Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start en webshop og mist alle pengene i dag!

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal , skal ikke.... Skal, skal ikke. Ohhhh måske mister jeg alle mine penge og sidder fast med mine vare!

Mange af os kender helt sikkert til, at man har lyst til at starte feks en webshop, men ens tanker skræmmer en.
Jeg er 90% klar til starte en webshop og er ik bange for arbejde hårdt!

Men så melder mine 10% negative tanker frem. Hvad hvis jeg bruger 50000kr og det hele går skidt.?!

Målet med denne tråd er høre erfaringer fra webshop folk. Da I  gik gang hvor mange ordre fik i om ugen.?
Når man lige er startet med får produkter, kan det overhoved betale sig annoncere via facebook og google adward. De spiser jo profiten!

Startede i med 1 produkt eller et udvalg af produkter ?
Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange der ikke svarer på dette spørgsmål inden de går igang, og tror at fordi man har en webshop, så kommer der automatisk kunder:

Hvor vil du få dine kunder fra?

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har samme tænker. Har ikke i sinde om at starte en webshop, før jeg har et arbejde, har pengene til webshop og vare. Men vil helst stadig kunne tjene penge ved siden af indtil webshoppen bliver en penge maskne. man ved jo aldrig hvad man kommer ud for og ligepludselig skal punge ud, når man har brugt alle sine penge på sin webshop

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

At drive en webshop er hårdt arbejde trods det at mange tror man som shop ejer ligger på sofaen og skovler penge ind.

Nothing comes from doing nothing.

Det koster penge at drive en webshop, og jeg ved det da jeg også har haft en fysisk butik. I mit tilfælde har det været dyrere at drive webshoppen frem for den fysiske butik. Hvorfor nu det? det er jo bare at få webshoppen op og køre og så vælter kunderne ind. Nej - det gør de ikke. 

Det kommer også helt an på hvor meget du selv kan - hvor langt rækker evnerne?

Seo koster penge, god seo koster flere penge.

Adwords mener jeg er et must. Det koster penge, men skulle også gerne give penge på bundlinien.

Design til shoppen som løbende skal opdateres koster penge.

Hvilke vare er det? Fødevare med kort holdbarhed eller håndvægte som holder evigt.

Har du ikke råd til at miste de 50.000kr skal du ikke kaste dig ud i det:)

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke helt hvilke produkter du har tænkt dig at sælge, men det behøver slet ikke komme helt op på 50.000 ..

Start stille og roligt, og prøv så meget som muligt at klare tingene selv for at minimere dine omkostninger..

Held og lykke med projektet ihvertfald

Www.Chipii.dk

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tshirt Kongen,

At drive en webshop er en hård omgang, så derfor skal man være afklaret med sig selv når man går i gang. Det kan nemt tage flere år at då en fornuftig omsætning, så man skal have gå-på mod og lysten til at drive shoppen.

Mit bedste råd er, at du skaffer pengene til shoppen inden du går i gang - og selvfølgelig har et job ved siden af. Du kan få en webshop rimelig billigt disse dage (under 6.000) - og så er der selvfølgelig indløsningsaftale, varelager mv. men du kan godt starte for under 50.000.

Det der dog er værd at betale sig fra er en god leverandør til webshoppen, så du kan undgå starter-fejl og å en hurtigere fremgang. Gode råd og idéer kan nemt være det der er forskellen på succes og fiasko.

Tilgengæld kan det at eje en succesfuld webshop være et super fedt job, så jeg ønsker dig held og lykke med "måske"-projektet :-)

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil stadig påstå at man skal tænke sig godt om, og vurderer egen evner. 

At købe shoppen og få den op og køre er der ingen ben i, men skal man ud og betale for at få lavet - design, seo, adwords osv. osv koster det penge. 

Uden det mener jeg ikke at man kommer nogen vegne til at starte med, og så er de 50K hurtigt væk.

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kommer jo an på rigtig mange ting. Hvis du f.eks har en etableret butik i forvejen har du jo et varelager. Så er valget lidt nemmere, men alene en etablering af en ordentlig webshop samt udgifter til markedsføring kan hurtigt løbe op i mange penge.

Nu nævner du selv et tal på 50.000 kr og de "10%" frygt for at tabe de penge fylder lidt for meget. Prøv at konvertere dine tanker og se de 50.000 som en investering du kan bruge resten af livet. Du har jo altid gavn af de erfaringer du får i forløbet og derfor er det ikke bare et tab uanset hvordan det ender. Omvendt, hvis du ikke er parat til at "bruge 50.000" over en periode er du måske ikke rigtig parat ?

Jeg vil anbefale dig i starten af have et begrænset sortiment og fokusere rigtig meget på din hjemmeside. Der skal nok komme nogen besøgende i begrænset omfang, sørg for at analysere deres trafik og når din side spiller optimalt og du trods et forholdsvist lavt besøgstal får gennemført nogen salg så går du videre til step 2. Adwords, facebook og andre ting. Så bruger du ikke dine penge forkert i starten med at skabe besøgstal til en side der ikke konverterer godt nok. "det vil jeg nemlig definere som en dyr erfaring" selv om det kan være svært at vente med den proces.

MEN det hele kommer an på hvad du sælger, hvor fed din hjemmeside er, hvor godt du markedsfører den, hvilken pris du har, hvilken kvalitet du har og der er 100 andre ting. Så lyt gerne til andres erfaring, men skab også dine egen ...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilken niche, du gerne vil arbejde med, men det er da muligt at starte en webshop med en gratis template og et 5000 kroners varelager - og så lige prøve det af. Du behøver ikke investere 50.000 på én gang...

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

min erfaring siger mig at det er en god ide at starte med kun et produkt og så se om du kan få dem afsat - brug din energi på at få solgt dit produkt, skaf kunder i biksen - når det går kan du overveje at bygge ud med flere produkter!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)