Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ekstra arbejde?

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mangler mere arbejde.. ((sort)).... Jeg ved nu godt at sort arbejde er ulovligt og forkert, men det er vist blevet en lille nødvendighed for mig, ved siden af mit job i en tøj butik... Nu jeg jo kun er 17 år, er flyttet hjemmefra og forhåblig skal starte i skole til sommer, og først kan få SU når jeg bliver 18, det hænger jo ikke sammen...

However, jeg arbejder normal mellem klokken 09:45 til 16:00,hver anden lørdag fra 09:45 til 17:15, og en gang om ugen arbejder jeg til klokken 20:15.. Mine arbejdstider ligger ikke på faste dage, det variere lidt, det sådan lidt hvornår og hvilket dage de har brug for mig... Men ved siden af det, vil jeg meget gerne have mere arbejde ((sort))... Jeg er på ingen måde doven eller uansvarlig!!!

Jeg er ret service minded, smilende, udadvendt, imødekommende, skriver/staver ok, engelsk er også på ok niveau...

Jeg er dårlig til matematik, og fysisk hårdt arbejde er nok heller ikke lige noget mine muskler klare;-)

Jeg bor i Herlev, tager til kbh hver dag næsten, det tager ikke så lang tid.. Så det skal helst være her omkring;-)

Jeg håber jeg kom igennem det hele her..

Skriv en mail? så svare jeg så hurtigt jeg kan;-)

MVH Elena

Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det seriøst?
Jeg håber at det er for sjovt.
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Elena

Tror du får nogle tæsk for at søge sort arbejde:-)
 
Jeg bor også i Herlev, hvorfor søger du ikke bare noget i føtex eller nogle af tøjbutikkerne i downtown herlev. Det er selvfølgelig ikke sort, men med aftentillæg og så videre....
 
Ellers kan du få noget sort som dansetøs i mit disko:D
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

hvor ligger dit diskotek? :p
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skifter lidt fra weekend til weekend, da det er et mobildiskotek:-)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elena,

Jeg kan ikke lige tilbyde noget arbejde selv (sort eller hvidt), men jeg ved at mange callcentre bruger studerende, også under 18 så vidt jeg ved, til diverse salgsopgaver rettet mod private kunder. Det er ofte avis- eller bogklubabonnementer man skal sælge, og selvom lønnen ikke er fantastisk, så er den normalt rimelig fornuftig.
 
Da jeg startede firmaet havde jeg selv telemarketing arbejde fire dage om ugen, og så vidt jeg husker gav det vist 115 kr. i timen. En del af mine kollegaer var studerende som havde 2-3 dage ugentligt fra 16.00-20.00, så det var ikke noget der kom for meget i vejen for studierne.
 
Måske det var noget?
 
mvh Carsten
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
ja det er seriøst ;-) !!! hvorfor skulle det ikke være seriøst?
 
Og nej jeg er meget glad for mit arbejde i kbh, også tror jeg heller ikke at føtex ansætter folk sort vel, aften tillæg er altså heller ikke vildt meget, også taget i betragtning af at en 17 årig kun tjener 59 i timen, og det er jo et ekstra arbejde jeg søger ved siden af det jeg allerede har....
 
Jo jeg har også hørt om det der telefon halløj, men jeg kan jo ikke lige skrive en job ansøgning, og nævne det skal være sort? hehe.. vel..
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
At du reklamerer med at du kun vil arbejde sort er ikke bare på grænsen af tåbelig, det er også tarveligt. (...plus du mister ALLE rettigheder som ansat)

Interessant forresten at du gerne vil have SU, men ikke betale skat. Hvor tror du liiiige at SU'en kommer fra?

Stram op, og stop 'stakkels mig jeg skal betale skat'. Skatten er desuden minimal når din indkomst er på fritidsniveau, da fradraget tager stort set det hele.
Af helt uvisse årsager lykkedes det alle os andre at overleve med skat, og ungarbejderløn - mon ikke også det kan lykkedes for dig?

Hvis du syntes det er hårdt at skulle betale skat af fritidsarbejde, får du nok en kende svært ved at starte noget op selv engang. Der er både moms, afgifter, skat, atp mm, av av...

*dybt suk*
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Elena, din alder og med dit køn er du desværre target for nogle rimeligt ubehagelige typer som sagtens kan give dig noget sort arbejde - og før du ved af det, så inbefatter det noget i retningen med at ligge med måsen i vejret foran et webkamera.....
 
Udnyt at du endnu ikke får SU og se og få tjent nogle "normale" penge. Som Christian skriver, så er det ikke alverden du betaler i skat - ihvertfald ikke i forhold til dem af os som bliver flået i topskat. Så se at tjene nogle penge inden du kommer på SU, for så snart du er på SU, så er der en grænse for hvor meget du må tjene ud over din SU - ellers bliver din SU skåret ned.
 
Men du har da også ret i, at det ikke er det vilde man tjener når man er under 18, men omvendt så findes der altså steder hvor de ikke blot betaler minimumslønnen - de er blot svære at finde. Men de eksisterer altså.
 
Jeg tror også at der er en betydeligt større chance for at du kan finde en Amino herinde som netop godt vil have dig på lønningslisten - hvis det vel og mærke ikke skal være sort. 
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med at blive telefoninterviewer?
Du skal ikke sælge noget, bare ringe rundt og stille en masse spørgsmål. Det kan både være om aftenen og om søndagen.
Der er masser af bureauer:
etc.
- rimelig god løn, sikkert gode kollegaer, erfaring man tage med sig.
 
sort arbejde er når man slå græs hos naboen, babysitter eller gør rent....
Side 1 ud af 5 (42 indlæg)