Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal mig et godt webhotel.

Side 6 ud af 11 (105 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bum bum

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Madsen:

Ja jeg er da lidt træt af Meebox nu.

Lige fået min 2 domæner flyttede fra linux, tidligere virke den ene ikke, det gør det så nu. Men nu er det andet gået ned.

Findenpris.dk virker igen efter været nede siden i går. dukanvinde.dk gør ikke. ARG

Har du kontaktet vores support og bedt os om hjælp? :-)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Søren.Pedersen:
hurtigste servere med flest faciliteter finder du hos webhosting.dk

Søren, hun frabad specifikt anbefalinger af egne produkter.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Total Deja Vu-tråd Beer

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 16:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:
Har du kontaktet vores support og bedt os om hjælp? :-)

Alt er ordnet.

I har hjulpet mig igemnem. Så det er helt okay nu....

Men har hørt en lille fugl synge om i har alt for mange hjemmesider på jeres servere. 

så de bliver langsomme.? kan det passe?

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Madsen:

Patrick - Meebox:
Har du kontaktet vores support og bedt os om hjælp? :-)

Alt er ordnet.

I har hjulpet mig igemnem. Så det er helt okay nu....

Men har hørt en lille fugl synge om i har alt for mange hjemmesider på jeres servere. 

så de bliver langsomme.? kan det passe?

En lille fugl? Det er nok nærmere en stor fugl der hyler, bare fordi den kan! ;-)

Vi har helt styr på hvad vi laver, og vi har ikke for mange hjemmesider pr. server. De eneste der kan sige noget om det - det er os. Resten er rent gætteri, da det kun er meget få der kender til den infrastruktur der ligger bag dit og vores andre kunders website! :-)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:
En lille fugl? Det er nok nærmere en stor fugl der hyler, bare fordi den kan! ;-)

*rofl* Big Smile

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 16:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

En lille fugl? Det er nok nærmere en stor fugl der hyler, bare fordi den kan! ;-)

Vi har helt styr på hvad vi laver, og vi har ikke for mange hjemmesider pr. server. De eneste der kan sige noget om det - det er os. Resten er rent gætteri, da det kun er meget få der kender til den infrastruktur der ligger bag dit og vores andre kunders website! :-)

Sludder lige her kan du tjekke hvor mange der er på hver server, lige meget hvilken udbyder de har.

http://www.webhosting.dk/webcheck.php?PHPSESSID=82662cb84fdc532ccf41a86c90921644

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Matt Madsen:

Sludder lige her kan du tjekke hvor mange der er på hver server, lige meget hvilken udbyder de har.

http://www.webhosting.dk/webcheck.php?PHPSESSID=82662cb84fdc532ccf41a86c90921644

Kan du samtidig se, hvilket maskineri der ligger bagved? Om det er en gammel 1-kernet bærbar på en privat internetlinje, en enkelt moderne server i et datacenter, eller en load-balanced clusterløsning med 10 bagvedliggende apache-noder og et tilhørende mysqlcluster til databaserne?

Min pointe er: Ja, du kan se hvor mange .dk domæner der ligger på en ip, men én ip er ikke nødvendigvis lig med én server. Du kan have 100 ip'er på én server, eller du kan have 100 servere bag ved én ip. Det er fuldstændig irellevant information ift. at tjekke antal domæner pr. server, performance eller noget andet i den dur. Tjek one.com - de har næsten 10.000 domæner på nogle af deres ip'er. 

Jeg håber, at det giver mening, og også konstaterer hvorfor Sørens referencer til den side mere er udtryk for hans egen manglende forståelse indenfor emnet, end bevis for faktiske forhold. 

edit: Undskyld til trådstarter for endnu et sidespor! Men jeg kan simpelthen ikke ignorere sådan noget, når det er faktuelt forkert :-) Ha' en god aften.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 17:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan der jo sagtens være flere servere om 1 ip adresse, så vi behøves ikke gøre alt til et problem.

Bare fordi du har 1 IP betyder ikke at du har 1 server - det kan sagtens være load balancers der router trafikken, og der kan være flere terabyte ram, og flere hundrede disks bag et setup - ingen ved det, andet end dem der har bygget det

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 6 ud af 11 (105 indlæg)