Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmands-virksomhed

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lederansvarlige:

Tak til jer allesammen for det !!!

Men jeg tror jeg bare opretter og sender regninger istedet for møder ...

Fordi komunnen må ikke stille spørgsmål.

vh

Sami

STOOOOOP!

Sådan fungerer verdenen ikke!

 

Kommunen kan stille ligeså mange spørgsmål som de har lyst til, hvis du vil fakturere dem for noget. Man kan ikke bare oprette regninger og sende dem ud som man lyster, der skal være udført noget arbejde og det arbejde skal du have en aftale med kommunen om først, ellers kan du skyde en hvid pil efter penge :)

 

Gå ned på dit lokale væksthus og luft idéen for dem dernede og så hjælper de dig videre. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Tak for jeres indlæg.

Kan jeg desværre ikke bruge til noget. Smile

God aften i lige måde..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender nogle af jer et program eller et link til en faktura```???

vh sami

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det virkelig kun mig Jonas der har fanget aat han spilder alles gode råd ud af vinduet bare for at stille flere spørgsmål?.. wow en psykisk vampyr.. hahha

bare de spørgsmål der bliver stillet er nok til at fange havd for "type" det drejer sig om

jeg hopper af mens legen er god. :) spild af god assistance.

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej der er ikke nogen grund til at bruge mere tid på ham. Han lytter ikke og en eller anden har fået bildt ham ind at man bare kan fakturere kommunen for sjove ydelser, fordi de i følge ham ikke må stille spørgsmål om dokumentation. 

Nej har man i stedet brug for tidsfordriv så vil jeg anbefale denne side her fremfor at bruge tid på en der ikke har sat sig ind i at starte en forretning op :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis jeg for penge fra nogle som har købt mine vare og de går ind på nemkonto..

Skal jeg så betale noget til staten eller told og skat ? ..

vh

Simon / Sami

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Nej der er ikke nogen grund til at bruge mere tid på ham. Han lytter ikke og en eller anden har fået bildt ham ind at man bare kan fakturere kommunen for sjove ydelser, fordi de i følge ham ikke må stille spørgsmål om dokumentation. 

Nej har man i stedet brug for tidsfordriv så vil jeg anbefale denne side her fremfor at bruge tid på en der ikke har sat sig ind i at starte en forretning op :)

 

Du kan ikke lade være med at hjælpe hva Geeked

Derudover er hans dansk så ringe i det skriftelige så jeg undrer mig hvad han tror han kan sælge uden at kunne skrive et brev.

også kan man jo klart afvise at nogen Kommune ansat vil samarbejde med en person med så ringe tankevirksomhed + at han kun er 18

ok nok. energi på den fyr. hygge Jonas. vi ses på siden hvor man faktisk hjælper nogen... Snail

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hallo din lille bums `.. Tror du du er så sej.. At du i virkeligheden tror du er noget? men NOOOT! :D

Du en lille dansker som kun er ude på at nedgøre andre ... tilmeld dig SF

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Næh.. egentlig er jeg ganske udenlandsk samt en del år ældre end dig - og så kan jeg jo stave.

Måke skulle du lære at respektere dette forum, og genfinde din 8 klasse.

 

slut her fra

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

??

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)