Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal mig et godt webhotel.

Side 7 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Unoeuro er klart et mega godt bud :-)

/Brian

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 17:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så siger vi det, jeg ved ikke så meget om det. Men har bare hørt lidt fra en der ved noget, og det lød sku meget rigtig det han sagde.

Men alt i alt, er er fuld ud tilfreds med Webhosting.dk og kan kun anbefale dem, jeg har aldrig haft problemer ved dem, og mine hjemmesider har aldrig været nede, og jeg synes der system er 100 gange nemmere at finde rundt i end de så mange andre steder. Fx er det 100 % dansk, det er det ikke på meebox, måden at oprette Mysql er også 10 gange nemmere ved webhosting. Hele bruger panelet i det hele taget er 100 gange bedre og nemmere..

Skal så også siges at jeg ikke kender så meget til meebox da jeg kun har haft dem i en dag, da jeg blev flyttede fra en anden udbyder. Men de har samme bruger panel som den sidste udbyder, og det er fanme træls Men der var så lidt knas i starten, som der er blevet løst. 

Nå jeg er ude herfra i må hygge jer. :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 20:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan afsløre allerede nu at de små sko tidligere tråden, naturligvis er ret dårlig reklame for hosting4real så dem vælger jeg nok ikke, uanset hvad. Kald mig endelig smålig, men det er så min beslutning :)

Jeg har også set på meebox nu, og har dannet mig et indtryk.

Så nu vil jeg gerne høre fra nogen der ikke vil kommenterer på hosting4real eller meebox, og samtidig bede medarbejdere hos, samt venner af disse, om at diskuterer deres indbyrdes konkurrence et sted der ikke er i denne tråd. På forhånd tak!

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 20:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Abildgaard:
Så nu vil jeg gerne høre fra nogen der ikke vil kommenterer på hosting4real eller meebox,

Du har fået mange andre gode bud, men dem har du valgt at se helt bort fra, eller hvad?

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 20:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ser du at jeg ser bort fra dem? Altså jeg ser selvfølgelig helt bort fra de der har reklameret for ewgne produkter, for jeg mener at jeg skrev ret tydeligt at jeg gerne ville høre bruger-erfaringer ikke reklamer, og i min verden så er evnen til at forstå en direkte besked også vigtig for de jeg skal overlade min dyrebare hjemmeside til :) Men fordi een person nævner et sted og siger " den er god" gør det jo ikke automatisk til den jeg vælger. Jo flere erfaringer, gode som dårlige, jeg kan få, fra forskellige jo bedre er det da! Ellers vælger jeg jo stadig i blinde, og det har jeg besluttet at jeg ikek ville denne gang -deraf oplægget.

Men ellers synes jeg da det er rimeligt nok at jeg ikke vil have et skænderi om hvem af meebox og hosting4real der er bedre end den anden.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pernille Abildgaard:

Hvor ser du at jeg ser bort fra dem? Altså jeg ser selvfølgelig helt bort fra de der har reklameret for ewgne produkter, for jeg mener at jeg skrev ret tydeligt at jeg gerne ville høre bruger-erfaringer ikke reklamer, og i min verden så er evnen til at forstå en direkte besked også vigtig for de jeg skal overlade min dyrebare hjemmeside til :) Men fordi een person nævner et sted og siger " den er god" gør det jo ikke automatisk til den jeg vælger. Jo flere erfaringer, gode som dårlige, jeg kan få, fra forskellige jo bedre er det da! Ellers vælger jeg jo stadig i blinde, og det har jeg besluttet at jeg ikek ville denne gang -deraf oplægget.

Men ellers synes jeg da det er rimeligt nok at jeg ikke vil have et skænderi om hvem af meebox og 'navnher' der kan pisse længst, men bare gerne vil høre hvad nogle brugere kan anbefale mig. 

Update for at snakke normalt dansk:
Jeg vil gerne have at du fjerner mit navn 

Pernille Abildgaard:

Jeg kan afsløre allerede nu at de små sko tidligere tråden, naturligvis er ret dårlig reklame for 'navnher' så dem vælger jeg nok ikke, uanset hvad. Kald mig endelig smålig, men det er så min beslutning :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 20:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Abildgaard:

Hvor ser du at jeg ser bort fra dem? Altså jeg ser selvfølgelig helt bort fra de der har reklameret for ewgne produkter, for jeg mener at jeg skrev ret tydeligt at jeg gerne ville høre bruger-erfaringer ikke reklamer, og i min verden så er evnen til at forstå en direkte besked også vigtig for de jeg skal overlade min dyrebare hjemmeside til :) Men fordi een person nævner et sted og siger " den er god" gør det jo ikke automatisk til den jeg vælger. Jo flere erfaringer, gode som dårlige, jeg kan få, fra forskellige jo bedre er det da! Ellers vælger jeg jo stadig i blinde, og det har jeg besluttet at jeg ikek ville denne gang -deraf oplægget.

Men ellers synes jeg da det er rimeligt nok at jeg ikke vil have et skænderi om hvem af meebox og hosting4real der er bedre end den anden.

Hvad så når 64 mennesker siger den er god, jeg kender ikke nogle på Webhosting eller arbejder der. Men jeg har haft dem i over 5 år, uden nogle problemer overhovedet. Jeg har haft andre men der har været masser af problemer, så jeg kan kun sige god for Webhosting. :) 

http://www.trustpilot.dk/review/www.webhosting.dk 

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 20:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at skrive EN PB til mig hvis du mener jeg skal ændre i min tekst. Men er det ikke rimeligt nok at jeg frabeder mig flere reklamer fra hosts jeg har valgt fra? 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Abildgaard:

Du er velkommen til at skrive EN PB til mig hvis du mener jeg skal ændre i min tekst. Men er det ikke rimeligt nok at jeg frabeder mig flere reklamer fra hosts jeg har valgt fra? 

Nu har jeg jeg sagt det her allerede :) Det ville være rigtig dejligt! Tusinde tak skal du have!

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 20:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mange tak til jer der bød ind med relavante svar. Det her er jo ved at udvikle sig til en decideret børnehave, så jeg tror jeg vil søge inspiration til min søgen et andet sted :) Lidt trist at det er blevet sådan på Amino at man ikke kan stille et så uskyldigt spørgsmål som, hvilken host folk bruger og hvorfor de synes den er god, uden at der skal alt det mudderkastning til. 

Igen Tak for buddene :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Side 7 ud af 11 (105 indlæg)