Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme i kontakt med webfirma!

Side 9 ud af 13 (122 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg ved ikke hvad der er sværest at forstå i den her tråd:

- At Thomas' åbenlyse facts på ingen måder synker ind.
- At Thomas gider tålmodigt gentage de samme facts. 

Jeg har respekt for at vi alle kan blive taget ved røven. Det er også sket for mig.

Men bagefter at skrive lange historier fra de varme lande om hvorfor akkurat samme kurs skal følges selvom det gik galt.

Ja, der findes også smukke og charmerende mennesker på clubs og diskoteker,samt alle mulige andre steder, der kan få dig til at føle dig tilpas.

Dette har intet med troværdighed at gøre.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du satme da klog at høre på Gita.. 

Det sgu da klart man skriver det man selv mener omkring sin historie, og det har intet at gøre med om Thomas har ret eller ej, og ja hans 10 bud er da en udemærket grundlag for at sortere nogen fra..

Procentdelen vil jeg ikke diskutere, men jeg sidder ikke og tuder snot over jeg MÅSKE er blevet taget i røven, men jeg forklarer hvordan jeg har set på tingene.

Og måske min STORE uvidenhed på marked eller i det hele taget så er skyld i hvor jeg er nu vides ikke, men en ting er sikkert..Jeg har aldrig været naiv og dum og taget hverken det første eller bedste, og undersøger mine ting så godt JEG nu mener jeg kan. Og hvor ville jeg dog ønske at den kære høflige herre fra firmaet ville stå frem og fortælle han var blevet ramt af en ulykke eller andet som gjorde at han har været ude af kontakt med sine kunder..

Fordi så er jeg da helt sikker på jeg ikke har været så forkert på den, og så kan flere af de kommentarer der smidt op her måske krølles sammen, med nogen af de ekstra kloge hoveder som sidder og fortæller hvor naive vi må være os som ikke tjekker op på ting som ALLE da næsten burde vide inden man starter et samarbejde med nogen Og betaler dem penge.. 

Og så har jeg ikke flere historier fra DE VARME lande i den her sag, og vil kun kommentere på noget som er postet direkte til mig, eller noget positivt omkring ham nogen af os søger svar fra. 

God aften

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Lindgren:
Du satme da klog at høre på Gita.

Kenneth,

Jeg betvivler på ingen måde din intelligens og du er åbenlyst også meget velformuleret,

Måske læser jeg bare det her indlæg som forsvar mod et angreb som ikke eksisterer.

God aften til dig også. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg i løbet af i dag haft lejlighed til at kigge nærmere på en god del af det arbejde som vedkommende har lavet. Og derudfra vil jeg sige, at der er 99,999% sandsynlighed for, at han IKKE har haft til hensigt at snyde nogen. Dertil har han simpelthen lavet for meget reelt arbejde. En del af hans projekter er næsten færdige, og mangler kun de sidste detaljer.

Hvad der så end er sket, som har fået ham til at stoppe med at besvare henvendelser, kan vi kun gætte om, men jeg håber da virkelig ikke at der er sket ham noget alvorligt. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sofie :

Nu har jeg i løbet af i dag haft lejlighed til at kigge nærmere på en god del af det arbejde som vedkommende har lavet. Og derudfra vil jeg sige, at der er 99,999% sandsynlighed for, at han IKKE har haft til hensigt at snyde nogen. Dertil har han simpelthen lavet for meget reelt arbejde. En del af hans projekter er næsten færdige, og mangler kun de sidste detaljer.

Hvad der så end er sket, som har fået ham til at stoppe med at besvare henvendelser, kan vi kun gætte om, men jeg håber da virkelig ikke at der er sket ham noget alvorligt. 

Nu kan du jo ret beset ikke være sikker på at det er omtalte person der har lavet div. sider færdige!

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:
Nu kan du jo ret beset ikke være sikker på at det er omtalte person der har lavet div. sider færdige!

Jo, det kan jeg være 100% sikker på.

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan så fortælle dig at alle hans cases jeg er gået igennem er hjemmesider bygget på et skabelon fra themeforest. 
Der er højest blevet brugt 1 time på at ændre tekst til dansk, og tilføje logo for at kunne tage et screenshot derfra.

Nick har gjort det for at vinde tid hos "kunderne", så han kunne få så mange mennesker indenbords som muligt før han stak af.
 

Fortsat god aften :)

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kuyatryk:
Jeg kan så fortælle dig at alle hans cases jeg er gået igennem er hjemmesider bygget på et skabelon fra themeforest. 

Muligt, men jeg har været i direkte kontakt med flere af de kunder som er ladt i stikken, og det er DEM jeg taler om. At hans cases er bygget på themes, er ganske almindelig praksis.

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være jeg har misforstået noget, men når man lover en hjemmeside med design ville jeg ikke mene det her er OK

Theme webdesign



Kundens webdesign
 

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kuyatryk:
Det kan godt være jeg har misforstået noget, men når man lover en hjemmeside med design ville jeg ikke mene det her er OK

Det kan så diskuteres, ja.  Men det er ofte et spørgsmål om pris. Hvis kunden er tilfreds med at bruge et theme som det er, så vil prisen som regel være billigere end hvis der skal laves en masse om. Man kan rent faktisk også købe sig til rettighederne på at bruge billederne som medfølger, og det er igen kundens valg. Hvis man ønsker en billig løsning, som dette jo var, så kan man ikke forvente et design fra bunden.

Men det er sådan set heller ikke det som tråden handler om. Men om hvorvidt han har gjort det her for at snyde. Og der kan jeg bare sige, at på de ting jeg har set, der har han lagt et kæmpestort arbejde, og en masse kommunikation med kunderne i sine projekter. Der er heller ikke tale om, at det samme theme er blevet brugt igen og igen. De er blevet udvalgt og tilpasset, noget som sagtens kan tage meget lang tid, ikke mindst hvis kunden skal indover det også.

Dét synes jeg retfærdigvis bør nævnes. Og det er hermed gjort.

Side 9 ud af 13 (122 indlæg)