Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmands-virksomhed

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Happyguy:
Lav hellere et SmbA. Det er meet nemmere at styre og revidere.


Meget nemmere at styre end en enkeltmandsvirksomhed. Inden jeg skriver at det er dit sædvanlige reklamegejl - så synes jeg jeg det ville være passede, at du begrundede dir forslag - og herunder hvorfor revision kommer ind i billedet når et enkeltmandsfirma i forvejen ikke er underlagt revisionspligt.

Henrik

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

  Selvom mit tidligere svar var langt, så læs det lige igennem.

Dernæst vil jeg lige give et enkelt, meget kraftigt, råd som jeg glemte i det tidligere svar:

Få dit CVR-nummer, opret derefter en konto i banken - og kom så i gang med at bygge din virksomhed op!
Alle bekymringerne m.m. dem kan du tage som de kommer. Der kommer nok flere og en stor del af dem viser sig slet ikke at være noget at bekymre sig over når du først kommer dertil. Tag bekymringerne som udfordringer; du kan lade dem stanse dig, eller du kan overvinde dem - det er helt op til dig selv.

Så se at komme ud over stepperne og få din virksomhed og dit koncept i gang. Det andet er livet for kort til Geeked.
/Jesper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
Så se at komme ud over stepperne og få din virksomhed og dit koncept i gang. Det andet er livet for kort til

Amen!

- men et rigtig godt råd.!

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

 

HEJ!!Smile

Lidt vel tideligt at tale om en erhvervskonto  - samt oprette noget som helst før du - Kristoffer - har fået vendt din ide lidt mere med en der kan se hvor ideen bærer hen og om der er potentiale for at kunne fungere.

En god forretning, efter min menning, har typisk 3 ankerpunkter ( trekant)  der skal være afhængige af hinanden.

I denne model har du din virksomhed, kommunen og kunderne ( misbrugere)

så handler det der-næst om hvilken varer du kan tilbyde både til Kommune og kunderne

Ideen er sikkert god men hold lige inde med opretelse af det ene og det andet - tal med en der kan hjælpe dig med en lille  (light) forretningsplan :)

 

RÅD:

Pris: max 900,- vent med at registrere dig til du har landet en aftale - du skal jo ikke bruge et CVR nr. for at kunne tale med folk om en mulig aftale.

Revisor - er til for dig når du begynder at se at du tjener over hvad dit eget økonomiske overblik kan klare.. men vent med den slags udgifter p.t

Invister i følgende: VISITKORT, en BLOG ( det er en gratis hjemmeside som du kan henvise til) og evnt. papir/konvulut med dit navn på

Krav: at du selv tror på din idé 120%  - at du skriver dine ideer ned og at du handler efter dem - og lytter og søger råd for at kunne fuldføre dine ideer.

Omkostninger kommer an på hvad du selv kan bringe ind af "hardware" m.v ind i firmaet. start hjemmefra fra en Ip telefon/mobil, din bærbare og sørg for at have et pænt jakkesæt til møder med kommune.

RÅD2: se om der ikke findes midler du kan søge til dit projekt - via kommunen/r  - da de har deres egne fonds penge til den slags projekter. - du kan ovenikøbet få hjælp til at skrive en ansøgning til den slags.

 

med venlig hilsen + held og lykke

Claudio 

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er staten der skal betale... skal du have mulig for at sende e-fakture. (EAN)

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ja og den mulighed får han når han vælger at få en erhvervskonto

og den skal han jo lige vente med ikke. Cool

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusin Tak for alt Jesper! Smile

Jeg er selv serviceuddannet og faglært så er der noget med de unge medarbejder u/ 18 år.

Kontakt dog mig min ven.. (:

Arbejder selv og har været i flere virksomheder som udnytter ungejobs.

Jeg har kendskab til meget og keder alt fra love til §'ere ... Så er der noget kontakt mig.

 

vh

 

Sami

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer allesammen for det !!!

Men jeg tror jeg bare opretter og sender regninger istedet for møder ...

Fordi komunnen må ikke stille spørgsmål.

vh

Sami

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lederansvarlige:


Men jeg tror jeg bare opretter og sender regninger istedet for møder ...

Fordi komunnen må ikke stille spørgsmål.

vh

Sami

hvad sker der dog i dit hoved Sami???.. 

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke et langt indlæg..

 

jeg fornemmer at Sami er ude på noget.........Devil

 

måske ville det være en ide at han selv lavede et stykke benarbejde og talte med skat - kommune mv. selv. ellers skal han bæres også?  

med ironiske hilsner her fra - god aften Stick out tongue

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)