Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.DulleShoppen.dk

Side 9 ud af 11 (105 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe jeg må sige det er nogle ok råd de kommer med, men hvis du ikke vil ende i en diskution her inde så lad vær med at svare igen :D

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er at jeg skriver at det er DK's billigste.. Og ddet er det jo også.. Tjek hvor meget hår du får med i pakken, og du kan selv se, at det er det billigste..

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:

IværksætterGen:

Hold da kæft den her tråd er gået langt ud.. :P Kvinden ville bare vise sin nye side frem Skype-ItWasntMe

Ja, det er trist.. Synes jeg har skulle forsvare mig hele tiden og når jeg så forklarer mig, er det også forkert.. nu får jeg så at vide at jeg har brugt markedsføringsloven.. hmm.. hvordan har jeg så det Fashion-Seller???

Synes bestemt ikke, at du kan give de hjælpsomme aminoer skylden.

Der er kommet så mange forslag til forbedringer samt brugbar feedback. Du er selv med til at køre det hele ud på et sidespor, når du så ofte kommer med et afvisende/benægtende svar, giver 1 stjerne mv. 

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:
Hehe jeg må sige det er nogle ok råd de kommer med, men hvis du ikke vil ende i en diskution her inde så lad vær med at svare igen :D

 

Jeg er enig i, at det er nogle gode råd, men de må acceptere at jeg ikke kan tage dem i brug lige nu :-) men det er som om, folk ikke forstår det..

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:
Ja, det er trist.. Synes jeg har skulle forsvare mig hele tiden og når jeg så forklarer mig, er det også forkert..

Kære Simone

Du viser din side/shop frem og her modtager du en del kritik men også en masse gode råd, dem vælger du gang på gang at overhøre og de argumenter du kommer med holder jo ingen steder, der sidder erfarende folk her og giver dig råd til hvordan det er mest hensigtsmæssigt at drive en shop, det er ret tydeligt at du ikke har den store erfaring her, derfor ville det nok være smart at lære at lytte til gode råd i stedet for at tage det som angreb hvor du som du skriver forsvare dig hele tiden, ingen her ønsker noget dårligt for dig.

Så læs du tråden igen og se alle de fine guldkorn der ligger de er jo ganske gratis;)

Endnu engang held og lykke med din shop. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Allan

Jeg overhører ingenting :-) Jeg håber bare du begynder at forstå, at jeg har andre ting end SEO at tænke på lige nu :-) Og vedr. stavefejl/kommafejl/formuleringer, bliver de rettet af Jesper i morgen.

Jeg er da bare overlykkelig for alle de fantastiske råd, jeg får herinde - ej, men det er jo bare fantastisk.

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:

Ja, det er at jeg skriver at det er DK's billigste.. Og ddet er det jo også.. Tjek hvor meget hår du får med i pakken, og du kan selv se, at det er det billigste..

 
Jeg har ik forstand på extension, så hvor ser man, hvor meget man går? Er det antal clips, som man går ud fra? I såfald så tog det 2 minutter på Google, at finde en dansk side, som sælger samme mængde som dig, dog 50 kr billigere... Så om det er Rosenstands webshop eller en anden, det er irrelevant.

Der findes i hvertfald et sted, som er billigere end dig, og dermed bryder du allerede loven. Og så er alle offline salgssteder slet ik medregnet endnu...
 
Men jeg giver op! Im out! Good luck...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget har du betalt for hjælpen? :)

Og hvad er dine omkostninger?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Simone:

Thomas Rosenstand:
Min kommentar om, hvad vi har gjort i forhold til indkøb var ironi, men den prellede så lidt af på dig


Jeg vidste udmærket at den kommentar var ironi..


I øvrigt undrer det mig, at når jeg snakker om valg af leverandør, kører du den over i, at du bevidst prøver at nedgøre mig når du snakker om hvor meget det kræver at skaffe en god leverandør, som om at jeg ikke gør mit arbejde med at skaffe en leverandør, godt nok..


Jeg har jo ikke nedgjort dig, men du finder åbenbart behag ved at nedgøre mig.


 



Jamen Simone da... Hvorfor skulle jeg dog nedgøre dig? Det klarer du da fint uden min hjælp.

Du havde et kritikpunkt til mine produkter, og som du måske en dag vil lære, tager en professionel købmand altid kritik til sig.

Jeg bragte ikke bd- store på banen, så det er måske en smule frisk at bede mig finde en anden debat.

Uanset hvad: Keep up the good work!
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Der findes i hvertfald et sted, som er billigere end dig, og dermed bryder du allerede loven. Og så er alle offline salgssteder slet ik medregnet endnu...
Fashion-Seller:
Jeg har ik forstand på extension

Aha, okay, jamen hvorfor blander du sig så hvis du ikke engang ved hvordan man beregner hvor meget hår i pakken , så har du da intet hold i at jeg bryder nogen som helst lov. Ja, jeg siger jeg er billigst, men det er jo også taget i betragtning af, at der ermeget hår i pakken + den forrygende kvalitet.

Kom med hjemmesiden, hvis du virkelig mener, der er en der er billigere end mig.

Det vil jeg meget gerne se :-)

 

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Side 9 ud af 11 (105 indlæg)