Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ekstra arbejde?

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/27/2006 9:26:20 AM
Forfatter: elena
men jeg kan jo ikke lige skrive en job ansøgning, og nævne det skal være sort? hehe.. vel..


Tjoo... lige så vel som du kan skrive det i et offentligt forum hvor hele verden kan se det.

Anja
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Elena, hvor bor du henne? Vi skal jo hvor du søger arbejdet henne.

Edit:
Ah, Herlev.. Hmm.. Havde et forslag, men det er på Amager.
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Sort arbejde?
Så skal du over til Danmark (Jylland)

Så kan tage noget arbejde ude på landet og få frisk luft :)
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor er det nu at det lige skal være sort???
Og elena syntes det er trist at du ikke selv kan se problemet i at søge et sort arbejde i et offentligt iværksætter forum...
 
Er der nogen her der kan skaffe noget billig kokain???
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 4/27/2006 9:45:41 AM Forfatter: netMedia.dk At du reklamerer med at du kun vil arbejde sort er ikke bare på grænsen af tåbelig, det er også tarveligt. (...plus du mister ALLE rettigheder som ansat) Interessant forresten at du gerne vil have SU, men ikke betale skat. Hvor tror du liiiige at SU''en kommer fra? Stram op, og stop ''stakkels mig jeg skal betale skat''. Skatten er desuden minimal når din indkomst er på fritidsniveau, da fradraget tager stort set det hele. Af helt uvisse årsager lykkedes det alle os andre at overleve med skat, og ungarbejderløn - mon ikke også det kan lykkedes for dig? Hvis du syntes det er hårdt at skulle betale skat af fritidsarbejde, får du nok en kende svært ved at starte noget op selv engang. Der er både moms, afgifter, skat, atp mm, av av... *dybt suk*

Syndt for mig??? Slet ikke..
Jeg skal bare ha tingene til at køre rundt indtil jeg bliver gammel nok til at få SU...
Hårdt at betale skat af fritidsarbejde?? JA hvis man har de næsten samme udgifter som en på 18 (som ER flyttet hjemmefra)... Minimal skat? hmm.. Det kommer jo lidt an på om man har brugt sit skattefrikort eller hvordan... Nu kan du jo ikke helt sætte dig ind i min situation her...
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/27/2006 11:25:42 PM Forfatter: Domani
Hvorfor er det nu at det lige skal være sort???
Og elena syntes det er trist at du ikke selv kan se problemet i at søge et sort arbejde i et offentligt iværksætter forum...
Er der nogen her der kan skaffe noget billig kokain???

hehe det kan jeg godt se.. og sorry...

Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
desuden har jeg læst (ka ikk li huske hvor) Men eftersom jeg er under 18 år, må jeg kun arbejde 37 timer om ugen... Og dét er jo slet ikke nok..
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du rejser over 24km om dagen for at komme på arbejde, kan du jo få fradrag for det - Så kan du trække flere penge fra i Skat...

Sort arbejde er ikke just godt for samfundet, hvis du har svært ved at få det til at rende rundt, må du forsøge at skære omkostningerne ned, samt tage en samtale med din arbejdsgiver omkring lønforhøjelse...
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

  Den med de 37 timer og rigtig nok - og alligevel ikke.

Som arbejdsgiver må dine ansatte under 18 kun arbejde maks. 37½ time. - Det er dog vidst noget der ses en del løst på, da jeg da har set en del steder hvor de ansatte under 18 arbejder mere end det.
 
Men det er jo kun hos én arbejdsgiver og kun rettet imod arbejdsgiveren for at beskytte de ansatte.
 
Det er ikke noget som forhindre dig, som ansat, i f.eks. at have arbejde to forskellige steder på begge 37 timer.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/27/2006 11:25:42 PM Forfatter: Domani
Er der nogen her der kan skaffe noget billig kokain???

Billigt??? må det være parallelimporteret??? eller en reproduktion/kopi fra Kina?
 
Undskyld! - Det var et sidespring!
Side 2 ud af 5 (42 indlæg)