Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal mig et godt webhotel.

Side 4 ud af 11 (105 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 13:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Det er også dejligt du gerne vil hjælpe men nu handlede mit spørgsmål jo om at jeg gerne ville høre folks anbefalinger af webhotel, ikke hvilken browser de brugte..

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 13:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt at få to stjerner fordi man gerne vil have folk holder sig til emnet i ens egen tråd...Små sko..

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have noget der fungerer, så skulle du prøve Hosting4Real.net - jeg har efterhånden været igennem alle de "store" udbydere på markedet - og der er en verden til forskel.

Jeg kan kun sig, at loadtider, service og det daglige arbejde med Hosting4Reals hurtige webhoteller fungerer. Konkret så loader f.eks. Magento mere end dobbelt så hurtigt i forhold til i hvert fald 2-3 af konkurrenterne.

Du kan sikkert godt finde noget til 10 kr. pr. md., men du får også kun for 10 kr. pr. md.

PS! Din egen side er nede, blot til info.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 13:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke one.com pga prisen, den var egentlig ret tilfældigt valgt, for at være ærlig. Jeg kendte folk der havde den, og på det tidspunkt, var den fin til mit brug, og jeg ku ikke overskue hvad der var godt og not ;)

Og ja, jeg har desværre problemer med min side.. Det er ikke første, og sikkert heller ikke sidste gang, men det håber jeg bliver bedre, når jeg finder et nyt webhotel. Denne gang tjekker jeg det dog lidt bedre inden jeg skifter, så jeg ikke skal flytte det hele igen. Havde tænkt mig at rewampe det hele, men nu venter jeg lige til det er flyttet.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 13:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Abildgaard:
På min facebookside er surftown mest populær, er der nogen der har erfaring med dem?

Hej Pernille,

Surftown havde jeg glemt alt om Smile Meebox & Surftown får mine stemmer. Du bør ikke blive ladt i stikken med de to.

Hilsen Jane

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jane:
Meebox & Surftown får mine stemmer. Du bør ikke blive ladt i stikken med de to.


Undskyld jeg spørger: Men på hvilken baggrund anbefaler du de 2? Det kan næppe være grundet hastigheden.

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 13:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Jane:
Meebox & Surftown får mine stemmer. Du bør ikke blive ladt i stikken med de to.


Undskyld jeg spørger: Men på hvilken baggrund anbefaler du de 2? Det kan næppe være grundet hastigheden.

Hej Thomas,

Hastigheden kommer vel an på hvilken pakke man køber til sin virksomhedSmile

Hilsen Jane

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg svært ved at se hænger sammen, du havner på samme server uanset om du køber 10GB serverplads eller 20GB, så den holder desværre ikke helt.

Det handler i stor udstrækning om der foretages "overselling", så servere overbelastes.

Anbefalinger med tilhørende erfaringer har jo en form for værdi ;) Så derfor bad jeg pænt om en begrundelse for dine anbefalinger.

Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Jean Ditlev, Randers Skrevet kl. 13:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

 Jeg er helt enig. Meebox er kanon. Hilsen Jean Ditlev

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 14:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre har jeg været ovenud tilfreds med chosting.dk - super hurtige servere til rigtig gode priser! Og rigtig hurtigt support, ca. det samme som meebox +-

Side 4 ud af 11 (105 indlæg)