Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zenzuu giver 80% til medlemmerne

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Movement,

Har du signet dig op???

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg regnede med at du fangede ironien. Jeg kunne aldrig bede mine venner om at starte et personligt netværk fordi vi skulle tjene småpenge på hinanden. Jeg har et INTIMT forhold til mine venner. Men tak fordi dit tilbud om et langt og lykkeligt venskab :)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Lund Jørgensen:
Det eneste der kræves er, at man logger ind 30 gange pr. måned, og at man finder to nye medlemmer i løbet af en måned

Der var engang hvor jeg med stor iver var sprunget på "vognen" men ikke i dag, jeg gider simplelthen ikke bruge min tid på det, og vil meget hellere bruge min tid på andet hvor jeg føler jeg gør gavn og som formentlig også giver mig en indtægt.

For det første bryder jeg mig ikke om at der er et krav at man SKAL finde to nye medlemmer hver måned, hvorfor det? Hvis nu dette krav ikke havde været der ville der formentlig være flere der havde ønsket at tilmelde sig.

Derudover vil jeg da gerne vide at hvis det ikke er brugerne der bliver snydt, så må det være annoncørerne, for hvilken værdi får de ud af at folk logger sig ind på siden en gang om dagen fordi det skal de for at opfylde deres betingelser, eller måske 30 gange på en dag?

De får ikke ret meget ud af det hvis noget overhovedet

Og så er det jeg undrer mig, for ville du som iværksætter og som måske annoncerede på dette websted synes at det var helt ok? Jeg tvivler Huh? Men hvorfor er det så "iværksættere" som reklamerer for dette websted? Er de ligeglade?

Tja, efter min mening er der nogen der bliver snydt og om det er brugerne der tilmelder sig og skal "lokke" andre ind i det eller om det annoncørerne som måske bliver lokket til at annoncerer med løfter om guld og grønne skove er for mig et fedt. Jeg bryder mig ikke om når der er nogen der bliver snydt og rent faktisk kan sådan et site være med til at skade reelle portaler som rent faktisk gør hvad de kan for at situationen bliver en win-win situation for begge parter.

Ja, jeg holder mig langt væk fra det websted, og det er jeg sikker på at mange andre også gør.

Prøv evt at google zenzuu og se hvor mange ivrige personer der spammer forums, gæstebøger og lignende fordi de bare skal have fat i så mange som overhovedet muligt til deres team så de kan tjene penge på dem.

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Movement,

Jeg fangede den egentlig ikke lige til at starte med...

Men ok... det var så din mening om det :-)

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit,

Jeg gider egentlig ikke diskutere det. Jeg synes du/I skulle sætte jer en lille smule ind i tingene, og så vende tilbage, når det er sket.

Om der er nogen, der bliver snydt, tror jeg såmen ikke. Hvis annoncørene ikke får noget ud af deres annoncer, så er de jo snart væk igen, og så vil det jo ligesom gå i stå helt af sig selv...

Jeg vil ihvertfald give det et forsøg. Jeg vil rigtigt gerne vende tilbage om en måned med en lille update... Så må vi jo se, hvad de sker :-)

Go´ søndag aften ;-)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har læst det igennem og det fangede ikke lige min interesse - jeg skal ikke sige der ikke er andre der springer på, jeg ser bare ikke nogen større indtægt i det. Ud over det, så deler jeg vist mening med de kommentarer der er fulgt af mit tidligere indlæg, men Torben, jeg håber du får noget ud af det - måske der er noget om det - måske ikke - det vil fremtiden vise... Big Smile

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at smide det her lort ind i MLM hvor det hører hjemme?

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Allan,

Fedt at du gad læse lidt på det.

Helt ok, at du ikke springer på... Jeg ved jo heller ikke andet, end det jeg har læst, og det synes jeg lyder meget lovende...

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnikc,

Jeg er helt grøn herinde...

Du må undskylde, hvis det er havnet det forkerte sted Geeked

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Lund Jørgensen:
Jeg gider egentlig ikke diskutere det. Jeg synes du/I skulle sætte jer en lille smule ind i tingene, og så vende tilbage, når det er sket

Det vr nu egentlig heller ikke for at starte en diskussion, mere fordi der var nogle tanker der drev forbi da jeg googlede og læste lidt om konceptet.

Jeg håber virkelig også at det kan give dig det du ønsker, jeg har bare fravalgt det, da jeg synes det minder ALT for meget om lignende projekter/koncepter jeg er blevet "lokket" ud i tidligere pga. "venner der mente det godt" I bedste fald brugte jeg blot en masse tid jeg kunne havde brugt bedre og i værste fald kostede koncepterne mig adskiliige tusinde kroner fordi jeg ikke fik trukket mig tilbage i rette tid. (dermed ikke sagt at dette koncept hører til den sidste)

Vend endelig tilbage med en update og jeg håber du gør os dybt misundelige fordi konceptet bare er reelt og giver en god indtægt.

Også en rigtig god søndag til dig Big Smile

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)