Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor(er) søges til Brint projekt

Side 3 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede sendt mails til alle sammen der spurgte om mere info, og fået mail tilbage.

Jeg syns bare ikke at min tråd fortjente sennas negative stemning og derfor følte jeg at jeg burde svare tilbage...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Klovn:

LaChrizz:
Lav dine egne tests før du udtaler dig! Det er billigt at bruge andres resultater, for du ved aldrig hvornår folk taler sandt!


Enig dette kan udvikle sig til en sjov tråd.

Men LaChrizz hvorfor spilde tiden på at medvirke til kaste mudder? Jeg har bemærket at du har fået nogle svar i din tråd fra nogle med adgang til netværk med rimelig meget kapital. Brug du hellere tiden på at overbevise dem end "tvivlere", der hellere debattere for at debattere.

For det første er det her ikke at kaste med mudder. Og slet ikke i forhold til hvad jeg har set tidligere på amino gennem årene. Jeg fortæller blot tråd starter og alle andre at det han siger er umuligt.,

At opfordre denne person til at fortsætte med at skrabe kapital til et fantasi projekt der er umuligt, er ikke ligefrem klogt hr klovn. Og slet ikke når det jeg siger er vel dokumenteret og testet af verdens bedste videnskabsfolk.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Senna:

Du betaler ikke mens du kører, men du bruger strøm for at fremstille din brint. Det er her dit problem er, da der bruges dobbelt så meget energi på at fremstille din brint, som du kan få ud af det. 

At tro du har sparet miljøet for noget er naivt. Tror du strøm er rent ??? det meste af det kommer fra kul kraftværker.

At sidde med en matematik bog er nok det smarteste du kan gøre.  Men du er vel typen der mener at en tur til månen ikke behøver at blive dokumenteret matematisk før vi bygger raketten og sender folk afsted.

Jeg syntes at bede om penge til et sådan projekt er grimt og dumt, og ikke andet end at hive folk ind i ens fantasi, uanset hvor smuk den så er.

Dette kan og vil ikke blive en realititet før tabet i elekrolyse er løst.

Du skulle nok have hørt bedre efter når han forklare!! Han bruger strøm til at splitte vand molekylet. Her kommer så det du ikke ved!! Han forbrænder nu Hydrogen (brint)!! Herved får han mere energi ud af det. Desuden får han en renere forbrænding og flere hestekræfter!

Du har ret i at hvis man taler normale brint brændselsceller skal der mere energi til at splitte en du får ud af celle bagefter. Spild er i form af varme.! 

Har selv bygget en del af disse og de virker ret godt. Kun problemer med backfire osv... men energi regnskabet er godt nok..

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at de allerede findes, man hører bare aldrig om det i Danmark...

Og fra hvad jeg har set har jeg umiddelbart nogle meget bedre ideer end hvad man indtil nu har set fremstillet.

Der er andre måder at frostsikre, og forresten er det heller ikke salt vand vi bruger...

Men det er stadig idéer, før jeg får prøvet dem af...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

 

Du skulle nok have hørt bedre efter når han forklare!! Han bruger strøm til at splitte vand molekylet. Her kommer så det du ikke ved!! Han forbrænder nu Hydrogen (brint)!! Herved får han mere energi ud af det. Desuden får han en renere forbrænding og flere hestekræfter!

 

 

 


Uanset hvordan du gør det så er der et kæmpe tab. Dette tab giver mere forurening og gør din køretur koster flere penge. Hvis du kan fjerne dette tab har du opfundet en evgheds maskine. Er dette tilfældet så tillykke.

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Grunden til at bruge syre fast rustfri stål er ikke fordi man bruger salt vand!! Hvis du prøver at køre systemet nogle måneder så finder du ud af hvorfor ALLE bruger det! Det var bare et tip!

 

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, jeg bruger allerede syrefast 316L ;) Men tak for tippet :)

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg har nu haft cellen i bilen i 2 måneders tid... Også for at bevise at der ikke sker noget med motoren...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Senna:

 

Du skulle nok have hørt bedre efter når han forklare!! Han bruger strøm til at splitte vand molekylet. Her kommer så det du ikke ved!! Han forbrænder nu Hydrogen (brint)!! Herved får han mere energi ud af det. Desuden får han en renere forbrænding og flere hestekræfter!

Uanset hvordan du gør det så er der et kæmpe tab. Dette tab giver mere forurening og gøre din køretur koster flere penge. Hvis du kan fjerne dette tab har du opfudnet en evgheds maskine. Er dette tilfældet så tillykke.

Du forstår ikke konceptet! og er ikke åben for input. Prøv at google det og se de 100.000 af folk der bruger det i USA.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

LaChrizz:

Og jeg har nu haft cellen i bilen i 2 måneders tid... Også for at bevise at der ikke sker noget med motoren...

Ja men på nyere biler er der nogle problemer med at den justere blandingforholdet mellem luft og brændstof. Husk det hvis du skal teste det på nye biler!

Side 3 ud af 11 (102 indlæg)