Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme i kontakt med webfirma!

Side 6 ud af 13 (122 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofie :
Jaa det er du :) Men forklaringen er ret enkel: jeg er under 18, og har derfor været lidt afhængig af andres hjælp for at kunne komme i gang, så jeg har kastet mig lidt hurtigt på hovedet ud i tingene, og tænkt at jeg kunne ordne formalia hen ad vejen.

"synderen" i tråden startede med at løse nogle opgaver og lave nogle referencer uden at opgive sin identitet. Herefter har han modtaget forudbetalinger, hvorefter han ikke kan kontaktes via de sparsomme kontaktoplysninger han har givet.

Jeg håber du får fjernet disse paralleler i forhold til din forretning, så du kommer godt fra start i det nye år.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
Jeg håber du får fjernet disse paralleler i forhold til din forretning, så du kommer godt fra start i det nye år.

Tak for dine gode ønsker!

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Gider ikke blive ved med at skrive frem og tilbage hvad der åbenlyst og ikke, men jeg er ikke en som normalt er begravet med snotten i min computer, har været ude og arbejde med mine hænder hele livet og aldrig via nettet

Så mine scam skills er helt sikkert ikke noget at råbe hurra for, ved hvordan man løser den slags IRL men på web og IT siden er jeg grøn som græsset, og jeg har hverken tid og lyst til at sidde og søge mig firkantet for at være sikker som amen i kirken på at jeg finder den rette, jeg må lytte til det som jeg gjorde, og står stadig ved at jeg har taget den beslutning som var rigtig, ud fra de signaler jeg som ikke IT kyndig kunne se. 

Jeg har ikke forstå på at tracke folk ned til deres skostørrelse og er faktisk også røv ligeglad hvordan man gør, men jeg er blevet taget ved næsen tydeligvis og så er der ikke noget at gøre ved det. Jeg ville kunne blive taget ved næsen igen imorn, fordi jeg ved stadig ikke hvordan man tjekker alle de ting som man jo burde før man bliver taget i røven, og har ikke tiden eller lysten til at lege detektiv på det område. 

Jeg kan tjekke i det danske CVR og jeg kan se om de har referencer der kan bruges til noget osv.. Men det gør sgu intet sikkert alligevel. 

Klart man tænker sig mere om når får det lært på den hårde måde, men jeg er ikke gået i min lille protect osteklokke pga det her.. 

Jeg vil bare have min hjemmeside lavet, og det virker ikke til det var ham her.. Andre der vil tage røven på mig.. Så det nu.. :) 

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan bare tage mig, jeg er naiv og klar.. :)

Fra Havnen
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Lindgren:
Du kan bare tage mig, jeg er naiv og klar.. :)

Jeg sender dig også lige lidt oplysninger i en pb så kan du også overføre lidt gryn til mig du har åbenbart for mange er bitcoins ok ? :-D

Nej nu må du sku lige, du fare vel ikke i armene på den første anonyme udvikler der byder ind ?

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej selvfølgelig gør jeg ikke det, men fordi man ikke er IT tosse så får man det til at lyde som om man er top naiv da man ikke kan se ALLE de TYDELIGE faresignaler.. :) 

Men skal dermed ikke siges jeg ikke er åben for tilbud, siden laver ikke sig selv.. 

Skal bare lige have dåbs attest DNA, konens konto udtog og personens bilnøgler først.. :)

Hvad var dit konto nummer??, så sætter jeg lidt eurodollars ind med det samme.. ;)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sofie

Sofie :
Men hvis en person poster et tilbud her på Amino, og derigennem aktivt skaber en dialog og får en masse kunder, er det så ikke i orden at disse kunder fortsætter dialogen i tråden?

Som udgangspunkt er det fint hvis debatten i tråden er sober og holder sig til emnet. Derimod er det ikke acceptabelt at lede Amino igennem for at finde tråde vedkommende er aktiv i og begynde at "spamme" dem til med irrelevante kommentarer - det var sådan en opfordring min kommentar var rettet imod.

Sofie :
Eller det gælder måske kun tilfredse kunder? Kunder som ikke har fået hvad de har betalt for, de skal bare lukke r****?

Som sagt er det ok at føre en fin debat, men det er ikke i orden at bruge Amino til at komme med beskyldninger og kalde andre virksomheder og personer for eks. svindlere o.lign. som vi har set før. Sandheden har altid flere sider og det er set mange gange at der er tale om misforståelser, eller det har været et ubegrundet hævntogt fra en sur kunde. Det er ikke Aminos opgave at holde styr på hvem der har ret og hvornår det er eks-konen der bare er blevet sur på eks-manden :-)

Det tror jeg egentlig de fleste synes er meget fornuftigt.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Lindgren:
Nej selvfølgelig gør jeg ikke det, men fordi man ikke er IT tosse så får man det til at lyde som om man er top naiv da man ikke kan se ALLE de TYDELIGE faresignaler.. :) 

Det jeg reagerede på var at det virkede som om du stadig efter forklaringer ikke virkede til at ville ændre noget i fremtiden, hvilket jeg syntes ville være meget ærgerligt. Men det virker heldigvis til du er tøet lidt op :-)

Næste gang du skal vælge en, så forestil dig det er en person du står overfor i virkeligheden, når du kigger på hjemmesiden.

Ham du købte af sidst han kom og ville kun oplyse sit fornavn, han havde solbriller på så du ikke kunne se hans ansigt, og hætten trukket helt op over hovedet og snøret til foran (symboliserer manglende oplysninger på hjemmesiden).

Han står foran dig, men vil ikke oplyse CVR nummer, kontonummer til bank og hans firma er registreret i et skattely, og da du får fakturaen mangler der CVR-nummer.

Ville du handle med ham i virkeligheden? Nej vel. Det handler ikke om IT-tosse eller ej. Faktisk er det ikke meget anderledes at vælge en person i virkeligheden som på nettet.

Hvis en person lægger alle oplysninger om sig selv og sin virksomhed frem offentligt, så er chancen for at ramme en svindler en del mindre, både på nettet og IRL.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Brian Reinhold Jensen:
Amino ønsker ikke at deltage i offentlige rettergange eller udhængninger

..... vi stiller kun værktøjet (freelancer) til rådighed.....

Hej Henrik

Jeg er ikke med på hvad du mener, måske fordi jeg ikke selv er bruger af freelancer - men hvis du mener at der foregår offentlige rettergange eller er indlæg der er på kant med injurielovgivningen, på freelancer, så vil jeg opfordre dig til at sende en mail til support@amino.dk som så vil håndtere det.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kunne ikke finde din mail, men du kan jo kontakte mig omkring en løsning. Har du kendskab til Wordpress, eller hvordan tænker du at finde ud af det?

Tak for din interesse!

Bjerre92@gmail.com

Side 6 ud af 13 (122 indlæg)