Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!!Roboclean (Salgskonsulent)

Side 5 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen

ja ærlighed kommer man længst med. jeg har ikke haft nogle udgifter i forhold til at starte ved roboclean. jeg er super glad for mit arbejde, som sælger for roboclean og jeg vil ikke bytte det for noget....

hilsen

bare mig

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

"Bare mig" HOLD NU OP 

ALLE skal købe 1 roboclean for at starte op... Det har også været oppe og vende flere gange!!

Men kom nu med nogle fakta som vi kan bruge??

Hvor meget for du hver gang du sælger 1 maskine??

Hvad er minimums lønnen??

Skal du betale for de luftrensere du SKAL give gratis til dine kundeemner??

Hvad er det du er så glad for siden du ikke vil bytte det med noget??

 

Kom nu "bare mig" svar for engangs skyld på de spørgsmål der kommer istedetfor at snakke udenom!!

 

 

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

der er ikke ret mange mennesker der kan sige de har deres drømmejob, det har jeg. hver eneste dag snakker jeg med kunder. og jeg elsker kundekontakten. så kommer jeg ud blandt nye mennesker som jeg også holder af. det bedste af det hele er den forskel man er med til at gøre. når kunderne ringer til en og fortæller om deres erfaring og forbedring og dirverse andre ting. at være med til at gøre sådan en forskel er så stor en glæde inden i mig at det ikke kan beskrives.. det ville jeg også gøre gratis hvis verden ikke er lavet af penge.... resten af spørgsmålene må i snakke med selve roboclean danmark om. stiller i også de spørgsmål til folk der arbejder i bilka, rema 1000, netto, elgiganten, punkt1 osv. man finder ikke ret mange firmer der vil diskutere garantiløn her inde og jeg vil heller ikke kan ikke se hvad det kommer andre ved.

husk på en fjer bliver hurtig til en høne sådan et sted her. og det går ud over andre mennesker selv om der ikke er noget i fjeren får det nogen gange store konsikvenser. jeg bliver negativ over folk kommer med en masse beskyldninger. hvis man havde noget i det og kunne bevise det ja så kunne jeg forstå det. men har ikke rigtig læst noget her inde der er rigtig angående roboclean. tror nu bare der sidder en person som vil ødelægge det for andre.

roboclean er et fantastisk firma med et fantastisk produkt.

når gider ikke bruge mere tid på at debatere dette enme. bare tænk jer om før i kommer med beskyldninger.

hilsen

bare mig 

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

"bare mig"

Utroligt....At du ikke engang kan svare på nogle ret enkle spørgsmål....!!!

Først siger du at du IKKE skulle betalte noget for at starte op..... BAGEFTER kan du ikke svare på det...hmmm... ??? Det lyder til en af flg:

1: Du har købt en maskine...men for at forsvare dit arbejde fyrede du en løgn af før??

2: Du er ligesom ALLE de andre "positive personer " en fra TOPPEN af ROBOCLEAN som gang på gang udgiver sig for at være en "glad kunde/konsulent"???

Vil gerne have svar på dette??

Du siger vi skal spørge roboclean danmark om resten af spørgsmålene...Hvad med at du viderebragtedenne besked og fik dem til at svare på dem??

Der er flere gange blevet bedt om svar på lign. spørgsmål...Hvor cheferne fra Roboclean ikke ville svare...??

Jeg føler virkelig med dig hvis du er nystartet hos Roboclean og virkelig godt kan lide deres produkt.... Men du er vel ikke dum...spørg nogle af de andre der arbejder for Roboclean og hvor mange der ikke er stoppet igen, hvor mange der ikke har kunne få deres gratis maskine fordi de aldrig kunne nå 3 mdr. med 50 besøg i træk!!

Der er mange ting ved dette firma som lugter langt væk:

1:  fatsløn 8000kr. i fastløn + 500 i provision pr roboclean.

2: 4600kr. ren provision, køb maskine (få den evt. dækket ind) garantiløn 15.000 eller 23.000 var det vist nu HVIS du har 50 besøg (ingen har så mange besøg)

3: Firmaet laver fake indlæg herinde og udgiver sig for at være tilfredse kunder

4: Man skal ud og sælge til sin familie inden man må komme ud til alm. kunder

5: Man SKAL købe x antal luftrensere af ROBOCLEAN til at give GRATIS til sine kunder

Syntes det samlet set ser ud til at være det forkerte firma at arbejde i.

Men det kunne da være rart hvis du for engangs skyld kunne svare på bare NOGLE af de spørgsmål??  

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt hvor stille "bare mig" lige pludselig blev!!

Nu kan man da SLET ikke være i tvivl omkring det firma!!

Tror jeg ramte plet!! 

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

for din skyld vil jeg gerne svare en gang til på de spørgsmål jeg kan svare på. når jeg siger ikke har givet noget for at starte op så er det sku rigtig. man skal ikke beskylde mig for at lyve. jeg har ikke haft noget udgifter i forbindelse med opstart. ja jeg startede som en kunde. efter et stykke tid hvor jeg havde maskine søgte jeg ind ved roboclean fordi maskinen er så fantastisk. den dag i dag vil jeg stadig ikke undvære den.

 nej jeg er ikke en del af det du kalder for "toppen" derfor kan jeg ikke svare dig på de forskellige ting. oven over dig står en masse forskellige oplysninger. jeg kan ikke svare dig på ret mange da jeg ikke ved hvor du har de forskellige ting fra. jeg har ikke hørt dem. jeg er ikke ansat under de forholde og kender ikke nogen der er... jeg er ikke nystarte har været i gang rigtig længe.

mit indlæg er ikke fake endnu engang skal jeg så lige svines til. der er der ikke nogen der gider debatere herinde hvis de skal hakkes ned på uden grund. man kan personligt beskylde mig for meget, men at beskylde mig for løgn det bliver jeg sur over. hvorfor svare jer hvis i ikke tror på det alligevel.

En fast grundløn / Garantiløn kr. 23.000 / provision uden loft dette skal du gå efter det er de rigtige oplysninger. alle de andre tal du kommer med kan jeg ikke forholde mig til da det ikke er sådan det køre.

jeg har stadig mine kollegaer som jeg havde da jeg startede. har du måske overvejet at det ikke er firmaet det galt med men dem der er stoppet. det kan være de ikke har være så gode som salgskonsulenter som de selv havde regnet med. jeg er meget tilfreds med min arbejdsplads.

jeg har personligt selv været hjemme ved min familie, men det er udelukkende trænning da der er mange ting man skal huske på.

du skal ikke sige der ikke er nogen der ikke har 50 besøg for det er ren og skær løgn jeg har mine kollegaer har. selvfølgelig har man ikke når man er på deltid eller har fridage. eller hvis man ikke kan finde ud af at displonere sin tid. vi har en arbejdsdag lige som alle andre salgskonsulenter.

så hvis man fjerne alle de forkerte oplysninger du kommer med så kan jeg helt ærligt ikke se hvorfor der lugter.

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
undskyld jeg ikke er hurtig til at skrive på computer som dig... har du har det godt med dig selv.
Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

NU MÅ VI LIGE FÅ STYR PÅ HVAD DU SKRIVER

DIG: jeg har ikke haft noget udgifter i forbindelse med opstart. ja jeg startede som en kunde. 

Så har du da også købt en roboclean til 16.000kr. / hvis du ikke havde købt en inden SKAL man købe en når man starter op!!! (du drejer bare sandheden)

DIG:En fast grundløn / Garantiløn kr. 23.000 / provision uden loft dette skal du gå efter det er de rigtige oplysninger

Du mener vel provision uden loft med en garantiløn på 23.000 kr. hvis man har 50 besøg på et mdr.? ( gælder det ikke kun de første 3mdr.??)

DIG:så hvis man fjerne alle de forkerte oplysninger du kommer med så kan jeg helt ærligt ikke se hvorfor der lugter

Hvis du gav os de rigtige oplysninger kunne det være det ikke lugtede!!

Yderlig svarede du aldrig omkring hvorfor du og alle jeres sælgere skal KØBE en luftrenser og forære den gratis til kunden??

Glæder mig til det svar??

 

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ja når jeg kommer ud til mine dejlige kunder får de en gratis luftrenser som tak fordi jeg må deres tid. det kan jeg ikke se noget galt i. jeg betaler ikke for luftrenseren. mine kunder kvittere for at have modtaget den (gratis) så min chef kan se de har fået den og jeg ikke selv har den. sandheden er at jeg ikke har haft udgifter i min opstart. jeg ved ikke hvad andre har. det er da også kun fair at man har sin egen så man kan lære den at kende. og selvfølgelig havde jeg købt min egen hvis jeg ikke havde været kunde. hvis jeg bare havde søgt jobbet uden kendskab til det inden. havde jeg også købt den. man kan ikke undgå og se det geniale i maskine så den måtte jeg bare eje og har aldrig fortrudt det.

når helt ærligt så gider jeg ikke diskutere det mere. mener også selv jeg har svaret på dine spørgsmål nu. nu vil jeg gå ind til min familie og bruge tiden lidt bedre.

hvorfor køre du det egentligt så langt op??? hvorfor har du så stor interesse for det??? mangler du en god arbejdsplads eller??? 

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ven der har arbejdet for jer uden de store glæder, han skulle købe en maskine for at starte op dengang kostede den 15.000kr. og han fik 15.000 i garantiløn de første 3mdr. hvis han havde 50 besøg hvert mdr. MEN nu skal jeg også passe på hvad jeg skriver, da det er nogle år siden han arbejdede for roboclean, meget kan jo have ændret sig siden!

Nej ellers´tak, jeg arfbejder som lagermedarbejder og har det fint.

Men held og lykke

Side 5 ud af 15 (141 indlæg)