Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor(er) søges til Brint projekt

Side 4 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Senna:
At opfordre denne person til at fortsætte med at skrabe kapital til et fantasi projekt der er umuligt, er ikke ligefrem klogt hr klovn. Og slet ikke når det jeg siger er vel dokumenteret og testet af verdens bedste videnskabsfolk.


Siger du at de potentielle investorer er så dumme, at de ikke selv kan vurdere en ide? Hmm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Er skam meget åben, og ville ønske det var en god ide. Og bare fordi der er mange der gør det, eller tror på det. Betyder det ikke det er rigtigt. Der er 10 tusindvis af mennesker der tror vi aldrig har været på månen, og millioner af mennesker der ikke tror på darwins evolutions terori.

Kan kun sige dette: Så længe du benytter dig af elektrolyse er der et tab, og det er uanset hvordan du gør det, og hvilken metode du benytter dig af.  

Benytter du dig ikke af elektrolyse vil jeg gerne høre hvilken metode du så bruger, og har du en elektrolyse uden tab, som kan dokumenteres vil jeg gerne smide 1 mio i din virksomhed med det samme, da dette som tidligere nævnt vil være en evigheds maskine.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Klovn:


Siger du at de potentielle investorer er så dumme, at de ikke selv kan vurdere en ide? Hmm

Nej. Jeg siger det er dumt at henvise til et netværk af potensielle investorer når ideen er utopi og fantasi. Eller i hvertfald er et produkt der ingen gavn har i hverken besparelse eller rent miljø messigt.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Senna:

Er skam meget åben, og ville ønske det var en god ide. Og bare fordi der er mange der gør det, eller tror på det. Betyder det ikke det er rigtigt. Der er 10 tusindvis af mennesker der tror vi aldrig har været på månen, og millioner af mennesker der ikke tror på darwins evolutions terori.

Kan kun sige dette: Så længe du benytter dig af elektrolyse er der et tab, og det er uanset hvordan du gør det, og hvilken metode du benytter dig af.  

Benytter du dig ikke af elektrolyse vil jeg gerne høre hvilken metode du så bruger, og har du en elektrolyse uden tab, som kan dokumenteres vil jeg gerne smide 1 mio i din virksomhed med det samme, da dette som tidligere nævnt vil være en evigheds maskine.

Har du aldrig haft fysik?

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo der foregår elektrolyse, og de forsøg jeg vil lave nu, handler jo om lige præcis de ting du nævner, så hvis du har en milion, så kom med den, og så må vi se hvad der sker... Jeg ved det ikke, men DU ved det heller ikke, og hvorfor skulle vi ikke her i Danmark kunne udvikle en evigheds maskine?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

LaChrizz:

Jo der foregår elektrolyse, og de forsøg jeg vil lave nu, handler jo om lige præcis de ting du nævner, så hvis du har en milion, så kom med den, og så må vi se hvad der sker... Jeg ved det ikke, men DU ved det heller ikke, og hvorfor skulle vi ikke her i Danmark kunne udvikle en evigheds maskine?

Giver dig ret, men syntes dit projekt har skiftet lidt karakter. For nu lyder det mere som om du søger penge til forskning, og så er det ikke et spørgsmål om hvorvidt det kan lade sig gøre eller ej, så er det et spørgsmål om du er en kompetent forsker.

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg allerede HAR lavet ved jeg jo jeg virker, så den del af det er sådan set bare et design spørgsmål(og et spørgsmål om penge før man ville kunne markedsføre det)... Omend jeg ville kunne få den til at køre ENDNU længere på literen (der mangler jeg også penge for at se det virke med egne øjne) være mere miljø venlig ect...

Evighedsmaskine delen af det er sådan set bare et biprodukt, men jo klart, jo længere man graver sig ned i det, jo mere finder man ud af, og hvorfor skulle det ikke på et tdispunkt være muligt (nu snakker jeg ikke udelukkende om Brint, der er mange flere former for "gratis" energi man ville kunne kombinere for til sidst at stå med evighedsmaskinen)

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg/vi har bare ikke midlerne til det...

Jeg prøver ikke at ta røven på nogen, hvis det er det du tror, jeg vil bare VIRKELIG gerne fosile brændstoffer til livs!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LaChrizz

Jeg har al respekt for dit initiativ, og jeg skal indrømme jeg er lidt rusten i fysik, men jeg tror nu Senna har fat i noget?

Uanset hvordan og hvorledes er vand "affaldsproduktet", og for at spalte det skal der tilføres energi. Hvis ikke du bruger elektricitet, bruger du vel en slags metallegering, men det er igen bare en udskiftning af brændstof, fra fossil til metal.

Hvorom alting er, vil jeg gerne høre mere om dit projekt og dine fremskridt indtil videre. Hvis ikke du vil ud med det her på forummet kan du skrive til mig på info@didakt.dk - ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo det man altid er blevet "lært", det er ikke muligt, så hvorfor prøve?

Men nu har jeg prøvet, og set gode resultater, med simple midler, så med lidt støtte fra én der har lidt penge til råds, tror jeg vi ville kunne komme langt...

Side 4 ud af 11 (102 indlæg)