket at den kommentar var ironi..

I øvrigt undrer det mig, at når jeg snakker om valg af leverandør, kører du den over i, at du bevidst prøver at nedgøre mig når du snakker om hvor meget det kræver at skaffe en god leverandør, som om at jeg ikke gør mit arbejde med at skaffe en leverandør, godt nok..

Jeg har jo ikke nedgjort dig, men du finder åbenbart behag ved at nedgøre mig.

 

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simone:

Log-in, har jeg lige skrevet til Jesper om, så kan det være vi finder en løsning på det. Men ærligt, tror jeg ikke kunderne har noget imod at de skal have login. Men nu må vi se hvad han siger :-)

Hej Simone,

Jeg skal ikke gøre mig til ekspert i konverteringsoptimering og den slags. Men jeg har set eksempler hos kunder om, at de har øget deres antal handler med 30% eller mere ved at fjerne tvungent login. (Og har hørt et væld af andre eksempler på, hvordan folk har øget salget ved at fjerne tvungen brugeroprettelse/login).

Og sådan noget som extensions er ikke mere unikt, end at folk hurtigt kan forsvinde og købe dem andetsteds, hvis de bliver irriteret over brugeroprettelse.

Side 7 ud af 11 (105 indlæg)