Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal mig et godt webhotel.

Side 5 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 14:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 2 hjemmesider ved Webhosting, det er lidt dyre men det er let at finde ud af og der er aldrig problemer.

Også har jeg 2 hos Meebox, som er flyttede over fra LiNUXwebhotel, men efter det er flyttede over dur en af mine hjemmesider ved dem ikke, og jeg synes nu ikke deres support gider at hjælpe mig ret meget. Efter jeg det er flyttede får jeg denne her fejl 

Fejl ved etablering af databaseforbindelse

så har jeg spurt dem til råds og har lige fået afvide at de synes jeg skulle finde en der har forstand på Wordpress, evt på eksperten.dk eller udvikleren.dk som kan hjælpe mig med problemet :-)

Fedt at få afvide når det er gået i ged efter det er flyttede over hos dem?

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Jeg kan kun sig, at loadtider, service og det daglige arbejde med Hosting4Reals hurtige webhoteller fungerer. Konkret så loader f.eks. Magento mere end dobbelt så hurtigt i forhold til i hvert fald 2-3 af konkurrenterne.

Det er dælme hurtigt!

- Jeg mener reelt kun commercegruppen har en seriøs konkurrent til professionel Magento performance Hosting. Dennis & Karsten fra Powerhosting/magentohotel ved godt at jeg betragter dem som konkollegaer. De gør det uden tvivl meget godt.

Men der skal søren dansemig et usædvanligt godt setup til at lave loadtider 2-3* hurtigere end at kunne loade magento på ca 500Ms.

Du/i kan eventuelt prøve vores magento demo store på vores entry level magento performance webservere: http://magento.commercegruppen.dk/ 

Pingdom: http://tools.pingdom.com/fpt/cZy9Ii7wb/http://magento.commercegruppen.dk/

Dennis & Karsten kan helt sikkert komme med samme demo'er Wink

- Men så er vi også ved at være der.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 14:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Anbefalinger med tilhørende erfaringer har jo en form for værdi ;) Så derfor bad jeg pænt om en begrundelse for dine anbefalinger.

Hej Thomas,

Jeg omformulerer: Jeg synes at hastigheden er fin fin til mine behov. Og kundeservicen er super, når jeg har brug for dem.

Hilsen Jane

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er dælme også hurtigt ;) Nu har jeg ikke skrevet noget som helst om, at der loades 2-3 gange hurtigere end 500ms.


Jeg kan give en hurtig sammenligning her:

Load time 7.56s - fra en udbyder jeg skal undlade at nævne navnet på.

Load time 579ms - hos Hosting4Real.

Indholdet på de 2 sider i testen er identiske.

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 15:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Madsen:
Fedt at få afvide når det er gået i ged efter det er flyttede over hos dem?

Når man sælger webhoteller med PHP er der jo en fantasiliard muligheder for at lave fejl i koden og jeg kan godt forstå at mebox henviser til nogen som har forstand på tingene - da de ellers kan få travlt med at udvikle og supporte folks løsninger :)

Vi har dog valgt at hjælpe vores kunder lidt og tilbyder at flytte sites over - da det ofte er hurtigere end at hjælpe andre med at forstå hvordan man gør.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:
Men på hvilken baggrund anbefaler du de 2?

Husk at der er mange kunder der ikke har den store erfaring med "hvad der er godt", brugere som har en hjemmeside der loader på 7 sekunder og er glade for det bliver normalt der hvor de er og henviser alle de kan, sådan lidt som en "kult". Typisk sker der det at flere og flere kommer på de samme servere og problemet bliver værre og værre for til sidst at ramle, check trustpilot og se på surftown hvordan det er gået her på det sidste.

Meebox runder snart 1000 kunder på flere af deres servere, gæt selv hvordan det kommer til at gå.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Madsen:
Fedt at få afvide når det er gået i ged efter det er flyttede over hos dem?

Nu du er kunde hos webhosting.dk i forvejen kunne du overveje at flytte det derover, de hjælper dig sikkert og eftersom det er en forretning du har kan du så sove roligt om natten og koncentrere dig om at tjene fremfor at rode med website der ikke virker, er langsomt, nedetid osv osv.

de har tilbud på 1 kr for et webhotel der kan wordpress.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 15:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Søren.Pedersen:
Meebox runder snart 1000 kunder på flere af deres servere, gæt selv hvordan det kommer til at gå.

Behøver jeg virkelig linke til den anden forum-tråd, hvor du selv giver mig ret i, at det er fuldstændig ligegyldigt, da du ikke har nogen idé om, hvilket hardware eller setup der ligger bagved?

Stop nu, Søren.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
Stop nu, Søren.

 

faktum er jo at en anden bruger skrev at samme side og 0.5 sekunder på hosting4real mod 7 sekunder hos meebox, hardware eller ej er der et tydeligt bevis på at tingene ikke spiller. Er sku da dig der skal stoppe og indrømme at tingene ikke spiller.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 15:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox ydet en god support her til sidst, jeg var vist selv skyld i noget af det. :)

Så kan ikke give dem skylden, for det hele. :)

Side 5 ud af 11 (105 indlæg)