Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!!Roboclean (Salgskonsulent)

Side 8 ud af 15 (141 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:
Hvis jeg havde moderatorstatus her på Amino, ville jeg på baggrund af ensartetheden af de to indlæg kontrollere, om de tilfældigvis skulle komme fra samme IP-adresse.

Uden ellers at blande mig i debatten kan jeg kort nævne, at der ikke er tale om samme IP.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Nyrup
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans Stokholm Kjer!

Som du kan se på min profilopdatering står jeg gerne ved mit navn, og rigtigt nok har jeg ikke været aktiv på Amino andet end den ene gang jeg skrev indlæg. Jeg er selvstændig med et ret succesfuldt firma, derfor bruger jeg mine primære kræfter i den virkelige verden.

Jeg ved ikke om man kan sige, at det er en solstrålehistorie jeg fortæller om Roboclean. Jeg vil da gerne tilslutte mig kommentaren om at det kræver en stor arbejdsindsats for at tjene de gode penge i Roboclean, men gør det ikke altid det....

Med hensyn til bonusafregningen, så er den delvis korrekt, man får den lille bonus indtil man har solgt de første 10 maskiner derefter stiger man i bonus. Den oplæring man får ligger også i starten, så man kan sige at man stiger i afregning når man kan køre mere selvstændigt som sælger. Om man kan leve af at sælge for Roboclean er en anden sag, det afhænger af indsats og salgsevner. Roboclean er ikke gode nok til at sortere dem fra der ikke egner sig som sælgere, og derfor er der nok en del der brænder fingrene. 

Jeg kan ikke love at jeg vil være superaktiv på Amino, men jeg skal gøre mit bedste for at fremføre mine synspunkter i større grad.

Jeg håber jeg fremstår bedre dette indlæg, og er der yderligere spørgsmål må I endelig sige til.

Med venlig hilsen

Malene ToppSmile

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene Topp Østermark:

Jeg kan ikke love at jeg vil være superaktiv på Amino, men jeg skal gøre mit bedste for at fremføre mine synspunkter i større grad.

Jeg håber jeg fremstår bedre dette indlæg, og er der yderligere spørgsmål må I endelig sige til.

 

Hatten af for Malene - jeg håber, du får bare halvt så meget ud af Amino som vi andre. :-)

mvh Hans

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hej det er ikke en fusk firma jeg arbjeder der selv. jeg har været der i 14 månder nu som deltid du kan kontakte mig på email n.l.roboclean@dbmail.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Det er ikke firmaet som så, der er ulovligt, men det er metoderne de bruger for at sælge deres produkter..

Et ordentligt firma stiller GRATIS maskiner og tilbehør og aflønner ansatte sælgere omgående efter reglerne..

TÆNK, hvis jeg forlangte af alle mine sælgere, at de købte deres egen maskine til meget høje avancer, sikken en masse penge jeg kan tjene, bare ved at sælge til mine sælgere..

Hvorfor mon maskinerne ikke kan tåle at stå i Bilka eller Netto??

TopperWare benytter samme principper..

mvh   Geeked

 

 

 

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld Lanther:

TÆNK, hvis jeg forlangte af alle mine sælgere, at de købte deres egen maskine til meget høje avancer, sikken en masse penge jeg kan tjene, bare ved at sælge til mine sælgere..

Det er da en fantastisk forretningsmodel.

Gad vide om vi ikke også kan bruge den. Ansæt en sælger, sælg ham en scanner og giv kun provision når han køber den næste.

Mvh
Preben Madsen
DocTech ApS

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben..

Du har fat i pointen i salgsmetoden, som masser af dumme naive sjæle hopper på, så vil du sælge flere printere, så gør som Roboclean og Topperware..

mvh   Geeked

 

Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rapand her .   Min søn blev sælger ved Roboclean og han var mega god til det men dehavde lige glemt at fortælle at han mindst skulle ud til 50 kunder pr måned det endte med han stoppede og nu hænger på den støvsuger . Jeg har selv en roboclean og selvom de er svindler synes jeg den støvsuger skide godt også selvom det er et fup og fakta firma.

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså igen og igen..

Hvor naive kan man være, når man hænger på en mega god støvsuger til en mega superstor pris der aldrig ville kunne sælges i butikkerne.

Altså igen og igen, aldrig noget med at købe egne varer, når man ansættes som sælger.

mvh

 

Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg har ligesom du selv været til jobsamtale hos Roboclean, og er faktisk selv  ret meget i vildrede. for jeg vil rigtig gerne have mig et job som konsulent/salgskonsulent. Men tvivler på at dette Roboclean er det rigtige at gøre.

jeg bliver "lovet" en garantiløn på 23000. men skal have minimum 50 kundebesøg om måneden samt helst sælge minimum 2 støvsugere/luftrensere om ugen, men om jeg disideret kunne få en lønseddel hver måned på minimum 23000. ville hun ikke rigtig svare på. ved mit soørgsmål omkring det fik hun lige så elegant talt ind på de store muligheder med lønnen.
plus at man ikke kan fast ansættes men skal være forhandler og moms registreret og oven i hatten skal man selv købe deres maskine som du skal have med ud til kunderne til demonstration.... (prisen for maskinen er 17995,-) det er især her jeg går i baglås... hvorfor SKAL jeg købe en Roboclean som jeg skal have med ud på kundebesøg????


synes det er fup og fis... ja undskyld mig, men har tanken at man skulle gå til tv2 med det så et af deres forbruger programmer kan tage Roboclean lidt i ørene og gøre tingene klart for alle os arbejdsløse eller bare os der ønsker et job som salgskonsulent, men at der er visse firmaer man åbenbart skal være fordigtig med.
Så da jeg føler der er noget fusk og bedrag i det her, har jeg valgt at sige nej tak til fuldtidsjobbet som salgskonsulent hos Roboclean. Jeg mangler beviser og garanti for at jeg er sikret min løn, så jeg ikke står uden penge enten fra  jobbet eller i værste tilfælde fra fagforeningen...  Så beviser på at der er hold i den "gode" løn og jobbet som konsulent hos roboclean er et meget stort ønske fra min side... Så alle jer der er konsulent hos Roboclean, kom frem af busken og giv os noget feedback på dette job.

hilsen smallsis

Side 8 ud af 15 (141 indlæg)