Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme i kontakt med webfirma!

Side 7 ud af 13 (122 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brian Reinhold Jensen:
Som udgangspunkt er det fint hvis debatten i tråden er sober og holder sig til emnet. Derimod er det ikke acceptabelt at lede Amino igennem for at finde tråde vedkommende er aktiv i og begynde at "spamme" dem til med irrelevante kommentarer - det var sådan en opfordring min kommentar var rettet imod.

Og det er jeg selvfølgelig enig i, som jeg også er med reglerne iøvrigt. Jeg tænkte bare, at for de personer som ikke kan få hul igennem til en leverandør som de har fundet via Amino, ville det være naturligt at finde tilbage til den tråd som startede det hele, og forsøge at reetablere kontakt derigennem. Sådan ville jeg ihvertfald selv reagere. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan sagtens forstå at der er folk der ikke kan gennemskue den slags, for os IT nørder er det tit en æres sag at kunne finde informationer på nettet om et givent emme.

Skulle der side nogle der har brug for en risiko vurdering er i meget velkommen til at kontakte mig jeg kan hurtigt vejlede jer om hvordan i skal forholde jer til et firma eller en person.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt med hvad du mener.. Men ham med hætte er en du ser med IT brillerne.. Jeg ser ham den forståelige, som vidste lige præcis hvad jeg talte om, og endda kom med noget som ikke har taget 2 timer at lave, og efter spillet derfra var også i en ret god dialog. 

Den sluttede så ret brat, og det er derfor jeg med mit gode hjerte tænker der noget galt, som helt sikkert har en forklaring, jeg er OK menneske kender, dog bare lige det mere svært når det er bagved skærmen. 

Men jeg bliver vel bedre en dag.. 100m mester bliver jeg aldrig da det ikke interessere mig, jeg skal ud og lave noget fysisk, det her er kun bi-beskæftigelse, men trist det skal stoppe nu det lige gik så godt, og man nu skal ud og tjekke om alle går med IT hue eller de rent faktisk har rent mel i posen, da kan efter hvad jeg læser godt tage sin tid og kræve sin mand.. ;)

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth og Niels

Det er godt at høre i stadig har jeres gode tiltro til mennesker og det er jo stadig kun et fåtal mennesker som ikke har rent mel i posen. Det er jo ligepræcis sådanne mennesker der er så gode til at lade dig tro at de forstår dig, idet det er jo deres styrke ellers havde du ikke troet på dette.

Derudover skal i lige forstå at en hjemmeside er meget omfattende og det der tager mest tid er ikke det som du ser når du lander på en side men alt det bagved og omkring liggende hvis det skal gøres korrekt.

Når jeg ser folk som skriver at de kan lave en professionel hjemmeside, design, hosting, logo mv. fra kr. 500 eller kr. 1000 til 3.000 og selvom de leverer det. Vil jeg påstå at denne ikke er professionel og har rigtig mange mangler. Du bliver måske indlemmet i et lukket system hvor vedkommende har alle database adgange mv.

Det kan også være mangler på kildekoder, meta title, description og keyword, brugervenlighed og målretning af tekster, design og formularer ift. google og kunde målgrupperne. Undersøgelse af om tekster er SEO venlige og keywords er de korrekte. Målretning af hvad de enkelte sider og undersider skal indeholde, hvem skal de ramme og hvad er det du vil have at besøgende skal gøre.

Selv med 100 kr. i timen kan dette samt specielle ønsker, links og integrationer mv. ikke kunne klares.

Mit pointe er selvom i havde fået leveret noget ville det have været et halv færdigt produkt, men i havde nok fået indtrykket af at have fået præcis som ønsket.

Held og lykke med jeres projekter, god jul og godt nytår til alle.

mvh Mitat 

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mitat.

Jeg giver dig helt ret, men lige for mit vedkommende, så var aftalen layout og lave undersiderne, som jeg havde vist i en powerpoint til ham.

Jeg skulle selv står for billeder, tekst, SEO offsite og oversættelse på engelsk m.m

Hvor jeg så vidste at der skulle bruges pengene til SEO korrektur og rettelse af tekster hos de rette til den opgave.

Så hvis man er wordpress haj, og laver et design ud fra en template man kender måske, så vil jeg mene 3000kr er realistisk for det som jeg nævner. Om det så er skattefrit til 100kr i timen så tager det ikke 30timer at lave nu du nævner den pris.

Så i må endelige ikke tro jeg tror jeg står med en færdig hjemmeside til 3k slet ikke. Men skulle starte et sted og havde ikke råd til at betale 10-15-25k som jeg fik tilbud på, da jeg smed opgaven på freelancer.

God jul og pragtfuldt nytår lige tilbage til dig. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Brian Reinhold Jensen:
måske fordi jeg ikke selv er bruger af freelancer

 

Hej Brian,

Netop på grund af historier som denne tråd er jeg heller ikke bruger af freelancer. Min kritik går derimod på Amino. Jeg synes det er for let købt, at Amino både udbyder og markedsfører freelancer (Få fordele som PLUSMEDLEM på freelancer) men samtidig ikke er villig til at tage ansvar når der opstår problemer, som nærmest kan sammenlignes med svindel (det pågældende selskab findes ikke engang).

Jeg er udmærket klar over at vi taler en hård fin balancegang mellem ret og uret. Men alligevel Amino udbyder et produkt med fordele til plusmedlemmer - som dermed betaler for en ydelse - og med den anden hånd forringer Amino produktet ved at kvæle al negativ omtale. Problemet er om en måned har alle glemt personen men alle husker at Aminos freelancer gav en dårlig oplevelse.

Hvis der var en lille smule kundeservice  - så gik Amino ind i en sådan tråd og om end ikke bare tilkendegiver at de vil holde højde med den pågældende person  - evt. bloker profil. Bare Amino viste interesse for problemstillingen.

Lad mig lige slå fast at det ikke er en kritik af din moderation af tråden - men overordnet Amino's indstilling om at man gerne vil have det "sjove" men når bleen skal skiftes så er det ikke sjovt længere...

 

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilhører gruppen som sandsynligvis er blevet taget ved næsen af dette firma, og derfor søger jeg en dygtig Wordpress-mand (eller kvinde), som kan færdiggøre arbejdet til en pris jeg kan betale.

Jeg har udfærdiget en liste med ting jeg mener skal laves på siden, og interesserede må meget gerne tage kontakt til mig i PM.

Med venlig hilsen

Lars

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Min kritik går derimod på Amino. Jeg synes det er for let købt, at Amino både udbyder og markedsfører freelancer (Få fordele som PLUSMEDLEM på freelancer) men samtidig ikke er villig til at tage ansvar når der opstår problemer, som nærmest kan sammenlignes med svindel (det pågældende selskab findes ikke engang).

Jeg er udmærket klar over at vi taler en hård fin balancegang mellem ret og uret. Men alligevel Amino udbyder et produkt med fordele til plusmedlemmer - som dermed betaler for en ydelse - og med den anden hånd forringer Amino produktet ved at kvæle al negativ omtale. Problemet er om en måned har alle glemt personen men alle husker at Aminos freelancer gav en dårlig oplevelse.

Hvis der var en lille smule kundeservice  - så gik Amino ind i en sådan tråd og om end ikke bare tilkendegiver at de vil holde højde med den pågældende person  - evt. bloker profil. Bare Amino viste interesse for problemstillingen.

Lad mig lige slå fast at det ikke er en kritik af din moderation af tråden - men overordnet Amino's indstilling om at man gerne vil have det "sjove" men når bleen skal skiftes så er det ikke sjovt længere...

LIGE PRÆCIS mine ord... sad faktisk igår og skrev noget lignende, men slettede hele lortet da jeg ved at politiet så kommer og hagler indlægget ned. 

Du har med dette indlæg ramt hovedet på sømmet...

Aminos ledelse, Martin eller kollegaer, bør have nosser nok til få gjort noget ved det svindel problem. Jeg ved godt at man ikke kan gardere sig 100% men man kan som udbyder af en service som freelancer, gøre bare en smule for at komme det i forkøbet. Evt. ved kun at lade CVR registrerede lægge opgaver op med en validering fra Amino med et lille icon der viser de er valideret.

Så kan man udnytte sit plus medlemskab med en større ro omkring hvem det er der har udbudt opgaven og hvem der har fået opgaven. Dem der så tager chancen at benytte en udbyder eller opgavetager uden dette CVR validerings icon, må vel se det som at det er deres eget ansvar, at tjekke hvem de har med at gøre.

Bare en idé!

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at læse der nogen af jer der tør sige bare lidt... 

Skal måske være glad for jeg ikke er plus profil endnu.. :-/

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Lindgren:
Dejligt at læse der nogen af jer der tør sige bare lidt... 

Jaja... men det koster jo også popularitet Wink hvilket jeg er ligeglad med! Der er rigeligt der holder af mig i privaten, så jeg behøver ikke være elsket på et forum haha 

Henrik Koudahl Yes

Hvis man skal gå og være bange for at sige det man mener, er der jo ingen der nogensinde udvikler sig. Hvis jeg ikke ind imellem fik at vide at jeg har taget fejl, ville jeg stå samme sted idag som for 20 år siden... så hurra for ytringsfrihed og muligheden for at give sit besyv med og skabe debat. For uden debat, ingen udvikling!

Fortsat god dag

Side 7 ud af 13 (122 indlæg)