Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal mig et godt webhotel.

Side 2 ud af 11 (105 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 22:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Beck & Sommer:

Pernille,

Sjovt som man ser forskelligt på det ;-)

Jeg vil ALDRIG vælge andet hotel til min hjemmeside end one.com - I starten var jeg pissed - over de problemer du beskriver med browser etc. men efter jeg installerede WP så logger jeg jo på fra admin siden på WP - og det fungerer perfekt. ;-)

/Lene

Problemet er bare at jeg ikke kan installere noget som helst, fordi jeg ikke kan åben databasen ;) Jeg skal have noget der virker, så jeg ikke skal sidde og bruge en masse tid på selv at finde ud af ting. 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 22:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver lige til dig ;-)

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

At ikke have 1-click installation af Wordpress, som One.com ikke har (havde?), mener jeg er at skyde sig selv i foden, når nu 90% af alle nye websites er Wordpress og når One.com i øvrigt markedsfører sig på at være ligetil. Det spiller ikke helt for mig.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
ikke have 1-click installation af Wordpress, som One.com ikke har (havde?),

Har de ikke sidst jeg kiggede, mange udbydere har derudover slet ikke wordpress på dansk som 1 klik

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 22:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg enig i. Nu var det så ikke et problem for mig at uploade wordpress gennem Filezilla, men One og den nyeste iMac (som er den jeg har) Taler simpelthen ikke samme sprog. Og jeg har måtte konstaterer at deres support desværre ikke ved mere end jeg selv gør, og så meget ved jeg sgu heller ikke ;) Så var det bare sidste dråbe at jeg nu åbenbart skal have IE for at kunne bruge kontrolpanelet optimalt. 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Abildgaard:
at jeg nu åbenbart skal have IE for at kunne bruge kontrolpanelet optimalt

lyder da også helt hen i vejret en det er nok prisen for at deres kontrolpanel er drevet af meget java/ajax og hvad det nu hedder alt sammen, så hellere noget mere simpelt der virker, selv fra en mobilbrowser.

One.com er Danmarks største udbyder, måske er successen gået dem til hovedet :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 22:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg valgte dem netop fordi de var så populære, men det kan være det er deres webbuilder der er populær, who knows. 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Abildgaard:
være det er deres webbuilder der er populær

Er fra dengang man ikke havde 1 klik installation, tiden er løbet lidt fra disse ting.... One.com er bare ikke fulgt med :-)

One.com var populære fordi de var de første der lavede billige hoteller i dk, nu er markedet anderledes og der er mange professionelle der kan mere til måske samme penge eller lidt mere = mindre hovedpine og bedre systemer. 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:
Har de ikke sidst jeg kiggede, mange udbydere har derudover slet ikke wordpress på dansk som 1 klik

Så er det vist længe siden du kiggede? 

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:

Hej Pernille,

Jeg vil anbefale dig Meebox af følgende grunde:

- God oppetid

- Billige priser

- Brugervenlig platform

- 1-click-installation

- Rigtig god kundeservice som svarer indenfor ganske kort tid

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

De grunde kan jeg skrive under på, det vil være et rigtigt godt valg!

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 2 ud af 11 (105 indlæg)