Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback ønskes på 300+++ timers arbejde!

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet som Nikolaj viser med sit billede kommer også frem her!

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller,

Jeg synes du skal udnytte dit produktkort bedre.. Dine relaterede produkter ligger laaangt nede på siden og jeg tvivler på at du har kunder der kommer så langt ned. Hvorfor udnytter du ikke shoppens bredde til at sætte fokus på produkter som kunden kunne finde relevante, hvis nu han er i tvivl om det produkt han læser om?

Vi har eks. lavet dette produktkort hvor vi sælger et sort tørklæde til mænd - der er de relaterede produkter placeret i højre side så kunden ikke skal scrolle for at se at der sker andet her på siden. Det har hjulpet på vores sidevisninger pr, kunde samt vores konverteringsrate.

Du har mere plads, end vi har, så synes du skal overveje at gøre noget her. (Alternativet er jo at kunden klikker på det røde kryds oppe i hjørnet af browseren.)

Jeres søgefelt - jeg brugte godt nok lang tid på at finde det.. Kunne det måske vises lidt bedre?

Ellers kan jeg godt lide jeres dæmpede farvevalg - det sætter produkterne mere i fokus og det er behageligt at kigge på.

/Peter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Det ser godt ud, Morten - meget stilet og en klar forbedring ift. det gamle design.

Ja jeg synes også det er blevet pisse godt for at sige det mildt hehe... Selvom det har taget en krig...

Jesper Nerløe:

1) Jeg synes, der mangler noget "action" (call to action), når man holder musen over den store grønne "Læg i kurven"-knap (produktsiderne). Evt. noget bevægelse eller nuanceændring af knappens farve. Det samme gælder for de gul-orange knapper, som den på "Kontakt os"-siden. 

Det har du faktisk ret i... Det er der ingen af os, som lige har tænkt over! Så den er noteret!

Jesper Nerløe:

2) Sorteringsknapperne - Popularitet, Navn, Pris og Dato - (som f.eks. findes på siden om Solbriller til mænd), bør flyttes ned på højde med overskriften.

Ja det har du helt ret i igen. Det er også noteret ;D

Jesper Nerløe:

3) Den blå knap "Kasse" i topbjælken ser ud til oprindeligt at skulle have været oval - ud fra den ovale cirkel at dømme - men mangler at få fritlagt baggrunden, hvis det er hensigten.

Der kommer en pæn indkøbskurv, men billedet er bare en smule forsinket... Det første var nemlig ik godt nok. Så den bliver rettet senest i løbet af weekenden...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Fed, simpel elegant shop.

Dog synes jeg der er "et eller andet" galt med toppen(til og med tickeren) - kan ikke helt pege på hvad det er, men jeg tror jeg ville prøve at lege lidt med placeringen af de forskellige elementer.

Udover dette kun nogle få småting:

Alfabetisk sortering i mærke-listen i menuen.

Der mangler et D i mand, under produkt-filtreringen ;)

Ellers en super fed shop.

Mange tak :)

Vi har leget rundt med den mange gange, og flyttet ting frem og tilbage. Der sker dog et par småjusteringer, og så skulle toppen gerne se tæt på perfekt ud...

Hvad er det, du gerne vil have sorteret alfabetisk?

Flot! Sikke en stavefejl. Den er hermed rettet ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rådgivende ingeniør:

Problemet som Nikolaj viser med sit billede kommer også frem her!

Fejlen skulle gerne være forsvundet nu... Som skrevet tidligere, så var det nogle periodiske fejl pga flytning af domæne kombineret med opload af nyt system...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dette:

Da jeg ville finde Ray-Bans kørte jeg automatisk musen over til højre side da de jo normalvis ville være der med en alfabetisk sortering :)

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

"Europa (EU): €8 / Resten af verden: €15"

Jeg ville præsentere en ip(location) baseret fragtpris i dette felt.

Når der nu er fri fragt i tyskland, så ville det helt sikkert give mening af den tyske side i det mindste synliggjorde dette i dette felt. Smile

/Niels

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Greenen.dk:

Jeg synes du skal udnytte dit produktkort bedre.. Dine relaterede produkter ligger laaangt nede på siden og jeg tvivler på at du har kunder der kommer så langt ned. Hvorfor udnytter du ikke shoppens bredde til at sætte fokus på produkter som kunden kunne finde relevante, hvis nu han er i tvivl om det produkt han læser om?

Der er tre primære grunde til, at vi har gjort, som det er gjort. 

  1. Kunderne kommer ned i bunden, da der er info hele vejen. Det har splittest vists
  2. For at vide produktet bedre, og have en optimail call to action
  3. Med over 3000 produkter, så er det svært at vise et alternativ, som matcher alle kunders ønsker. Især hvis det kun skal være med 4 billeder. 
Greenen.dk:

Jeres søgefelt - jeg brugte godt nok lang tid på at finde det.. Kunne det måske vises lidt bedre?

Det bliver fixet og gjort mere tydelig, men det kræver en del omprogrammering, så det kommer som et af de sidste punkter...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Det er dette:

Da jeg ville finde Ray-Bans kørte jeg automatisk musen over til højre side da de jo normalvis ville være der med en alfabetisk sortering :)

Vi har forsøgt at liste dem, som du foreslår, men ulemperne er bare mange. Det ser meget mere rodet ud, og hvis det skal være overskueligt, så bliver listen alt alt alt for lang, så de sidste mærker kommer under en normal skærms kant. Dvs så skal man scrolle, og så vil mange sikkert rykke musen for meget, og den folder sig op igen...

Man kan også trykke på MÆRKER, og så kommer du direkte ind til denne oversigt her...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

"Europa (EU): €8 / Resten af verden: €15"

Jeg ville præsentere en ip(location) baseret fragtpris i dette felt.

Når der nu er fri fragt i tyskland, så ville det helt sikkert give mening af den tyske side i det mindste synliggjorde dette i dette felt. Smile

Jeg forstår godt din pointe, men problemet ligger i, når du sælger til hele EU. I DK er de info irrelevante, fordi det kun er i Danmark, at man snakker dansk. Vi har dog valgt at have dem med fra starten, blot for at alle sprog/sider ligner hinanden. Derefter bliver det testet...

Når du går over på de andre sprog, så er tysk = Tyskland, Østrig, Schweiz, Polen, Rumænien, Rusland og Tjekkiet. To af disse lande er uden for EU...
Tager du engelsk, så kommer der flere lande udenfor EU end dem i EU.

Men fragtprisen i kurven er styret af kundens IP, så oversigten er mest kosmetisk og af informativ karakter Smile 

PS sorry overså pointen i den sidste del. Du har da helt ret i, at vi har glemt at gøre opmærksom på, at der er fri fragt i Tyskland. Gosh! MANGE TAK!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)