Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor(er) søges til Brint projekt

Side 2 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg du Stanley Meyer om dét... Nåår nej, han døde jo efter han fik sin bil til KUN at køre på vand...Hmm

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Denne her tråd har potentiale til at blive ret skæg

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

LaChrizz:

Spørg du Stanley Meyer om dét... Nåår nej, han døde jo efter han fik sin bil til KUN at køre på vand...Hmm

For det første er det blevet bevist at Stanley Meyer var en svindler, desuden er hans død blevet kraftig relateret til det dødfordrukne redneck miljø han kom fra.

Ja han havde en bil der KUN kørte på vand, ved hjælp af ELEKTROLYSE. (beskrevet i tidligere indlæg)

Den eneste forskel på hans og alle andre vand biler, var at han påstod, der ikke var et tab i hans elektrolyze proccess. Dette er dog aldrig blevet bevist eller dokumenteret, og hele hans person og hvad han lavede er røget over i en konspiration kasse sammen med, vi har aldrig været på månen osv.

Med mindre der ligger en patenteret løsning som kan stoppe det energitab der sker ved elektrolyse, så er dette projekt i samme kasse som alle de andre evighedsmaskiner og magnet turbiner som ligger rundt om på nettet.

Ja det er meget nemt at lave en bil der kører på vand, jeg kan selv få min egen mercer til at køre på vand for under 1000 kr. Men det vil koste mig 4 gange så meget at køre på vand som på benzin, da jeg skal bruge 4 gange så mange penge på elektrolyse for at spalte vandet til brint.

Dette er en dødssjler uden tvivl. Du kan lige så godt tilbyde folk at smide penge i noget hvor i laver kunstigt guld. Det kan godt lade sig gøre, men prisen for at lave guld kunstigt er ekstremt meget højere en ved blot at grave det op.

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det blevet bevist??? Af hvem?Hmm Og ja, vi kan da sagten ta en tur down conspiracy lane, hvis det er det du vil.

Men det korte af det lange er at jeg har set det her med mine egne øjne, set min toyota går fra 14 til 20 på literen hvor end du så har læst det du påstår må stå for din egen regning.

Det er folk som dig der sørger for at ting som det her aldrig kommer frem i lyset!

Jeg testede udelukkende det her for at bevise det modsatte, men det kunne jeg ikke...

Lav dine egne tests før du udtaler dig! Det er billigt at bruge andres resultater, for du ved aldrig hvornår folk taler sandt!

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Og alt andet lige er jeg egentlig også meget mere interesseret i at spare verden for diverse udstødnings gasser. Hvis det så koster os lidt flere penge i sidste ende, well, so be it!

Men jeg er nu stadig posetiv omkring gode og billigere-end-benzin resultater, og derfor søger jeg investorer...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

LaChrizz:

Er det blevet bevist??? Af hvem?Hmm Og ja, vi kan da sagten ta en tur down conspiracy lane, hvis det er det du vil.

Men det korte af det lange er at jeg har set det her med mine egne øjne, set min toyota går fra 14 til 20 på literen hvor end du så har læst det du påstår må stå for din egen regning.

Ja det er rigtig flot at din bil nu kører det længere du har sparet miljøet for INTET og kostet dig selv penge. De 6 kilometer ektra du kan køre per liter som normalt vil koste dig 60kr  har kostet dig 150 i strøm for at lave brinten. Dette er matematik, prøv at finde en formel på wiki for elektrolyse, så kan du se jeg har ret.

Med hensyn til miljøet så kan det godt være at der er blevet brugt mindre benzin, men igen skal vi tilbage til hvor energien er kommet fra, for den strøm du har brugt til at skabe brint har svinet mere i naturen en din benzin ville have gjort.

At det er folk som mig der holder disse ting tilbage, hehe nej. Men jeg er realist og tror på matematik, og en person som dig der ikke erkender matematik kan man ikke tage seriøst.

 

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror på det jeg kan se med mine egne øjne... Og jo jeg har allerede nu sparet miljøet for noget...

Og hvad er det for noget strøm jeg betaler for mens jeg kører?

Jeg HAR jo nogle idéer, det er derfor jeg skriver herinde, hvis jeg gjorde (eller VIL gøre, hvis der er nogle der vil støtte det) hvad alle andre gør på nettet ville jeg da ikke søge yderligere investorer Det HAR jeg allerede gjort, og med langt bedre resultater end de fleste vil jeg lige indskyde.

Istedet for at sidde med en matematik bog, så burde du gå ud og få hænderne beskidte, og SE hvad du egentlig snakker om 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

LaChrizz:
Lav dine egne tests før du udtaler dig! Det er billigt at bruge andres resultater, for du ved aldrig hvornår folk taler sandt!


Enig dette kan udvikle sig til en sjov tråd.

Men LaChrizz hvorfor spilde tiden på at medvirke til kaste mudder? Jeg har bemærket at du har fået nogle svar i din tråd fra nogle med adgang til netværk med rimelig meget kapital. Brug du hellere tiden på at overbevise dem end "tvivlere", der hellere debattere for at debattere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Du betaler ikke mens du kører, men du bruger strøm for at fremstille din brint. Det er her dit problem er, da der bruges dobbelt så meget energi på at fremstille din brint, som du kan få ud af det. 

At tro du har sparet miljøet for noget er naivt. Tror du strøm er rent ??? det meste af det kommer fra kul kraftværker.

At sidde med en matematik bog er nok det smarteste du kan gøre.  Men du er vel typen der mener at en tur til månen ikke behøver at blive dokumenteret matematisk før vi bygger raketten og sender folk afsted.

Jeg syntes at bede om penge til et sådan projekt er grimt og dumt, og ikke andet end at hive folk ind i ens fantasi, uanset hvor smuk den så er.

Dette kan og vil ikke blive en realititet før tabet i elekrolyse er løst.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

De findes allerede på markedet. Så brug ikke for mange penge på at udvikle produktet!

Husk når du laver anoden og katoden at bruge syrefast rustfri stål så holder de meget længere. Endvidre husk frost sikring, dette kan bedst opnåes ved at bruge plader til anoden og katoden.

Der findes en supergod model fra Alaska som er version 4 eller 5, det ville være et godt bud på at impotere dem fra dem istedet for selv at bruge tid på fremstillingen! Det er jo ikke særligt sværtBig Smile

Held og lykke med projektet! Hvis jeg kommer i tanke om virksomheden i Alaska skal jeg nok skriv igen..

Side 2 ud af 11 (102 indlæg)