Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en SEO strategi?

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du klarlagt en SEO strategi for dit website?

Har du en klar SEO strategi?

SEO kan være svært for nogle og mange har ikke en egentlig strategi for SEO for deres website, men laver lidt hen af vejen som de nu mener er bedst - hvad gør du?

  • JA, jeg har en klar strategi (48%)
  • NEJ, jeg har ingen strategi (12%)
  • Jeg er gået i stå (6%)
  • Ved ikke hvad jeg bør prioritere lige nu (SEO-mæssigt) (22%)
  • SEO arbejdet har jeg overladt til andre (6%)
  • Jeg laver ikke SEO (6%)
  • Totalt antal stemmer: 50
  • Afstemning sluttede: 02/07/2012
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu tager jeg tingene som de kommer med min 'strategi'. Som går på lidt forum profiler, signature, enkelte artikler som endnu ikke er lavet, og så håber jeg at mit projekt som jeg arbejder på, kan sprede sig viralt istedet for hårdt arbejde ;)
Og så har jeg også en masse arbejde endnu før jeg laver en klar strategi, da det vil være trist med meget traffik på en hjemmeside med mangler. :S

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi fleste har en klar strategi men der er tit forhindringer på vejen mod målet som ikke er SEO , men mange andre ting der skal i orden første , seo er ikke alt derved .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
I må ikke overvurdere eller undervurdere SEO.
Jeg kender en ældre mand, som tjener millioner, uden at bruge computer eller e-mail.
SEO er et vigtig ting, men ikke alt. Jeg kan varmt anbefale SEO,
men jeg kan også varmt anbefale at gå ud og snakke med folk.
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Krisztian Attila :
SEO er et vigtig ting, men ikke alt. Jeg kan varmt anbefale SEO,
men jeg kan også varmt anbefale at gå ud og snakke med folk.

Det kommer lidt an på forretningsformen. Men jeg er enig med overvurderingen. Jeg har set folk som mente at SEO var ALTING, hvilket var lidt fjollet, for viral 'reklame' er langt mere effektiv. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ja se bare wupti.com    300 mill i omsætning det er sku nok ikke seo  men TV-reklamer  

du kan se mit website om reklamer her www.dansk-reklame.dk   .-)

den diskussion har vi haft her på amino før alle de store websites  -  laver reklame via flere forskellige medier

for branding af forbrugeren og jeg tror wupti.com har mange flere direct hits - end -  søgninger fra google.dk

/Nikolas D

Fra Allerød
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO er jo bare en del af en normal fungerende markedsførings strategi. Her på amino er vi webnørder langt hen af vejen. Men nettet er jo ikke det eneste medie. Bum bummelum, skal du være aktiv på nettet, så betaler du, enten til betalte annoncer eller seo, eller for guds skyld til begge, og så fylder det 15 % af din strategi. Renten går til tv reklamer og smukke piger :)=

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror desværre at de fleste som har taget denne test ikke ved hvad en seo strategi er.

Det er muligt du TROR du har en seo strategi, men det har du med stor sikkerhed ikke. At have en plan om at lave en masse links, oprette blogs, købe artikler, optimerer dine title og indhold osv osv er IKKE en strategi ! 

Det er ikke engang en plan.

Da vi skulle i krig i iraq bestod strategien jo heller ikke i at en general bare sagde. "jamen vi tager bare og sender 100.000 soldater og en masse tanks der over, og så skyder og dræber vi til der ikke er flere som gør modstand"

Muligt det er hvad der skete Wink men det er ikke en strategi.

Med opdateringer som google penguin er det vigtigere end nogensinde at have en ordentlig strategi, og der kan ikke bare købes og bygges links på samme måde som man har kunne tidligere.

De bedste links er naturlige links, og en god strategi er en plan til hvordan du får netop disse. Altså links som du hverken betaler for eller laver selv.

Hvor mange af dem som har sagt ja til at have en strategi, har en strategi for netop dette ?

Mit gæt er ikke særlig mange.

GOD seo er laaaangt mere, og langt mere omfattende end hvad folk tror, og kan jo se flere af dem på amino der i dag kalder sig eksperter er dem som for blot 1-2 år siden stillede spørgsmål om hvad seo var.

Denne post er ikke en sviner til folk eller dem der har stemt, men et wake up call til folk så de kan begynde at gøre ting ordenligt, og få lang flere og bedre resultater. Altså et venligt spark i røven.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I Love SEO:

Tror desværre at de fleste som har taget denne test ikke ved hvad en seo strategi er.

Det er muligt du TROR du har en seo strategi, men det har du med stor sikkerhed ikke. At have en plan om at lave en masse links, oprette blogs, købe artikler, optimerer dine title og indhold osv osv er IKKE en strategi ! 

Det er ikke engang en plan.

Da vi skulle i krig i iraq bestod strategien jo heller ikke i at en general bare sagde. "jamen vi tager bare og sender 100.000 soldater og en masse tanks der over, og så skyder og dræber vi til der ikke er flere som gør modstand"

Muligt det er hvad der skete Wink men det er ikke en strategi.

Med opdateringer som google penguin er det vigtigere end nogensinde at have en ordentlig strategi, og der kan ikke bare købes og bygges links på samme måde som man har kunne tidligere.

De bedste links er naturlige links, og en god strategi er en plan til hvordan du får netop disse. Altså links som du hverken betaler for eller laver selv.

Hvor mange af dem som har sagt ja til at have en strategi, har en strategi for netop dette ?

Mit gæt er ikke særlig mange.

GOD seo er laaaangt mere, og langt mere omfattende end hvad folk tror, og kan jo se flere af dem på amino der i dag kalder sig eksperter er dem som for blot 1-2 år siden stillede spørgsmål om hvad seo var.

Denne post er ikke en sviner til folk eller dem der har stemt, men et wake up call til folk så de kan begynde at gøre ting ordenligt, og få lang flere og bedre resultater. Altså et venligt spark i røven.

vis der ikke er styr på forretning , kan man jo ikke tjene penge , det vigtigste er første den første ting fungere og det er forretning seo det er simpelthen ikke alting

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg snakker ikke på et eneste tidspunkt i mit svar om hvor vigtigt seo er, eller at det er noget man skal gøre før andre ting.

Det jeg siger er at mange af dem der TROR, de har en seo strategi, slet ikke har det. Hvis folk tror de har en strategi, så betyder det de har valgt at lave seo, og så kan man jo lige så godt gøre det ordenligt ik Wink

Du du snakker om er en helt anden diskussion om et helt andet emne.

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)